Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Adres van Wacko Jackos Neverland

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Andre Broers
Amerika-ontdekker

Adres van Wacko Jackos Neverland

Bericht door Andre Broers »

Weet iemand waar Neverland zich ergens bevind op de kaart ? Ik geloof ergens boven LA? Is het de moeite waard om er eens langs te rijden?? Ik ben trouwens geen uitgesproken MJ fan oid. Maar het leek me wel leuk om een keer te kijken bij deze veel in het nieuws zijnde plek..

Mvg Andre Broers
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

allo,

het ligtin los olivos vlak bij santa barbara. om het van michael te kopen ben je wel net te laat.
The Neverland address is 5225 Figueroa Mountain Road in the Santa Ynez Valley, roughly 600 kilometres north of Los Angeles and 300 kilometres south east of San Francisco.
jacques
mennoa
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Neverland

Bericht door mennoa »

Ik heb hier een link waar je alles kunt lezen over hoe je er kunt komen (heb ik zelf allemaal online gezet in 2002, nadat ik er zelf was geweest), er staan ook foto's van de omgeving bij.

http://pbase.com/tenderoni/neverland

Good luck & de groetjes aan Michael! ;)

- Menno
2000: 3 wkn: BC,WA
2002: 3 wkn: NV,AZ,CA,OR,WA,BC
2004: 3 wkn: NV,CA,AZ,UT,ID,WY,MT,AB,BC
2007: 11 dgn NYC (NY,NJ)
2008: Vancouver Island - BC,AB,WA
2010: 3 wkn: SD,WY,MT,AB,BC,WA

Foto's op http://www.mennoalberts.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

:shock: Jeetje, wat een nieuws zeg.....

Terwijl het bewijs zó groot is, toch vrijgesproken...
Waar staat Amerika nou met z'n jury-rechtspraak. Ik heb uit zeer betrouwbare bron de hand weten te leggen op Exhibit A en Exhibit B, waaruit toch overduidelijk schuld blijkt.
Tsja, ik weet het niet meer hoor!!

René die-zijn-geloof-in-de-rechtspraak-verloren-heeft Jager :mrgreen:
Laatst gewijzigd door rene.jager op 15 jun 2005, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Adres van Wacko Jackos Neverland

Bericht door Sandy »

Andre Broers schreef:Weet iemand waar Neverland zich ergens bevind op de kaart ? Ik geloof ergens boven LA? Is het de moeite waard om er eens langs te rijden?? Ik ben trouwens geen uitgesproken MJ fan oid. Maar het leek me wel leuk om een keer te kijken bij deze veel in het nieuws zijnde plek..
Je kan er alleen niet meer met kinderen komen!
Sandy
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer