Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Uitleg van Road Bear over hun campers en huur

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Corry
Amerika-expert

Re: Uitleg van Road Bear over hun campers en huur

Bericht door Corry »

yarrah schreef:s'Morgens als ik mijn gezicht heb gewassen staat mijn huid op mijn gezicht zo strak dat als ik er als ik er geen creme op doe dat ik wel op die enge Marijke Helweggen lijk :D :D )

Vrolijke groetjes,
(ik ben nu klaarwakker om 02.00 uur jaja.....de jetlag doet zijn werk alweer goed :D )
Lekker strak koppie dus :lol: :lol: :lol:
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
usa2008
Amerikafan

Bericht door usa2008 »

Volgens mij doen ze niet aan fluitketels bij camperverhuurbedrijven. Bij twee verschillende verhuurbedrijven in Australië hadden we er ook geen. Ach in een pannetje gaat het ook heel goed. Het blijft kamperen.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Volgens Aldie van Road Bear SFO zijn Nederlanders echt de enigen die vragen om een fluitketel of waterkoker. Amerikanen, Duitsers en anderen horen ze er nooit over. Het zit nu eenmaal niet in het standaardpakket en ach, inderdaad, Wal Mart heeft ze ook. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog nooit gemist had, tot ik Ingrid er over hoorde, want wij drinken nooit thee.
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Gelukkig was die fluitketel niet de ergste klacht hoor! :wink:
Die hadden we natuurlijk op dag 1 al gekocht bij de Walmart en die staat nu lekker te pronken in mijn eigen keuken die nodig aan een nieuwe fluitketel toe was....
Maar de andere camperverhuurbedrijven waar we al 4 x gehuurd hebben leveren dus wel een fluitketel, vandaar dat ik hem miste!
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Gypsygirl1 schreef:Gelukkig was die fluitketel niet de ergste klacht hoor! :wink:
Die hadden we natuurlijk op dag 1 al gekocht bij de Walmart en die staat nu lekker te pronken in mijn eigen keuken die nodig aan een nieuwe fluitketel toe was....
Maar de andere camperverhuurbedrijven waar we al 4 x gehuurd hebben leveren dus wel een fluitketel, vandaar dat ik hem miste!
Bij de ene verhuurder zit er weer iets anders bij dan bij de ander.
Ik heb mijn eigen waterkoker en mis alleen een fluitketel als we geen electra hebben, maar dan is er wel een pan. :wink:
Bij Road Bear vond ik het serviesgoed uitstekend, bij El-Monte krijg je van alles maar 2, ook al huur je een 8 persoon camper.
Zo zijn er nog wel wat verschillen.
Maar wat ik het allerergste vond,is al dat plastic op de vloer, misschien dat het er wel heel slecht opgeplakt was, maar het rolde en ribbelde en zag er dan ook niet meer uit na 4 weken.
Het was gewoon niet schoon te houden.
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Grappig die fluitketel. Ik heb al jaren geen fluitketel meer gebruikt. Ik vroeg net aan mijn vrouw of we er een hebben, en zij weet het ook niet. Als we water moeten koken voor thee of zo, komt het of uit de hot water dispenser of uit de magnetron. :wink:
markus
Amerika-ontdekker

Bericht door markus »

yarrah schreef:Ben benieuwd wat we morgen te horen krijgen van Road Bear. Ondanks onze geweldige vakantie met de camper zijn er wel wat opmerkingen:

1. De accu van de auto is naar z'n grootje. De wagen is alleen te starten met de emergency startknop (thank god dat die er op zit, anders zaten we in Natural Bridges mooi vast.)
2. De luxaflex bij het bed boven de cabine was ineens kapot. Deze heb ik en Denver net na het afhalen naar beneden gedaan en nooit meer aangeweest ergens onderweg moet hij geknapt zijn.
3. Wanneer we gereden hebben ligt er altijd een partij zaagsel op het bed....(waar dat vandaan komt???)
4. Sinds gisteren (na een zware hagelbui) lekt het bij de airco.
5. Een raam dat fluit en slecht sluit.
6. Er zitten twee geweldige krassen over de hele lange lengte van de camper geen idee hoe we daar aan zijn gekomen. Net er wat op gepoest het lijkt vet te zijn (ben benieuwd hoe Road Bear daarmee omgaat) (We zijn nu toch heel blij dat we op het laatste moment toch een extra verzekering hebben genomen)

Je hoort het wel :D ,

Vrolijke groetjes uit Denver,
jarrah hoe is het afgelopen met die krassen op de camper?? wij hebben een aantal krassen over de zijkant maar die komen van wat kleine takken en ik weet eigenlijk zeker dat je die met een fatsoenlijk poetsmiddel weg krijgt maar ben toch wel benieuwd wat ze gaan zeggen over 4 dagen als wij hem terug brengen bij roadbear, o ja en dat zaagsel op het bed komt van het kastje dat er boven hangt en waar een lampje in zit, bij ons viel er ook steeds zaagsel op het bed en bij nadere inspectie zag ik dat het lampenkapje vol zaagsel zat.
groeten mark
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

Van die krassen hebben ze niets gezegd. Het waren ook geen echte krassen meer vette strepen, maar ze zijn er haast niet af te halen. Misschien een beetje alcohol helpt .......

Vrolijke groetjes,
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Om nog even terug te komen op de fluitketel....het is toch wel verrekt handig zo'n ding in de camper, al doen jullie er een beetje lacherig over! :wink:
Je kan hem gebruiken om water te koken om thee te zetten maar ook koffie!
Je zet je plastic filter met filterzakje en gemalen koffie op de koffiekan je schenkt heet water op, uit de fluitketel, en je hebt een heerlijke bak verse koffie zonder dat je stroom nodig hebt.
Ik vind het namelijk altijd behoorlijk storend als mensen in een stille mooie omgeving hun generator aanzetten om alleen een kopje koffie te maken.
Ook als je gaat afwassen gaat het sneller om even een keteltje water op te zetten als dat je de heater aan moet doen voor warm water.
Dus geef ik hierbij de tip mee, als er geen fluitketel in je camper zit, koop er een bij de Walmart voor 6 dollar!
Laatst gewijzigd door Gypsygirl1 op 29 jun 2008, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Miza
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Miza »

Wij kamperen al jaaaaaren en hebben nog nooit een fluitketel meegenomen. Water koken in een pan(netje) gaat ook perfect :D
bamboo
Amerika-ontdekker

Bericht door bamboo »

Wij hebben afgelopen zaterdag in LA een 31ft C-class van Winnebago voor een reis van 3 1/2 week opgehaald. Afgesproken tijdstip van pick-up bij hotel werd met 2 1/2 uur overschreden ( 10 uur ipv 7.30 ) . We waren die ochtend vanwege tijdsverschil om 4 uur op dus dat werd een lange dag, we reden om 1 uur bij Road Bear weg.

We staan sinds gisteren vast in Flagstaff, kapotte lagers van een achterwiel, en kunnen pas waarschijnlijk morgen verder. De afhandeling van Road Bear had wat ons betreft wat vlotter gemogen. Twee dagen achter op schema en campings moeten annuleren waarbij ik de eerste nacht zelf moet betalen. We zitten nu in een motel, de kamper staat in de garage, dit had ik me toch anders voorgesteld. De indruk die gewekt wordt van Road Bear als eerste klas verhuurder is bij mij toch wel bijgesteld.
Annie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Annie »

Jeetje, dat is wel heel vervelend.
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

Dat is inderdaad niet leuk....
Moet zeggen dat de kwaliteit van de campers te wensen overlaat onze camper had net 6000 mijl gereden en de accu was naar de mallemoer... dat moet toch helemaal niet kunnen met deze jonge campers. (je zal hem maar nieuw gekocht hebben)

Ik hoop voor je dat je nog (ondanks deze voorval) een hele fijne vakantie kunt vieren.

vrolijke groetjes,
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

:offtopic: Ik zag net al een baan voor me: Branch Manager voor Road Bear in Commerce City, Colorado - "German and/or Dutch language skills a major plus"...

Kom ik jullie straks allemaal nog tegen misschien! :lol: :mrgreen:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Dento schreef::offtopic: Ik zag net al een baan voor me: Branch Manager voor Road Bear in Commerce City, Colorado - "German and/or Dutch language skills a major plus"...

Hi, ik hoorde dat ze mensen zochten en heb nog aan je gedacht, maar dacht dat het misschien niet echt iets voor je was :wink: Ik heb het mailadres van de Belgische branchemanager van San Francisco voor je als je interesse hebt en eens een 'collega' wilt spreken. Het Zwiterse stel wat Denver 'deed' is vertrokken naar Canada.

Wij leveren de camper in Denver in volgend jaar, ik zie het al helemaal voor me om bij jou terecht te komen!
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

nieuwenoord schreef:
Dento schreef::offtopic: Ik zag net al een baan voor me: Branch Manager voor Road Bear in Commerce City, Colorado - "German and/or Dutch language skills a major plus"...

Hi, ik hoorde dat ze mensen zochten en heb nog aan je gedacht, maar dacht dat het misschien niet echt iets voor je was :wink: Ik heb het mailadres van de Belgische branchemanager van San Francisco voor je als je interesse hebt en eens een 'collega' wilt spreken. Het Zwiterse stel wat Denver 'deed' is vertrokken naar Canada.

Wij leveren de camper in Denver in volgend jaar, ik zie het al helemaal voor me om bij jou terecht te komen!
Nou, ik ben en kan niet al te kieskeurig zijn wat betreft werk (sowieso zou ik het helemaal niet erg vinden om iets compleet anders te gaan doen), en ergens lijkt me dit ook best wel leuk werk - ja het zijn lange weken van 6 dagen, en het zal af en toe best stress met zich mee brengen, maar daar hou ik wel van. Bovendien is het lekker gevarieerd. Ik heb leidinggevende ervaring, werk graag met mensen van verschillende nationaliteiten, ik heb klantenservice- en balie ervaring, plus ik spreek de benodigde talen :wink:

Misschien dat ik er vanavond eens een mailtje aan ga wagen... wie niet waagt enz. ... Wellicht is het ook al een idee om eens te mailen met de SF Branche Manager?
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Dennis, je hebt een -pb. :wink:
bamboo
Amerika-ontdekker

Bericht door bamboo »

Ik hoop dat je dan goed tegen stress kan. Wij staan nu ook met de tweede camper, waar mijn zwager in rijd, vast in Flagstaff. Problemen met de radiator, een Freelander uit 2008, de onderdelen zijn te nieuw en moeten uit LA komen. Kan pas op z'n vroegst morgen worden gerepareerd en met een uitloop naar maandag vanwege july 4 Ik heb net twee mensen van Road Bear de huid volgescholden; het begrip voor ons probleem was nog niet aanwezig. Ik heb het helemaal gehad met Road Bear!!
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Met schelden kom je meestal niet ver als je hulp nodig hebt .... :roll:

?
Annie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Annie »

bamboo schreef:Ik hoop dat je dan goed tegen stress kan. Wij staan nu ook met de tweede camper, waar mijn zwager in rijd, vast in Flagstaff. Problemen met de radiator, een Freelander uit 2008, de onderdelen zijn te nieuw en moeten uit LA komen. Kan pas op z'n vroegst morgen worden gerepareerd en met een uitloop naar maandag vanwege july 4 Ik heb net twee mensen van Road Bear de huid volgescholden; het begrip voor ons probleem was nog niet aanwezig. Ik heb het helemaal gehad met Road Bear!!
Dit is wel heel erg sneu.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer