Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

internetten

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

internetten

Bericht door hekkie »

Sinds kort heb ik een laptop en wil deze meenemen op onze reis naar de States.
Vraag is: hoe zit dat met internetten? Op welk nummer moet/kan je inbellen? Ik neem aan dat ik mij ergens moet abonneren of niet?

Wie heeft hier ervaring mee?

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

http://www.all-free-isp.com
http://www.emailaddresses.com/email_internetusa.htm

of zoek even op het internet, over het algemeen kun je juno, netzero en dotnow nog gratis gebruiken, allemaal hebben ze zo hun limieten, van deze is netzero waarschijnlijk de beste keuze i.v.m. inbelnummers en verbinding. Als je het niet erg vind wat te betalen kun je altijd een van de goedkope providers gebruiken!

Ik weet niet hoe lang je gaat, maar ik heb ook wel ooit de optie gebruikt om gewoon een maand lang een trial aan te gaan, met bv AOL en dan dit af te bellen op de laatste dag. Het is en blijft Amerika waar dit allemaal kan. Ik moet zeggen dat ze bij ons niet eens zo moeilijk deden, je moet alleen niet zeggen dat je vakantie over is en je het wilt beeindigen, zeg gewoon dat je "bv bij AOL" hun browser systeem niet fijn vind en dat je wat anders hebt gevonden 8)

bedenk wel dat je soms niet lokaal kan bellen en er dan een telefoonrekening bij zit, dus goed uitzoeken of een inbelnummer lokaal is waar je verblijft.

Als je in een hotel verblijft, daar hebben ze meestal wel een service in de kamer (inbel of zelfs wireless) vraag daar even naar aan de balie!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Richard bedankt voor de informatie tot zo ver.
Ik ga het even bestuderen.

By the way: ik ga 4 weken.

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

hekkie schreef:By the way: ik ga 4 weken
dan is zo'n maand trial niet eens zo gek voor jou :evil: !
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
DolWork
Amerika-ontdekker

Bericht door DolWork »

Met wifi kun je o.a. internetten bij Starbucks (waar deze reactie overigens vandaan komt :) ), Kinkos, etc..
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer