Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Las Vegas September
Re: Las Vegas September
270 dollar voor het hele weekend of per nacht? Incl. tax of excl. tax?
Persoonlijk zou ik pas van een aanbieding spreken als je voor zo'n 150 tot 175 dollar per nacht excl. tax in één van de 5 sterren hotels zit.... dat is de prijs die je voorbij ziet komen op priceline.
Persoonlijk zou ik pas van een aanbieding spreken als je voor zo'n 150 tot 175 dollar per nacht excl. tax in één van de 5 sterren hotels zit.... dat is de prijs die je voorbij ziet komen op priceline.
270 dollar voor het hele weekend incl tax...VanRoyal schreef:270 dollar voor het hele weekend of per nacht? Incl. tax of excl. tax?
Is niet extreem duur, maar kan denk ik nog wel goedkoper. Ik zou de aanbiedingen gewoon nog even in de gaten houden, je hebt nog redelijk veel tijd om iets beters tegen te komen.Debotju schreef:270 dollar voor het hele weekend incl tax...
Als je hier kijkt zul je zien dat Planet Hollywood - afhankelijk van de periode - vanaf 45 dollar per nacht te 'winnen' is via priceline / hotwire.
- PDX
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ik heb gister via een promocode van smartervegas.com een Resort Room in de Wynn geboekt voor 159 dollar (excl. tax) per nacht. Dat noem ik nog eens een aanbieding! Eerder die dag gekeken op de Wynn site en zonder die promocode betaal je 299 per nacht voor dezelde kamer! Daar heb je dus helemaal geen Priceline voor nodig. Uiteraard zal alles in het hotel zelf wel ontzettend duur zijn, maar we zijn toch maar één dag in Vegas en eten wel ergens anders.VanRoyal schreef:270 dollar voor het hele weekend of per nacht? Incl. tax of excl. tax?
1997 CA, NV, AZ, UT 1998 NY, 2000 NY, NJ, 2001 NJ, NY, 2007 WA, OR, CA, 2008 WA, OR, CA, NV, AZ, UT, 2009 WA, OR, 2010 NY, NJ, PA, MD, DE 2010 MT, CO, WY, ID, UT, AZ, NM, SD, NE, 2011 WA, OR, CA, NV.
2012 CO, WY, MT, AB, BC, WA
2012 CO, WY, MT, AB, BC, WA
-
- Amerika-ontdekker
hollywood kan je ook wel redelijk goed via priceline krijgen.
Ik ben zelf nog naar een paar linken met promo codes opzoek, iemand een tip?
Ik ben zelf nog naar een paar linken met promo codes opzoek, iemand een tip?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Het Venetian ligt eigenlijk ook midden op de strip, maar op dit moment, en de komende jaren, is de hele noordstrip vanaf Wynn één grote bouwput, er worden diverse nieuwe hotels gebouwd, oa. Echelon resort en het Fontainbleau.Dikkie schreef:Toch maar even een plaatje http://www.smartervegas.com/maps/strip_map_2d.aspxvan de Strip.
@MattRob: ik begreep juist van die collega dat Het Venetian in het midden lag (staat ook zo op het kaartje).
Dus op dit moment is eigenlijk het Wynn hotel het meest noordelijke hotel op de strip wat het waard is om te bezoeken.
Harry
Thanx Harry voor de uitleg. Wel iets om rekening mee te houden dus. 

- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Haha ! Ja, als je Stratosphere het meest noordelijke punt van de Strip is, dan ligt Venetian in het midden. Eens. Alleen wij zijn niet echt gecharmeerd van het stuk ten Noorden van het Wynn. Vooralsnog dan, want ze gaan er wel redelijk wat mooie hotels bouwen. Voor mij liggen Bellagio, Paris, Bally's etc in het midden van de Strip, Wynn op het noordelijkste puntje en Mandalay Bay op het zuidelijkste puntje, maar dat is dus persoonlijkDikkie schreef:Toch maar even een plaatje http://www.smartervegas.com/maps/strip_map_2d.aspxvan de Strip.
@MattRob: ik begreep juist van die collega dat Het Venetian in het midden lag (staat ook zo op het kaartje).

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1417 Weergaves
-
Laatste bericht door BonnyR