Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
route advies (reis sept. voor 6 weken)
Re: route advies (reis sept. voor 6 weken)
Yikes...dat is triest Nina. Mooi gebaar van de permits. Voorspoedig herstel!
Yeehaw
Yeehaw
Zou persoonlijk opteren voor zeker twee extra dagen Los Angeles. De meningen verschillen, ik weet het het, maar ik persoonlijk vind het een nóg leukere stad dan SF. Wij sliepen in de Hollywood Travellodge, zeer aan te bevelen.
En extra dagen Yosemite, 1 vollle dag is wat mij betreft veel te kort. Minimaal twee volle dagen in de valley, wellicht nog een dag in Tuolumne Meadows.
En extra dagen Yosemite, 1 vollle dag is wat mij betreft veel te kort. Minimaal twee volle dagen in de valley, wellicht nog een dag in Tuolumne Meadows.
Lijkt me prachtig zo. Natuurlijk, als je veel wilt wandelen kun je langer in Yosemite blijven. Maar een dag voor de Valley en de volgende dag over de Tiogapas kun je ook veel zien. Vraag is of je helemaal tot Death Valley komt, dat is nogal ver, je zou eerder kunnen stoppen en dan maar een overnachting in Death Valley. Ben zelf nooit in DV geweest en weet dus niet of dat echt de moeite is. Voorlopig is het er nog erg heet...
groet Alje
groet Alje
-
- Amerikafan
we zullen helaas niks aan die permits hebben....we zijn tegen die tijd nog lang niet op die plek aangekomen.
De route is verder helemaal af...eindelijk! We hebben heel lang zitten twijfelen over hoe lang we in yosemite zullen blijven...maar we houden veel meer van rots/woestijnlandschappen...maar we willen yosemite zeker niet missen. Dus blijven daar een een volle dag en middag. zal vast veels te kort zijn maar we moeten het er maar mee doen..
hoop dat de rook een beetje weg is dan!
als iemand nog leuke tips heeft voor bijvoorbeeld een leuk hotel of resort in palm springs dan zijn ze welkom!
Nog 5 weken dan gaan we!!!!
groeten
De route is verder helemaal af...eindelijk! We hebben heel lang zitten twijfelen over hoe lang we in yosemite zullen blijven...maar we houden veel meer van rots/woestijnlandschappen...maar we willen yosemite zeker niet missen. Dus blijven daar een een volle dag en middag. zal vast veels te kort zijn maar we moeten het er maar mee doen..
hoop dat de rook een beetje weg is dan!
als iemand nog leuke tips heeft voor bijvoorbeeld een leuk hotel of resort in palm springs dan zijn ze welkom!
Nog 5 weken dan gaan we!!!!
groeten
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1109 Weergaves
-
Laatste bericht door Coyote