Nog 1 uurtje werken en dan zit het er voor mij op. Onze vrienden vliegen morgenavond al naar Schiphol en zaterdag 11:10 ...M&M+D schreef:Halleluja , de laatste etappe breekt aan.
Morgen na het werk meteen naar Breukelen om te overnachten.
En dan gaat het losssssssssssssssssssssssssssssss. :dance: :dance: :dance:
Waar kan ik deze stickers bestellen?JGK schreef:Diana
Op de voorruit en achterruit zullen wij het AA-Logo plakken.
Groeten,
Anderhalf uur geleden weer thuis gekomen (helaas). Vlucht Seattle - Parijs werd op het laatste moment om technische redenen geannuleerd; leuk met 280 man roltrappen af, trappen op; rennen naar de ticketbalie van Air France. Na ruim anderhalf uur (en wij stonden nog erg vooraan) konden wij met SAS mee naar Kopenhagen. Laten die nu alleen nog stoelen in de Economy Plus hebben :dance: Ruime stoelen, veel beenruimte, beter eten, volledig eigen mediacentrum, eigenlijk woog dat besdt wel op tegen de uiteindelijke 4 uur vertraging die wij hebben opgelopen.M&M+D schreef:En weer terug.
Leuk om Jan Gijs te ontmoeten.
En ik heb menig traantje gelaten als ik weer ergens weg ging, zeker in het vliegtuig terug.
Gr. Marian ( jetlag aan het verwerken)
Nog 2 weken dan beginnen de zenuwen de plaats in van de voorpret in te nemenPriscillaMartin schreef:Joehoe, nog een maandje maar
Raar, maar waar; de voorpret nu is stukken minder dan een paar maanden geleden
:dance: Kom maar op met die zenuwen :dance:Rob schreef:Nog 2 weken dan beginnen de zenuwen de plaats in van de voorpret in te nemenPriscillaMartin schreef:Joehoe, nog een maandje maar
Sing schreef:Ik moet ook nog heel even (vergeleken met wanneer we geboekt hebben; december) en ben nu wel klaar met wachten
Mensen op mijn werk zijn nu ook wel klaar met mij denk ik![]()
Nog heeeeeeeel even !!!
Ja inderdaad!! Dat heb ik ookPriscillaMartin schreef:Joehoe, nog een maandje maar