We zijn van plan om rond 20 september naar LV te gaan. De precieze datum is nog niet helemaal duidelijk, omdat we een relatief "open" en flexibele route hebben.
Wij waren daar van 14 tot 16 juni, ruim 1,5 maand geleden dus. Het kan zijn dat men inmiddels klaar is met verbouwen. Maar afgezien daarvan vond ik het Luxor dit jaar gewoon tegenvallen (kwam er voor de 3e keer). Dat kwam door de persoon die ons bij het inchecken hielp (was niet super vriendelijk eigenlijk gewoon star), de aanblik van de gangen (vloerbedekking lag er niet meer goed bij en dat was op meerdere etages zo), de kamer op de 6e etage aan de noordkant (zonder uitzicht) die we toegewezen kregen en de rommelige aanblik door de verbouwing. Misschien een momentopname maar voor mij wel de reden om een volgende keer iets anders te zoeken. Mijn voorkeur zou denk ik uitgaan naar Planet Hollywood (heerlijk buffet!!!).Louis schreef:Wij houden momenteel ook de prijzen scherp in de gaten en hebben al enigzins onze keuze gemaakt. Het gaat waarschijnlijk Mandalay, MGM of Planet Hollywood worden. We wilden aanvankelijk naar Luxor gaan, maar ik heb o.a. van Roland (tige tank) begrepen dat men daar aan het verbouwen is. Dat gaat 'em dan voor ons waarschijnlijk niet worden.
Ik weet nog wel een heel leuk restaurant waar je dat geld kunt bestedenMarcoL schreef: Alles bij elkaar toch maar liefst $ 283,38, daar kan ik wel een telefoontje aan wagen![]()
Harry schreef:Ik weet nog wel een heel leuk restaurant waar je dat geld kunt besteden, en nog wel twee ook. :lol:Harry
Inderdaad, vertel vertelNaitsirhc schreef:En daar wil je ons vast wel de ins en outs van vertellen
Flip schreef:Verder lijkt Tao me zeker de moeite waard