Wat een erg mooie campground moet zijn bij Lake Powell is Wahweap Campground. Wij zijn hier zelf nog niet geweest, maar hebben dit van familie gehoord. Wij gaan er binnenkort met de camper zelf een kijkje nemen. Veel plezier straks met de reis.Geert79 schreef:We hebben nu oa een dag extr in SF en vrij lang bij Lake Powell. Lijkt me wel een mooi punt om even een tijdje op een plek te blijven. Je schijnt er erg mooi bij het meer te kunnen staan op een camping.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reisplan Zuid-West USA 23/06-24/07
Re: Update Reisplan Zuid-West USA 23/06-24/07
Re: Reisplan Zuid-West USA 23/06-24/07
Hi,
Nog een vraagje aan ervaringsdeskundigen. Twijfel nu nog aan één gedeelte van de reis. Hoe meer je leest hoe meer je twijfelt zeg maar..
Wij gaan van Moab naar Monument Valley (Gouldings Lodge). Vandaaruit wilde ik via Cameron naar GCNP. En de volgende dag richting Sedona. Die planning ziet er zo uit.
zo 13-jul Monument Valley - Grand Canyon
ma 14-jul Grand Canyon - Oak Creek Canyon - Slide Rock State Park - Sedona
di 15-jul Sedona - Jerome - Prescott
wo 16-jul Prescott - Las Vegas (over Hooverdam)
Las Vegas ligt vast voor 16 juli, de overnachtingen bij Sedona & Prescott nog niet. Vandaar dat ik me nu bedacht dat het ook alsvolgt zou kunnen:
zo 13-jul Monument Valley - Page
ma 14-jul Page (Antelope Canyon, Horseshoe Bend, Glen Canyon Dam)
di 15-jul Page - Grand Canyon
wo 16-jul Grand Canyon- Las Vegas (via Hooverdam)
Nu is de vraag dus wat jullie zouden doen, beide gebieden kennende...
Hoor het graag.
Groet,
Geert
Nog een vraagje aan ervaringsdeskundigen. Twijfel nu nog aan één gedeelte van de reis. Hoe meer je leest hoe meer je twijfelt zeg maar..

Wij gaan van Moab naar Monument Valley (Gouldings Lodge). Vandaaruit wilde ik via Cameron naar GCNP. En de volgende dag richting Sedona. Die planning ziet er zo uit.
zo 13-jul Monument Valley - Grand Canyon
ma 14-jul Grand Canyon - Oak Creek Canyon - Slide Rock State Park - Sedona
di 15-jul Sedona - Jerome - Prescott
wo 16-jul Prescott - Las Vegas (over Hooverdam)
Las Vegas ligt vast voor 16 juli, de overnachtingen bij Sedona & Prescott nog niet. Vandaar dat ik me nu bedacht dat het ook alsvolgt zou kunnen:
zo 13-jul Monument Valley - Page
ma 14-jul Page (Antelope Canyon, Horseshoe Bend, Glen Canyon Dam)
di 15-jul Page - Grand Canyon
wo 16-jul Grand Canyon- Las Vegas (via Hooverdam)
Nu is de vraag dus wat jullie zouden doen, beide gebieden kennende...
Hoor het graag.
Groet,
Geert
Ha allemaal,
Morgen om deze tijd zitten we in het vliegtuig. Dank iedereen voor de hulp en tips. Geweldig forum, ben al voor de reis Amerika verslaafd, of althans zo voelt het. Hoop over 30 dagen ook mn tips te kunnen spuien op het forum. Nogmaals dank!
Groet,
Geert
Morgen om deze tijd zitten we in het vliegtuig. Dank iedereen voor de hulp en tips. Geweldig forum, ben al voor de reis Amerika verslaafd, of althans zo voelt het. Hoop over 30 dagen ook mn tips te kunnen spuien op het forum. Nogmaals dank!
Groet,
Geert
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Goede reis en een fantastische vakantie gewenst!
Marjon
Marjon
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht