heeft iemand tips voor het mooiste zwembad (hotel) op The Strip in Vegas. Op maandag 7 en dinsdag 8 juli zijn wij in Vegas en na Yosemite en Death Valley ff lekker 2 dagen luxe en mooi zwembad voor de kids (7 en 9). Ik hoop dat jullie een leuke tip hebben!
hallo rayas,
wij hebben voor de kids en het even bijkomen tussen NY en Death Valley en Yosemite door voor de mooie zwembaden begin juli het Flamingo Hotel op de Strip geboekt. Nog geen ervaring dus maar kijk maar op hun site. De zwembaden zien er fantastisch uit en op zoover.nl staan er volgens mij ook goede recencies over op.
Succes ermee en plezier daar!
gr. Anita
Daarbij staat ook vermeld hoe het met de zwembaden is. Ik gebruik hem niet voor boeken o.i.d. want daarbij is deze link niet echt voordeling.
De volgende links vermelden wel vaak leuke deals (ook voor shows, buffetten, etc.):
Van wat ik begrijp zijn met name MGM Grand en Mandalay Bay de hotels met mooiste/leukste zwembaden. Ik heb zelf overnacht in Ventian, Wynn en Mandalay Bay. De eerste twee zijn prima zwembaden (groot) maar niet erg bijzonder. Het Mandalay Bay heeft inderdaad een mooi zwembad gedeelte. Ik zag er ook aardig wat kinderen. Ze hebben 1 groot zwembad wat een golfslag bad is (er komt steeds een grote golf door het bad). Daarnaast een stroomversnelling waar je op een 'tube' (te huur) kan ronddobberen. Daarnaast hebben ze nog 2 wat kleinere zwembaden. Mijn ouders zijn net terug uit MGM Grand, vonden het zwembad inderdaad geweldig mooi ook.
Super-duper. It's among the best pool area in Las Vegas, and if not, it's close. It's a decadent, sprawling tropical complex with gorgeous landscaping, winding pools, lots of little water slides. The pools are open year-round, but only one is heated.
Dit stond er op die site met beschrijvingen van alle hotels bij Hotel Flamingo. Eerlijk gezegd had ik ook al begrepen dat ze het mooiste zwembad hadden, vandaar dat wij er geboekt hebben!!
Volgens Harry, een van de Vegas kenners hier (heeft in alle hotels geslapen volgens mij), geldt hetvolgende voor hotels (uit een eerdere reactie van hem in dit forum); Flamingo staat er ook tussen dus:
Harry schreef:
Als een zwembad belangrijk voor je is, dan is Treasure Island niet zo'n goede keus, het zwembad is eigenlijk (veel) te klein voor de 3000 kamers, hetzelfde geldt ook voor New York-New York.
De mooiste zwembaden vind je bij de volgende hotels:
-Mandalay Bay (met stip op één, met recht een zwemparadijs)
-MGM-grand.
-Bellagio.
-Caesars Palace.
-Flamingo.
-Mirage.
-Venetian.
-Palazzo.
-Wynn.
Wij logeren altijd in Mandalay Bay of THEHotel at Mandalay Bay, omwille van het zwembaden-complex. Een gigantisch golfslagbad, een strand, een 'lazy river', 2 kleinere zwembadjes,... Zalig, al denk ik persoonlijk dat je daar tijdens de zomer minder van geniet omdat het dan echt te warm is.
Living the American Dream? Volg onze avonturen in San Francisco.
Wij waren vorig jaar (18 juli 2007) in het Flamingo hotel. Prima hotel, mooi zwembad..... heel druk! Maar onderstaand kun je een beetje zien hoe het eruit zag...
Nee dat mag niet. Sowieso hoef je geen kaartje te kopen voor een zwembad als je er verbljft. Je moet bijna altijd je kamersleutel (card) laten zien en dan mag je door. Als je het zou proberen zou het misschein lukken om een keer ergens tussendoor te glippen, maar ik zou het niet aanraden.
Kan je je hotel niet annuleren ? Wij vonden Luxor, Flamningo en MGM allemaal leuke zwembaden hebben en na zo'n shop/gok/wandeldag is het ideaal om lekker af te koelen of te relaxen.
Nee, ik kan niet annuleren, maar ik heb een zwembad, dus afkoelen lukt sowieso wel!
Daarnaast ben ik maar 1 dag overdag in Vegas, voor de rest overdag op excursies, dus komt goed!
Heb al vele malen in Luxor gelogeerd en vorig jaar ook in MGM. MGM heeft eigenlijk meer en mooiere zwembaden. Ook een voor baantjes en een lazy river. Maar toch lig ik liever aan het zwembad in Luxor, het lijkt alsof je daar meer plaats hebt. En voor ons is het altijd precies een beetje thuiskomen! Qua eten (buffet) vind ik ze allebei ongeveer gelijk. Er zijn wel duurdere restaurants in MGM denk ik. Wat wij ook al gedaan hebben is op 1 reis een aantal nachten in het ene hotel en een aantal nachten in het andere! Klinkt misschien vreemd, maar eigenlijk is het best te doen!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.