Ik heb op sites van the green Card lottery gezien dat ze 50.000 mensen permanent visum geven (klopt dit?)... Vele van Afrika ook heb ik gezien, bijvoorbeeld Cameroon en Sierra Leone... Wat ik daar niet echt aan snapte is, ik heb een gewoon middelbaar diploma, high school waardig dus... Maar als je nu als reden van vertrek zou opgeven dat je graag in Amerika zou wonen, en daar werk zou zoeken, is het dan al verplicht dat je werk zoekt in de aard van je diploma of mag en kan je daar bijvoorbeeld terug studies opnemen of in een andere branche werk zoeken? OF moet dit allemaal al vastgelegd zijn voordat je je Green Card indienig doet en dan al eventueel een gesprek krijgt of niet?? Moet je echt al vast kunnen zeggen van ja, ik zoek daar te werken of dat te gaan studeren voordat je je Green Card al dan niet zou krijgen?
Ik kan me moeilijk voorstellen, dat alle mensen uit die meedoen aan deze lottery en de mensen die allemaal al toegang krijgen, allemaal al op voorhand weten wat ze er precies zoeken te studeren of te werken, of heb ik hier fout??
Alvast bedankt...
Greetzz Tony