Het doet mij deugt te bespeuren dat jullie in mij geïnteresseerd zijn.
Dit komt ook de verdere coöperatie ten goede.
Jullie hebben proper bespeurd dat mijn oog niet enkel en alleen op Las Vegas is gevallen.
Wij hebben dus ons verdere markt onderzoek echt wel geanalyseerd.
Onze gezamenlijke voorkeur gaat op dit moment echter meer uit naar Las Vegas dan Miami, zeker wanneer er een occasie zich voordoet.
Graag ontvang ik dergelijke respons over de afweging.
Ik geloof het niet meer, niemand zou na al deze gein zo reageren en al helemaal niet in compleet ander taalgebruik.
Misschien is het goed om van de Ronald "bashing" af te stappen en hem normaal te benaderen. Ik denk dat iedereen zijn punt nu wel gemaakt heeft.
Yeehaw.
Yeehaw schreef:Misschien is het goed om van de Ronald "bashing" af te stappen en hem normaal te benaderen. Ik denk dat iedereen zijn punt nu wel gemaakt heeft.
Yeehaw.
Dat ben ik met je eens Yeehaw. Hoewel het voor ons soms raadselachtig is waarom hij niet naar ons luistert (tenminste zo lijkt het) en gewoon onze goedbedoelde adviezen ter harte neemt, moet ik wel toegeven dat TO erg correct blijft en zich niets aantrekt van alle opmerkingen richting hem.
Een slotje is dan ook niet nodig denk ik. Wie niet meer reageren/lezen wil doet dat niet.
Persoonlijk zou ik kiezen voor Las Vegas. Zowel de stad als natuur spreken mij veel meer aan als Miami. Ik krijg wel een beetje het idee dat jullie spontaan voor Amerika hebben gekozen, maar geen idee hebben wat jullie precies willen zien en doen. Je hebt een leuk plan, wat eigenlijk niet rëeel is met jullie beschikbare budget ed. De mensen hier hebben goede tips gegeven, die vervolgens een beetje in de wind worden geslagen omdat je je teveel aan je plan wilt vasthouden. Het is leuk om een week in Vegas te zitten en vandaaruit mooie dagtrips te maken. Echter, dagtochtjes naar LA, Grand Canyon en Sequoia kan je vergeten. Dat is gewoon niet haalbaar! Grand Canyon kan je wel doen vanuit Flagstaff, daar een paar dagen blijven en nog andere schitterende natuur zien. Sequoia en Los Angeles kan je aandoen als jullie ook echt een tour gaan maken. Dat is niet mogelijk vanuit Vegas, en zo last minute is het ook heeeel moeilijk om nog een betaalbaar hotel te vinden in Sequoia. Daarbij is het onmogelijk om alles in 1 vakantie te zien. Ik kom al 27 jaar in Amerika, heb er anderhalf jaar gewoond en ik heb nog lang niet alles gezien! Neem de goedbedoelde tips aan van de mensen op het forum die weten waar ze over praten. Jullie idee klinkt erg leuk en avontuurlijk, maar je zal moeten inzien dat niet alles haalbaar is. Las Vegas combineren met Flagstaff is erg leuk en er is echt zoveel moois te zien daar. Ga je niet in allerlei bochten wringen omdat jullie ook zonodig naar Sequoia willen. Het is een prachtig park, dat zonder meer, maar het is noodzakelijk dat je kijkt naar jullie mogelijkheden. En met een budget van $25.= / $35.=, zijn de mogelijkheden beperkt.
Als ik jullie was zou ik nog een jaartje wachten en op m'n gemak een mooie route uitstippelen. Niet omdat jullie nu 3 jaar hebben gespaard en niet langer willen wachten een of andere halfbakken vakantie vieren. Je hebt kans dat het een geweldige ervaring wordt, maar de kans is groter dat het tegenvalt omdat jullie ideeën niet overeenkomen met de werkelijkheid. En dat zou toch eeuwig zonde zijn van de 3 jaar sparen? Je wilt er tenslotte alles uithalen wat erin zit! Wat ik me eigenlijk afvraag... Deze vakantie van jullie komt heel plotseling en spontaan op mij over. Jullie willen snel op reis, maar hebben geen idee of het nou Miami wordt of Vegas. Jullie hebben toch 3 jaar de tijd gehad om dat te bedenken? Mijn advies, ga deze zomer een goedkope last minute boeken, bespreek op je gemak wat jullie willen zien en doen, en ga volgend jaar de reis van je leven maken!
Las Vegas - Grand Canyon - Page - Bryce Canyon NP - Zion NP - Las Vegas - Death Valley - Sequoia/Kings Canyon - Los Angeles.
Scheelt 'dubbele' kilometers en je ziet precies wat je wilt zien in 2 weken.
Onderweg kun je lekkere budget motelletjes nemen en je kunt een stuk meer genieten.
Zoals jij het je voorstelt gaat het gegarandeerd niet worden.
Er is 1 ding wat je in Miami ook kunt doen net als in Las Vegas, Je kunt 4 uur naar Key West rijden en dan daar 1 uurtje blijven en dan weer heel dat stuk terug rijden.
Als je ook naar de Grand Canyon wilt rijden op 1 dag tenminste.
Wij hebben dat dus op 1 dag gedaan naar Key West gereden nou dat was dus GEEN succes. (hadden een hotel helemaal in het noorderlijkste puntje van South Beach)
Ik raad het dus bij de Grand Canyon ook af (nu helpt het ook niks wat ik type want hij luistert naar niemand)
Verder vind ik persoonlijk aan Miami niet zo veel aan en zou zelf voor Las Vegas kiezen
Ik zag net een programma op tv over de Bellagio fontijn hoe dat werkte, dat is alleen al super om in het echt te zien
Succes met het voorbereiden van je reis
Groetjes Tamara
2003: Florida
2006: Zuid-West Amerika
2008: Noord-West Amerika
2009: Florida
2011: Noord-West Amerika & Canada
2012: Noord-Oost Amerika & Canada
2013: Zuid-West Amerika & Hawaii
2014: zuid-west Amerika & Yellowstone np
Ronald, wij zijn net terug en hebben NY, LV, Bryce/Grand/Death Valley/Yosemite/SF en Carmel gedaan. Prachtige reis maar ik wil je niet ontmoedigen. Als je de prijzen in restaurants, ook voor de ontbijten, kent dan moet je er voor de belastingen en fooien echt het nodige bijrekenen. Alle prijzen zijn netto, ook de hotelovernachtingen. Autohuur is ons bij eautohuur heeeel goed bevallen zowel qua prijs als afhandeling, kwaliteit auto, navigatiesysteem etc.
Hoop dat je hier iets aan hebt. Toen wij in Death Valley waren was het 1e week juli 53 graden C. Neem dus een goede auto want je kunt je niet voorstellen hoe hoog je moet klimmen in die hitte en het is een enorm gebied waar je door moet, maar zeer de moeite waard.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt en ik wens je veel plezier en ik hoop dat het je niet tegen gaat vallen, ook financieel. Het land is te mooi om een verkeerde herinnering bij jullie achter te laten.
Volgens mij heb je meer baat bij het opstellen van een degelijke planning. Ik heb ondertussen reeds 3 maal rondgetourd in het Zuidwesten met een kleine groep vrienden (telkens 4 twintigers) dus ik kan begrijpen dat je liefst niet alles op voorhand vastlegt en impulsief doet. Dit is ok, ieder zijn voorkeur van reizen.
Zoals de meeste forumbezoekers kan ik wel bevestigen dat dit in de States niet vanzelfsprekend is. Op vakantie ben je beperkt in tijd, dus je wil zo min mogelijk verliezen met rondzoeken. Uitvalsbasis Las Vegas is geen slecht idee, maar volgens mij heb je meer aan een rondrit met begin- en eindpunt Vegas.
"Vieze" motellen hoef je niet te vrezen, meestal is er een Motel 6/Super Hotel 8/Best Value Inn of een dergelijke keten die goedkoop en schoon zijn. In Kingman overnachtte wij met 4 personen op 1 kamer voor 40$ per nacht, dit is circa 6€ pp. Ook in Vegas kan ik het Motel 6 op Tropicana Avenue aanraden. Ook wij besparen liever op motelkosten in Las Vegas, aangezien het enige waarvoor we onze kamer daar gebruiken, douchen en slapen is. Op 5 minuten wandelafstand van het Stripkruispunt MGM/NY NY/ Excalibur/Tropicana.
Ook wij aten geregeld fastfood (Panda Express/Jack in the Box zijn volgens mij iets beter van kwaliteit dan Burger King of Pizzahut) maar als je rondtrekt kun je eventueel naar de lokale supermarkt gaan om wat cornflakes en brood+beleg. Dit wisselden we echter af met restaurantbezoeken (oa de Silver Saddle room in de Cowboy Club, Sedona) dan heb je iets om naar uit te kijken.
Neem mijn, en de andere forumgangers hun tips ten harte. Volgens mij haal je dan meer uit je reis.
Als het goed is zit Ronald nu idd al in Vegas. Lekker in zijn cabriootje door Death Valley aan het rijden... Ik ben heel benieuwd of zijn plannen zijn doorgegaan, of dat ie nu ergens op een ander forum aan het vragen is waar ie voor een prikkie kan golfen en hoe ie het beste in the ghetto kan komen. :beerchug:
Zoals ik zei houden wij van afwisseling. Na anderhalve week gecampeerd te hebben met voornamelijk cornflakes, overrijp fruit en klamme boterhammen met baloney waren wij wel aan een traktatie toe. Vorig jaar viel de Cowboy Club enorm mee dus kozen wij dit jaar voor de iets exclusievere Silver Saddle. Yeehaw je hebt gelijk dat het inderaad allerminst "budget" is, maar het geld waard: zeker weten!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.