Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bellen vanuit de states
Bellen vanuit de states
Het is misschien al eerder gevraagd, maar wij willen graag tijdens onze vakantie af en toe naar het thuisfront kunnen bellen, zonder dat wij onze eigen mobiele telefoons meenemen. Bellen vanuit het hotel is vaak crimineel duur, telefoonkaarten volgens mij te omslachtig. Ik heb wel eens gehoord van pre-paid wegwerp telefoons (ook handig bij pech langs de weg). Bestaan deze in de states? Zo ja, waar kan je ze halen, bij de Wal-Mart, Target? Wat zijn de kosten en kan je ermee naar Nederland bellen?
Wie kan ons weg helpen?
Martijn
Wie kan ons weg helpen?
Martijn
- hdeweert
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: Bellen vanuit de states
In Amerika staan bij elke grote supermarkt en winkelcentrums etc. openbare telefooncellen. Wij bellen meestal collectcall het thuisfront weet dan altijd waar wij uithangen. Je zit niet met munten te Kl@#ien en als je weer thuis komt reken je gewoon even af.
Het GSM telefoonnet is dun gezaaid in Amerika dus als je met pech staat kan het zijn dat je geen ontvangst hebt
Harm
Het GSM telefoonnet is dun gezaaid in Amerika dus als je met pech staat kan het zijn dat je geen ontvangst hebt
Harm
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Wij bellen prepaid met Tracfone, heeft vrij goede dekking en koop je vb bij Wal Mart voor 30 of 50$. Als je veel belt kun je een kaart kopen waardoor je aan de helft van de prijs belt. Eens aangesloten kun je telefonisch opladen. Vrij gemakkelijk alleen moet je nog wat extra nrs drukken voor je aan het abonneenummer begint, maar dat ken je zo uit het hoofd.
Waarom vind je telefoonkaarten omslachtig?
Het is de eenvoudigste manier om naar Nederland te bellen. En goedkoop. Wij kochten een kaart van 10 dollar en hebben daar iedere twee dagen mee naar huis gebeld. Aan het eind van de vakantie was de kaart nog niet op.
Je koopt een kaart (in iedere supermarkt of grote drogist verkrijgbaar), activeert de kaart dmv het bellen naar een gratis nummer en je kunt bij iedere telefoon bellen. Ook vanuit je hotelkamer. Soms staat op een telefoon in een hotelkamer dat ze iets in rekening brengen voor het bellen naar een gratis nummer, maar het is ons nog nooit in rekening gebracht.
Het is de eenvoudigste manier om naar Nederland te bellen. En goedkoop. Wij kochten een kaart van 10 dollar en hebben daar iedere twee dagen mee naar huis gebeld. Aan het eind van de vakantie was de kaart nog niet op.
Je koopt een kaart (in iedere supermarkt of grote drogist verkrijgbaar), activeert de kaart dmv het bellen naar een gratis nummer en je kunt bij iedere telefoon bellen. Ook vanuit je hotelkamer. Soms staat op een telefoon in een hotelkamer dat ze iets in rekening brengen voor het bellen naar een gratis nummer, maar het is ons nog nooit in rekening gebracht.
Dank jullie allen voor de zeer nuttige tips. Thebes, ik heb er nooit bij stilgestaan dat je met deze telefoonkaarten ook vanuit het hotel kan bellen.
Wij stonden altijd maar in telefooncellen en openbare telefoons te klooien....
Hier ben ik zeker mee geholpen!
Martijn

Hier ben ik zeker mee geholpen!
Martijn
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 10121 Weergaves