Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

visum kind >21 jaar met Amerikaanse vader

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
kw86
Amerikafan

Re: visum kind >21 jaar met Amerikaanse vader

Bericht door kw86 »

kastelke schreef:Na dit gezellige 'consulaire uitje', terug on topic: kw86, wat ga je doen nu je zomaar Amerika in mag?
Wil je daar gaan wonen?
Ik heb altijd gezegd dat ik er wilde wonen. Nu het zover is denk ik er nog steeds zo over. Ik zal dus komende tijd goed gaan nadenken over wat ik nu precies wil en waar ik in amerika wil gaan wonen, want dat ik er ga wonen staat als een paal boven water.

21 juli ben ik voor ruim 5 weken in de states, ook heb ik voor februari al een vakantie geboekt naar de states. Ik denk dat ik niet heel lang na deze vakantie richting de states ga, alleen dit keer niet voor vakantie :D
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Wat een opwindende periode moet dit voor je zijn!
Veel succes nog met je plannen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Gefeliciteerd! Wat geweldig dat het allemaal zo snel en soepel verliep. Hoe zit het nu precies dan met het aanvragen van een paspoort? Ik weet dat het aanvragen van een greencard voor een kind van ouder dan 21"limited based" is (23.400), en dat de wachttijd ook al gauw een paar jaar is. Waar moet je aan voldoen om een paspoort via de Family Based weg te verkrijgen? Ik neem aan dat er extra regels voor zijn, anders zou iedereen het op die manier doen, of zie ik dat fout :D
kw86
Amerikafan

Bericht door kw86 »

SemJes schreef:Gefeliciteerd! Wat geweldig dat het allemaal zo snel en soepel verliep. Hoe zit het nu precies dan met het aanvragen van een paspoort? Ik weet dat het aanvragen van een greencard voor een kind van ouder dan 21"limited based" is (23.400), en dat de wachttijd ook al gauw een paar jaar is. Waar moet je aan voldoen om een paspoort via de Family Based weg te verkrijgen? Ik neem aan dat er extra regels voor zijn, anders zou iedereen het op die manier doen, of zie ik dat fout :D
Een van je ouders moet kunnen aantonen dat deze minimaal 10 jaar in Amerika heeft gewoond. Alle informatie en regels kan je op de us consulate website vinden.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer