Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

The Baldwin hotel San Francisco.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Liesje
Amerika-ontdekker

The Baldwin hotel San Francisco.

Bericht door Liesje »

Hey,

heeft er iemand van jullie ervaring met het Baldwin hotel in San francisco?
En weten jullie misschien een prijs voor het parkeren van je wagen in San Francisco.
We zouden er 3 nachten blijven dus zouden we de wagen ook ergens 3 dagen moeten knn parkeren.
Heb al gezien dat dit hotel geen gratis parkeergelegenheid voorziet maar de prijs per nacht is wel maar 64 euro.
Wat is het voordeligste een iets duurder hotel met gratis parkeergelegenheid of 64 euro/nacht + parking?

groetjes
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: The Baldwin hotel San Francisco.

Bericht door tcoppers »

Liesje schreef:Hey,

heeft er iemand van jullie ervaring met het Baldwin hotel in San francisco?
En weten jullie misschien een prijs voor het parkeren van je wagen in San Francisco.
We zouden er 3 nachten blijven dus zouden we de wagen ook ergens 3 dagen moeten knn parkeren.
Heb al gezien dat dit hotel geen gratis parkeergelegenheid voorziet maar de prijs per nacht is wel maar 64 euro.
Wat is het voordeligste een iets duurder hotel met gratis parkeergelegenheid of 64 euro/nacht + parking?

groetjes
Liesje,

het Baldwin hotel in San Francisco ken ik niet. Ik weet alleen dat parkeren in San Francisco behoorlijk duur kan zijn.
Ik heb vorig jaar overnacht in Columbus Motor Inn voor $135 en parkeren was er gratis. Ligt ook nog ook loopafstand
van Fishermann's Wharf. Maar er zijn nog meer hotels die ook gratis parkeren aanbieden. Dus gewoon wat verder
zoeken.

Groet Theo
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
Liesje
Amerika-ontdekker

Bericht door Liesje »

Hey Theo,

ik ben is gaan kijken op de site van Columbus Motor Inn en daar is spijtig geoeg geen plaats meer als wij gaan.
Weet je toevallig nog een ander hotel met gratis parkeergelegheid.
Ik heb al wat zitten zoeken op tripadvisor maar ik vind alleen maar zonder.

groetjes,
Liesje
Liesje
Amerika-ontdekker

Bericht door Liesje »

Hey Theo,

ik ben is gaan kijken op de site van Columbus Motor Inn en daar is spijtig geoeg geen plaats meer als wij gaan.
Weet je toevallig nog een ander hotel met gratis parkeergelegheid.
Ik heb al wat zitten zoeken op tripadvisor maar ik vind alleen maar zonder.

groetjes,
Liesje
Heleen72
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Heleen72 »

Wij hebben gelogeerd in La Luna Inn aan Lombard Street. Daar was gratis parkeergelegenheid en kostte $103 per nacht. Ook in het naast gelegen Alpha Inn is gratis parkeergelegenheid ($70 per nacht). In principe is het op loopafstand van Fisherman's Wharf (ongeveer 25 minuten) en geen steile wegen. Maar wij hebben ook een paar keer de bus gepakt. Kost $ 1,50 p.p. en stopt dichtbij het hotel. Wel gepast geld meenemen, want wisselen doen de chauffeurs niet.

La Luna Inn was de $30,-- meer per nacht wel waard. Mooiere kamers. Alpha Inn is iets gedateerd qua inrichting, daardoor doet het wat smoezelig aan.
rickilona
Amerika-ontdekker

Bericht door rickilona »

Wij hebben ook het Baldwin geboekt. Het schijnt dat je aan de ovekant van de straat kan parkeren voor 25 dollar per nacht. gr.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer