Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Worden jullie ook zo gek van het wachten?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
M&M+D
Amerikafan

Worden jullie ook zo gek van het wachten?

Bericht door M&M+D »

Hebben jullie dat nou ook?
Hoe dichterbij de datum komt van vertrek, hoe gekker ik word van het wachten.
Ik heb alleen nog het geluk dat ik op dit moment de blog van vrienden kan volgen die nu in California zijn.

Ik zal toch echt de enige niet zijn.

In ieder geval voor mij nog 16 dagen knettergek wachten.

Groetjes Marian :banghead: :banghead: :banghead: :dance:
JGK
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Worden jullie ook zo gek van het wachten?

Bericht door JGK »

Hoi Marian,

Nee hoor, dit komt mij heel bekend voor. Over 15 dagen zijn wij, maar ook jullie, op weg naar Schiphol :dance: ; wij vliegen uiteindelijk met het zelfde vliegtuig.

Overigens heb ik deze week ontdekt dat je ieder vliegtuig (deze moet wel boven Canada of Amerika vliegen) life kan volgen. Kijk b.v. eind van de middag maar eens naar de KL605 op http://www.flightstats.com/go/FlightSta ... 1&x=9&y=10 en klik daarna op de grote donkere button "Track this flight". Op het kaartje zie je de vlucht, het kaartje zoomt automatisch in en je krijgt zelfs een window met alle vluchtdaten (eigenlijk belachelijk dat dit voor iedereen openbaar op Internet staat, maar wel leuk). Je kunt zelfs op het kaartje verder inzoomen door er dubbel op te klikken. Zo kon ik van de week exact de aanvliegroute op San Francisco volgen. Als je verder op deze website gaat zoeken, kom je van alles tegen, zelfs de vluchtcorrectie gegevens doorgegeven van het vliegtuig, FAA en vliegveld (ik zal deze info ook nog even onder een apart draadje zetten). Zo, voorlopig heb ik jou weer aan het werk gezet, vliegt de tijd weer wat sneller.

Tot zaterdag over 2 weken, Hal 2, balie 15 en 16 en daarna in looppas naar pier E24 waar - als alles klopt - de KL605 moet staan.

See you in the plane!

groeten,
Jan Gijs
Victoria
Amerikafan

Bericht door Victoria »

Ik ken het. Kan ook niet wachten ondanks dat het voor ons nog een paar maanden is.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Absoluut herkenbaar! Hoewel het wel minder erg wordt na de vierde reis naar Amerika heb ik gemerkt :wink:
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Tja, hier gaat het nog 14 maanden duren(tenzij een weekendje New York er nog in zit. Wij willen echter al weer terug als we in het vliegtuig naar huis zitten.
Het is schandelijk :? :wink: :lol:
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Ik word op dit moment ook wel gek (woensdag vertrekken we), maar niet omdat ik niet meer kan wachten. We zijn heel laat begonnen met de voorbereiding van onze trip, hebben het holderdebolder beslist. Einde van het schooljaar was druk, en dat is het momenteel nog steeds. Allerlei projecten waardoor ik amper de tijd gehad heb om de reis deftig voor te bereiden. We hebben tickets, een huurauto en een globale route. Er zijn 4 overnachtingen vastgelegd, maar bv. de eerste 2 nachten nog niet. Voor iemand die altijd nette draaiboeken maakt van de reizen die we doen, met hopen info, heb ik nu een armzalige paar bladzijdes met uittreksels uit reisverslagen van anderen, hier en daar een stukje wat ik een beetje beter voorbereid heb. Dus ik word gek, maar dan omdat ik besef dat ik toch nog wel een paar uur meer tijd hier in wil steken vooraleer we vertrekken. En dan belt de poetsvrouw net ook nog af, ze is ziek. Kan ik dat ook nog zelf doen! ...
(maar eerlijk gezegd: ik zou niet kunnen functioneren van dit soort 'stress', eigenlijk vind ik dat heerlijk! :lol: )
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Tja, Elke, dat geldt voor jou precies hetzelfde als voor mij op dit moment:

Wat doen wij op dit forum als we eigenlijk moeten poetsen????
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

nieuwenoord schreef:Tja, Elke, dat geldt voor jou precies hetzelfde als voor mij op dit moment:

Wat doen wij op dit forum als we eigenlijk moeten poetsen????
:hilarious:

Nog tips zoeken voor mijn reis? (en dat is een heel goed excuus om niet te moeten poetsen!)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
angelab
Amerikafan

Bericht door angelab »

Haha heel herkenbaar zeg! Wij moeten helaas nog 8 weken wachten voordat we naar the USA vliegen....ach we zijn al een aantal maanden aan het aftellen en het komt steeds dichterbij!!!!!!!!!!
Het word er niet makkelijker op nu alle collega's langzamerhand vertrekken naar hun vakantiebestemming en je (bijna) alleen achter blijft op kantoor :( maar ja des te meer tijd om alle reisverslagen te lezen :wink: !
Succes allemaal met aftellen!
2008 West USA: http://heukelumgoes2theusa2008.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 Thailand: http://heukelumgoes2thailand.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 Florida: http://heukelumgoes2florida.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
kendor
Amerikakenner

Bericht door kendor »

M&M+D schreef:Hebben jullie dat nou ook?
Hoe dichterbij de datum komt van vertrek, hoe gekker ik word van het wachten.
Ik heb alleen nog het geluk dat ik op dit moment de blog van vrienden kan volgen die nu in California zijn.

Ik zal toch echt de enige niet zijn.

In ieder geval voor mij nog 16 dagen knettergek wachten.

Groetjes Marian :banghead: :banghead: :banghead: :dance:
Eigenlijk nergens last van hier. Moet bekennen dat ik pas onrustig begin te worden als ik op schiphol aankom en met name als ik door de paspoortcontrole ben gegaan.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Nee, ik word er niet gek van. Wij zijn namelijk gisteren vertrokken en zijn inmiddels in Vancouver aangekomen.
:dance: :dance:

Marjon
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

vana schreef:Nee, ik word er niet gek van. Wij zijn namelijk gisteren vertrokken en zijn inmiddels in Vancouver aangekomen.

Marjon
Jetlag Marjon :dance: ??
joek
Amerika-ontdekker

Bericht door joek »

JA!!!!!!!!
Ik zit nu op mijn werk en moet nog een uurtje. Dan heb ik vakantie! En maandag vliegen we naar Atlanta! Ik word HELEMAAL GEK! :shock:
Matrox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matrox »

Nou, wordt niet direct gek. Ben wel een beetje nerveus maar dat komt omdat ik niet bepaald dol ben op vliegen. Verder vraag ik me steeds af of we nu wel aan alles gedacht hebben.

Nog een half uurtje werken en dan maandag naar LA.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
JGK
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JGK »

vana schreef:Nee, ik word er niet gek van. Wij zijn namelijk gisteren vertrokken en zijn inmiddels in Vancouver aangekomen.

Marjon
Hoi Marjon,

Heel veel pelzier, wij zullen jullie reisverslag volgen. Nog 15 dagen ... :roll:

5 minuten later; geen live reisverslag van jullie ... :cry:

groeten,
Jan Gijs
M&M+D
Amerikafan

Bericht door M&M+D »

Ah gelukkig, ik ben blij dat ik hier niet de enige ben.
Het enige wat ik doe is als eerste het forum openen als ik mijn laptop open sla en sinds zondag de Hyves van onze vrienden om hun reis te volgen.
Gelukkig krijg ik de nieuwe info van hun smorgens voor mijn werk en als ik thuis kom om 18 uur na mijn werk de rest van de tijd slapen ze.

Ik woon in ieder geval al maanden op het AA forum :dance: :dance: :dance:

Even off topic voor Jan Gijs
Die website ga ik zeker ontleden en handig die info nu hoef ik niet meer te zoeken op schiphol.
En ik heb inderdaad weer wat te doen om de tijd te doden, alsof ik inderdaad niets anders te doen heb, ik heb geen poetsvrouw dus het word hier al aardig grijs hahahaha grapje.
Ik vraag me alleen af hoe ik je ga herkennen.
En nou kom niet aan met je weet mijn stoelnummer toch :lol:

Marian
JGK
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JGK »

M&M+D schreef: Even off topic voor Jan Gijs
Die website ga ik zeker ontleden en handig die info nu hoef ik niet meer te zoeken op schiphol.
En ik heb inderdaad weer wat te doen om de tijd te doden, alsof ik inderdaad niets anders te doen heb, ik heb geen poetsvrouw dus het word hier al aardig grijs hahahaha grapje.
Ik vraag me alleen af hoe ik je ga herkennen.
En nou kom niet aan met je weet mijn stoelnummer toch :lol:

Marian
:offtopic:
Als je die zaterdag op Schiphol een groep van 7 personen tegenkomt die dan weer Nederlands spreekt, dan weer Duits, kan het niet missen; maar wie van de 2 heren op leeftijd (maar nog jong van geest :lol: ) ben ik dan ... :roll:
Jan Gijs
Jerry & Diana
Amerikafan

Bericht door Jerry & Diana »

Ben al maanden aan het aftellen. Ze worden er thuis helemaal gek van. Zenuwachtig was ik al die tijd nog niet, wel een beetje bang omdat ik zo ziek word in het vliegtuig. Maar heb daar gelukkig pleisters voor gekregen van de huisarts.
Nu beginnen de bibbers echter wel te komen. Zaterdag is m'n hondje al vertrokken naar m'n vader en moeder, en ik mis haar ontzettend. Gisteren hebben we de koffers al ingepakt, dus alles staat nu zo'n beetje klaar. Moet morgenmiddag nog werken en daarna vertrekken we om een uurtje of zeven 's avonds richting Brussel. Onderweg wat eten en door naar het hotel. Woensdagochtend vliegen we naar NYC. WAS HET MAAR VAST ZOVER!
Groetjes, Diana
JGK
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JGK »

Diana,

Wij wensen jullie een hele goeie vlucht en tot in Las Vegas. Wij zullen ervoor zorgen dat wij op Sam´s Town RV de drankjes koud hebben staan! Op de voorruit en achterruit zullen wij het AA-Logo plakken.

Groeten,
Laatst gewijzigd door JGK op 14 jul 2008, 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Jan Gijs
Jerry & Diana
Amerikafan

Bericht door Jerry & Diana »

JGK schreef:Diana,

Wij wensen jullie een hele goeie vlucht en tot in Las Vegas. Wij zullen ervoor zorgen dat wij op Smá Town RV de drankjes koud hebben staan! Op de voorruit en achterruit zullen wij het AA-Logo plakken.

Groeten,
Hoi Jan Gijs
Ook wij hebben het AA-logo achter de ruit zitten, dus dat komt helemaal goed.
Jullie ook een hele goede reis, en tot in Las Vegas.

Groetjes, Diana
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer