Ook 'golfen' in Miami staat op de planning blijkbaar :hilarious:carley schreef:ben je van plan om miami en omgeving te combineren met las vegas, op het floridaforum vraag je ook van alles en nogwat, of verveel je je misschien?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Las Vegas Budget
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Re: Las Vegas Budget
Groetjes,
Carine
Carine
Ik vind het bewonderenswaardig dat veel mensen hier nog serieuze en behulpzame antwoorden proberen te geven, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat we hier met z'n allen flink in de zeik worden genomen... 

- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Of hij is geswitched van Florida naar Las Vegas. Zijn laatste bericht op het Floridaforum dateert van 15 juli en hier heeft hij zich aangemeld op 17 juli.
Wellicht vertelt hij het zelf wel.......
Marjan
Wellicht vertelt hij het zelf wel.......

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Het grappige is dat hij dus wel echt de moeite heeft gedaan om rates van hotels en auto's te bekijken, maar ik twijfel nog of het een complete trol is of iemand die gewoon compleet clueless is.
Hoe dan ook, ik heb mij prima vermaakt de afgelopen dagen! Dus Ronald, kom aub met nog een paar klassiekers:
- mot je in een restaurant per persoon paye of nie?
- ik wil in een dag yellowstone vanuit Las Vegas bezoeke en heb 20 dollar te bestede, moet kunne tog?
- de dollar is zo goedkoop dus ik ga minder dollars uitgeve tog?
- :beerchug:
Hoe dan ook, ik heb mij prima vermaakt de afgelopen dagen! Dus Ronald, kom aub met nog een paar klassiekers:
- mot je in een restaurant per persoon paye of nie?
- ik wil in een dag yellowstone vanuit Las Vegas bezoeke en heb 20 dollar te bestede, moet kunne tog?
- de dollar is zo goedkoop dus ik ga minder dollars uitgeve tog?
- :beerchug:
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Het is weer (school)vakantietijd en dan hebben we (helaas) elk jaar wel 1 of meer van dit soort aanmeldingen 

Nou "helaas" ???
LOLYeehaw schreef:Nou "helaas" ???
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Z'n profiel op Florida Forum komt niet echt serieus over:
* Over RonaldD
Biography
Ik ben RonaldD
Interests
Horloges, mercedess, goud, kettingen
Occupation
Zeg ik liever niet
* Handtekening
Ik ga naar Miami maar weet nog niet hoe!
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
jongens, jongens....ik doe het nog net niet in mn broek!!!
HEY :beerchug: Cheers Mate!
Oh..BTW leven in Rotterdam zal me ook wel een paar jaar van mijn leven kosten, over CO2 gesproken, soms denk ik weleens aan zo'n mondkapje maar dan wordt je denk ik wel raar aangekeken. Eerlijk gezegd had ik in de VS het gevoel alsof de lucht een stuk schoner is (minder mensen op een groter oppervlak). Volgens mij kun je beter in Vegas wonen dan in Rotterdam, qua uitstoot. Maar deze jongen zal vast niet uit Rotterdam (of A'dam/DHaag/Utrecht of iets anders 'groots')
komen.
Jeetje, ook nog Florida, wat een globetrotter.
HEY :beerchug: Cheers Mate!
Oh..BTW leven in Rotterdam zal me ook wel een paar jaar van mijn leven kosten, over CO2 gesproken, soms denk ik weleens aan zo'n mondkapje maar dan wordt je denk ik wel raar aangekeken. Eerlijk gezegd had ik in de VS het gevoel alsof de lucht een stuk schoner is (minder mensen op een groter oppervlak). Volgens mij kun je beter in Vegas wonen dan in Rotterdam, qua uitstoot. Maar deze jongen zal vast niet uit Rotterdam (of A'dam/DHaag/Utrecht of iets anders 'groots')
komen.
Jeetje, ook nog Florida, wat een globetrotter.
- Figment
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 60
- Contacteer:
Njit schreef:Z'n profiel op Florida Forum komt niet echt serieus over:
* Over RonaldD
Biography
Ik ben RonaldD
Interests
Horloges, mercedess, goud, kettingen
Occupation
Zeg ik liever niet
* Handtekening
Ik ga naar Miami maar weet nog niet hoe!
En dan wil ie ook nog weten wat de kleding voorschriften zijn als ie door Opa Locka loopt.... *zucht*
Ik hoop dat de reis doorgaat. Of het nou Miami, Vegas of de plaatselijke camping wordt, zijn reisverslag wordt pure slapstick!
Traveling to the USA since 1981
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Die horloges en gouden kettingen lijken me prima. Maak je vrienden meeFigment schreef:En dan wil ie ook nog weten wat de kleding voorschriften zijn als ie door Opa Locka loopt.... *zucht*

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Vertel eens, Ronald, hoe oud zijn jullie eigenlijk? En hebben jullie alle 3 een rijbewijs, en hoe lang al? :beerchug:RonaldD schreef:
een van ons is ouder dan 25 dus dat moet kunnen.
cheers :beerchug:
En er al uit of het Florida of Las Vegas wordt? :beerchug:
- Bushmaster
- Amerika-expert
Nou moet ie weer z'n reisdoel gaan aanpassen zeker?Njit schreef:Die horloges en gouden kettingen lijken me prima. Maak je vrienden meeFigment schreef:En dan wil ie ook nog weten wat de kleding voorschriften zijn als ie door Opa Locka loopt.... *zucht*
horlosies en gauwe kettinge, pas prima bij "the brothers" in tha tho eeeeuuuh the Bronx
Vandaar dat ze zo moeten bezuinigen natuurlijk. In 1 jaar/maand 2 keer naar Amerika is natuurlijk ook wel heel erg duurRiverCola schreef:Jeetje, ook nog Florida, wat een globetrotter.

Ik zou als ik in Las Vegas was ook zeker een uitstapje naar Los Angeles maken. Vooral de wijk Compton is een bezoekje waard!
Dit is een pittoreske wijk waarvan de sfeer al goed werd weergegeven in het lied "Straight Outta Compton" van de band N.W.A. :whistling:
Dit is een pittoreske wijk waarvan de sfeer al goed werd weergegeven in het lied "Straight Outta Compton" van de band N.W.A. :whistling:
1995 + 2008 West, 2010 + 2011 Florida, 2012 West, 2013 FL, 2014 NY / FL, 2015 TX / FL, 2016 TX - LA - MS / FL, 2017 Vegas / FL / FL, 2018 FL / FL, 2019 CA/OR/NV, 2022 FL/2022 FL/CA/NV, 2023 West / Deep south, 2024 FL/FL, 2025 west
Goede Morgen Mensen,
Het doet mij deugt te bespeuren dat jullie in mij geïnteresseerd zijn.
Dit komt ook de verdere coöperatie ten goede.
Jullie hebben proper bespeurd dat mijn oog niet enkel en alleen op Las Vegas is gevallen.
Wij hebben dus ons verdere markt onderzoek echt wel geanalyseerd.
Onze gezamenlijke voorkeur gaat op dit moment echter meer uit naar Las Vegas dan Miami, zeker wanneer er een occasie zich voordoet.
Graag ontvang ik dergelijke respons over de afweging.
Het doet mij deugt te bespeuren dat jullie in mij geïnteresseerd zijn.
Dit komt ook de verdere coöperatie ten goede.
Jullie hebben proper bespeurd dat mijn oog niet enkel en alleen op Las Vegas is gevallen.
Wij hebben dus ons verdere markt onderzoek echt wel geanalyseerd.
Onze gezamenlijke voorkeur gaat op dit moment echter meer uit naar Las Vegas dan Miami, zeker wanneer er een occasie zich voordoet.
Graag ontvang ik dergelijke respons over de afweging.
Goede Morgen Marjan.hekkie schreef:Ronald,RonaldD schreef:Ik wil ook een auto, een cabrio en heb ik tot nu toe voor 625 euro gevonden. (goeie prijs ? zijn er ook goedkopere cabrios ?)
Daarnaast gaan we touren rond Las Vegas, we gaan 14 dagen. Dus naar Death Vally en grand cannion etc.
Ik heb geschat 2000 km ( is dit reeel ?). = 200$ aan benzine = 125 euro.
Ik heb via http://www.hertz.nl/anwb/ een Chrysler Sebring Convertible (of gelijkwaardig) voor je gevonden voor de prijs van € 574 incl. alle verzekeringen in de genoemde periode. Zie hieronder. Extra toeslag voor jonge en/of extra bestuurders zit daar niet bij.
De 2000 km die je noemt ga je beslist niet halen, eerder het dubbele.
Dagtocht naar de Grand Canyon v.v. is 700 mijl
Via Death Valley (belangrijkste bezienswaardigheden daar) naar Sequoia NP v.v. is 1000 mijl. Doe je daar nog LA bij is het 1100 mijl.
Tochtje naar Red Rock Canyon v.v. is 60 mijl
Trip naar Valley of Fire SP v.v. is 140 mijl.
Ga je van je hotel naar downtown en/of over de Strip en weer terug is minimaal telkens 20 mijl.
Als ik dit optel zit ik al op ruim 2000 mijl en dat is plm 3200 km. Daar komen nog de dagelijkse autoritjes bij. Het budget voor benzine moet je dus omhoog schroeven.
Marjan
Heel erg bedankt, hier kunnen wij beslist iets mee.
Ik ben het exhaustief met je eens dat wij de 2000km niet gaan halen,
dit hadden we dan ook exclusief gecalculeerd voor de tocht naar de Grand Canyon & Death Valley.
Wederom erg bedankt voor deze post, wij zullen dit corrigeren in ons plan.
Maar Ronald (uit Westerhaar?), vertel nou eens wat meer over jullie zelf: leeftijden, interesse, opleiding, wat beweegt je, enz.RonaldD schreef: Graag ontvang ik dergelijke respons over de afweging.
Ik denk dat velen daar ook in geinteresseerd zijn!
Ronald,
Mooi dat je nu allemaal dure woorden weet te gebruiken. Applaus!
Je hebt je lol gehad, en nu weer snel terug naar jetix.nl. Je zal je daar beter thuisvoelen bij al je leeftijdsgenootjes.
Mooi dat je nu allemaal dure woorden weet te gebruiken. Applaus!
Je hebt je lol gehad, en nu weer snel terug naar jetix.nl. Je zal je daar beter thuisvoelen bij al je leeftijdsgenootjes.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 118 Reacties
- 18087 Weergaves
-
Laatste bericht door Big Al
-
- 11 Reacties