Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
muziek voor onderweg
muziek voor onderweg
Hallo allemaal!
Ik ben op zoek naar mooie, leuke en/of swingende muziek voor tijdens onze rondreis door west Amerika. Natuurlijk ben ik al in het bezit van de bekende 'California Dreamin', 'If You're Going To San Francisco', 'Viva Las Vegas', 'Hollywood', enz.
Maar ik zoek nog meer, vooral mooie muziek voor bij alle Canyons en Parken. Heeft iemand ideeën?
Groetjes line
Ik ben op zoek naar mooie, leuke en/of swingende muziek voor tijdens onze rondreis door west Amerika. Natuurlijk ben ik al in het bezit van de bekende 'California Dreamin', 'If You're Going To San Francisco', 'Viva Las Vegas', 'Hollywood', enz.
Maar ik zoek nog meer, vooral mooie muziek voor bij alle Canyons en Parken. Heeft iemand ideeën?
Groetjes line
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: muziek voor onderweg
De live versie van Hotel Californialine schreef:Hallo allemaal!
Groetjes line

De huurwagens van Alamo hebben tegenwoordig allemaal sateliet radio met honderden kanalen. Ik zette vaak een country station op, dat bracht me steeds in de goeie vakantie sfeer.
Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Red Hot Chilli Peppers hebben veel nummers waar iets met California of een link er naar voor komt 

Dutch eXpat - nieuw portaal voor Nederlanders in het buitenland
Koop ter plaatse CD's. En ja, Country music is lekker On the Road alhoewel Willy Nelson ons na een tijdje wel de keel uitkwam...
Nu, dat kan lelijk tegenvallen. Wij hadden altijd een goede ontvangst op de heuvels en in het dal was het telkens heel wat minder. We hebben dus ook gezegd: "volgende keer de CD's niet vergeten".Veusy schreef: De huurwagens van Alamo hebben tegenwoordig allemaal sateliet radio met honderden kanalen. Ik zette vaak een country station op, dat bracht me steeds in de goeie vakantie sfeer.
Hans
onze trip door Texas en New Mexico: http://tosofrenda-texas2013.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hadden in alle huurauto's (drie stuks) én in de camper dit jaar een ingang voor de MP3-speler. Gewoon lekker je eigen Zen, Ipod of wat dan ook vol muziek zetten, kabeltje mee of kopen (wij hadden er geen mee, Wal Mart bood de oplossing) en je hebt de hele dag muziek.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Kijk eens in dit topic, daar is dit onderwerp ook besproken. En in dat topic staan weer verwijzingen naar andere topics.line schreef:Hallo allemaal!
Groetjes line
Ja,. Kodachrome van Paul Simon.line schreef:Hallo allemaal!
Groetjes line
We hebben 2 dagen op de camping van Kodachrome State Park (vlakbij bryce) gestaan. En dat liedje bleef maar in mijn hoofd zitten (.....hm nog steeds trouwens)
(ik wordt weer helemaal vrolijk van)
Vrolijk groetjes,
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Welke maatschappij was dat? En weet je zeker dat het ook voor ipod is (die werkt nl wat anders dan andere mp3 spelers)nieuwenoord schreef:Wij hadden in alle huurauto's (drie stuks) én in de camper dit jaar een ingang voor de MP3-speler. Gewoon lekker je eigen Zen, Ipod of wat dan ook vol muziek zetten, kabeltje mee of kopen (wij hadden er geen mee, Wal Mart bood de oplossing) en je hebt de hele dag muziek.
We zitten nog te dubben wat we meenemen....

John
Voor de woestijn: Queens of the Stone Age. Voor de woestijn in Arizona vlakbij de Mexicaanse grens: Calexico. 

- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
wij hadden een pt cruiser waar je met kabeltje zo je Ipod in kon pluggen!! Hele vakantie lol van gehad. Die radio zenders bieden ook een uitkomst (alhoewel...wel heel veel heavy-metal shit, hoofdpijn
)

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hadden een auto van Hertz, een van Budget en nog een van Avis. Allemaal 'aux in' zoals dat heet. Kabeltje is gewoon zo'n ding wat je in de uitgang van je oordopjes plugt en aan de andere kant ook een rond stekkertje, alleen wat dikker. Volgens mij maakt in dat geval Ipod of Zen niet uit, mijn dochter pikt ook mijn oordopjes om ze in haar Ipod te gebruiken.weimar schreef:Welke maatschappij was dat? En weet je zeker dat het ook voor ipod is (die werkt nl wat anders dan andere mp3 spelers)nieuwenoord schreef:Wij hadden in alle huurauto's (drie stuks) én in de camper dit jaar een ingang voor de MP3-speler. Gewoon lekker je eigen Zen, Ipod of wat dan ook vol muziek zetten, kabeltje mee of kopen (wij hadden er geen mee, Wal Mart bood de oplossing) en je hebt de hele dag muziek.
We zitten nog te dubben wat we meenemen....![]()
John
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht