Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Aangeboden: Permits voor Coyote Buttes South
-
- Amerika-newbie
Aangeboden: Permits voor Coyote Buttes South
Helaas heb ik mijn vakantie moeten annuleren naar Amerika. Ik zou een maand naar Utah, Nevada en Arizona gaan.
Echter heb ik op mijn werk een pees ingescheurd en moet ik 6 weken in een brace en daarna revalideren.
Nu heb ik twee permits weten te bemachtigen voor Coyote Buttes South( niet de wave) voor 15 september.
Ivm annuleren vakantie kan ik deze twee permits dus niet gebruiken. Wie geïnteresseerd is kan een berichtje achterlaten.
Wel moet ik er bij vermelden dat dit gebied alleen toegankelijk is met een 4WD. Kijk even op internet naar Coyote Buttes South, het gebied is overweldigend!!!!
Echter heb ik op mijn werk een pees ingescheurd en moet ik 6 weken in een brace en daarna revalideren.
Nu heb ik twee permits weten te bemachtigen voor Coyote Buttes South( niet de wave) voor 15 september.
Ivm annuleren vakantie kan ik deze twee permits dus niet gebruiken. Wie geïnteresseerd is kan een berichtje achterlaten.
Wel moet ik er bij vermelden dat dit gebied alleen toegankelijk is met een 4WD. Kijk even op internet naar Coyote Buttes South, het gebied is overweldigend!!!!
Laatst gewijzigd door Nina Simone op 31 jul 2008, 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Aangeboden: Permits voor Coyote Buttes North
Hoi Nina Simone,
Jeetje dat is echt heel vervelend dat je reis niet door gaat.
Wat is precies het gebied wat je in mag met die permits? ik begrijp dat ze dus niet geldig zijn voor the wave?
Maar als ze dus geen toegang geven tot de Wave zou ik toch interesse hebben in detwee Permits...
groet
Jelle
Jeetje dat is echt heel vervelend dat je reis niet door gaat.
Wat is precies het gebied wat je in mag met die permits? ik begrijp dat ze dus niet geldig zijn voor the wave?
Maar als ze dus geen toegang geven tot de Wave zou ik toch interesse hebben in detwee Permits...
groet
Jelle
Re: Aangeboden: Permits voor Coyote Buttes South
Beste Nina Simone,
wat vervelend zeg, zo'n blessure en alle nare gevolgen.
Mocht Jelle alsnog afhaken dan maak ik graag gebruik van je aanbod.
Toevallig zijn we precies 15 september in de Zion omgeving.
Beterschap!
Ben
wat vervelend zeg, zo'n blessure en alle nare gevolgen.
Mocht Jelle alsnog afhaken dan maak ik graag gebruik van je aanbod.
Toevallig zijn we precies 15 september in de Zion omgeving.
Beterschap!
Ben
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 2836 Weergaves
-
Laatste bericht door EllenVakantie