Vaak krijg je met wat geduld en kalmte meer gedaan. Hoe vervelend het ook is, en ik snap je frustratie, maar you catch more flies with honey than with vinegar...
Dank je wel, Monique!nieuwenoord schreef:Dennis, je hebt een -pb.

Dank je wel, Monique!nieuwenoord schreef:Dennis, je hebt een -pb.
In eerste instantie waren we tevreden over de afhandeling. Het was de eerste dag van onze vakantie en waren al lang blij dat het opgelost werd. Bovendien gingen we er van uit dat we gecompenseerd werden. Ze hadden toch op z'n minst de extra miles moeten vergoeden. Die extra (dure) nacht op de (commerciele) camping in Estes Park was niet gepland. Een vergoeding zou m.i. redelijk zijn geweest.nieuwenoord schreef:Wij hebben vorig jaar ook twee dagen moeten wachten op een onderdeel, overigens paste dat goed in ons schema. Eerlijk gezegd heb ik nog nooit gehoord dat er ergens in de voorwaarden zou staan dat je voor dit soort 'wachttijden' een vergoeding kan krijgen. Eerder schreef je ergens dat je zo tevreden was met het feit dat je de kraan zelf kon halen en nu zijn de extra gereden mijlen daarvoor een bezwaar.
Tja ... misschien zijn wij te makkelijk? Ik zou er niet eens bij stil staan om geld te vragen voor de paar keer dat we naar het reparatiebedrijf zijn gereden voor die kapotte slide-out, we waren allang blij dat het netjes gemaakt werd.
Soms helpt het wel als je ook hun kant van het verhaal eens hoortbamboo schreef:De tweede camper is gisteren vervangen door een andere. Kurt uit Las Vegas kwam 'm 's avonds op de camping brengen en schoof gelijk aan bij de barbecue en het was nog lang gezellig. Alles vergeten en we gaan vrolijk verder. Ook bij Road Bear kwam het niet vaak voor dat twee campers het tegelijk begaven. Road Bear bood zelf trouwens compensation aan als we de nieuwe camper een dag later hadden verwisseld.
Eh, wel in de A-klasse, voor het eerst dit jaar. Maar die is van Winnebago, de meesten zijn van Coachmen. Als niemand hier het antwoord weet, wil ik het wel voor je vragen aan Aldie in San Francisco.usa2008 schreef:Een ander vraagje. Weten jullie of je de ipod kan aansluiten op de radio in de roadbear campers?
Tja, wij staan altijd aan full hookups en hebben eigenlijk de hele dag de radio aan, altijd stroom natuurlijk. Wij hadden ook vaak de Zen of de laptop (met radio uit Nederland) aan de 'aux in' hangen. Muziek in de hele camper, inclusief de speakerboxen in de slaapkamer. Ook onderweg geen probleem met herrie of zo. Er blijkt duidelijk een verschil tussen de diverse campers te zijn.yarrah schreef:Wij namen cd's vol met mp3's mee (de cd speler in de cabine had hier geen problemen mee). Maar hebben het nooit kunnen afdraaien de camper maakte een hels kabaal tijdens het rijden. s'avonds lukt het niet om de cd speler langer dan 15 minuten aan te houden.
vrolijke groetjes,
Hoi Monique,usa2008 schreef:
Een ander vraagje. Weten jullie of je de ipod kan aansluiten op de radio in de roadbear campers?
Eh, wel in de A-klasse, voor het eerst dit jaar. Maar die is van Winnebago, de meesten zijn van Coachmen. Als niemand hier het antwoord weet, wil ik het wel voor je vragen aan Aldie in San Francisco.