Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Pick up truck voor- en nadelen
Pick up truck voor- en nadelen
Ik zou het liefst een pick up truck huren voor onze rondreis, vanuit San Francisco via Las Vegas (en nationale parken) via Los Angeles terug naar San Francisco; Dit omdat dit mij een leuke ervaring lijkt in plaats van een andere auto.
Nu kan ik 2 mogelijke nadelen verzinnen:
- Als je de auto parkeert met de bagage erin is die voor iedereen zichtbaar (het is wel een dubbele cabine)
-Levert het nog problemen op met bv parkeergarages of in de steden zoals LA etc gezien de grootte van de truck?
Nu kan ik 2 mogelijke nadelen verzinnen:
- Als je de auto parkeert met de bagage erin is die voor iedereen zichtbaar (het is wel een dubbele cabine)
-Levert het nog problemen op met bv parkeergarages of in de steden zoals LA etc gezien de grootte van de truck?
Re: Pick up truck voor- en nadelen
Ik denk aan...
Nadelen: parkeerproblemen (lengte) en als de pick-up truck een gastank (zoals de onze) heeft mag je zowiezo niet in een ondergrondse parkeergarage.
Voordelen: veel ruimte vooraan, mooi uitzicht, hoog
Nadelen: parkeerproblemen (lengte) en als de pick-up truck een gastank (zoals de onze) heeft mag je zowiezo niet in een ondergrondse parkeergarage.
Voordelen: veel ruimte vooraan, mooi uitzicht, hoog
http://www.bloggen.be/whisperer" onclick="window.open(this.href);return false; How these rescuehorses changed my life...
Voordelen: ruim uitzicht en idd. een aparte ervaring.
Nadelen: hoog benzineverbruik, LPG kent men niet of amper in de US....gat in de markt?
stugger rijcomfort dan een luxere car/SUV.
laadbak heb je niets aan, als je niets te vervoeren hebt, kan niet afgesloten worden, dus alles moet in de cabine.
lastig inparkeren, als je de meer bewoonbare gedeeltes ingaat.
Ben een ervaringsdeskundige, mag af en toe in deze Titan rijden

Nadelen: hoog benzineverbruik, LPG kent men niet of amper in de US....gat in de markt?
stugger rijcomfort dan een luxere car/SUV.
laadbak heb je niets aan, als je niets te vervoeren hebt, kan niet afgesloten worden, dus alles moet in de cabine.
lastig inparkeren, als je de meer bewoonbare gedeeltes ingaat.
Ben een ervaringsdeskundige, mag af en toe in deze Titan rijden

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Eerste vraag die bij mij opkomt worden er wel pick-up trucks verhuurt, heb ze namelijk nog nooit bij een verhuurder gezien en ook niet op de sites van de verhuurders.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt beter een full size SUV huren. Is in principe hetzelfde als een Pickup maar rijdt iets comfortabeler en je kan je bagage gewoon kwijt.
Parkeren heb ik nooit ergens een probleem gevonden, maar ja ik reed er ook elke dag in.
Heb nu een midsize suv(die net zoveel zuipt als een fulkl size
)
Parkeren heb ik nooit ergens een probleem gevonden, maar ja ik reed er ook elke dag in.
Heb nu een midsize suv(die net zoveel zuipt als een fulkl size

Een ander voordeel van een pick up is de prijs; bij enterprise zijn ze erg goedkoop ten opzichte van een suv.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hebben bij Enterprise ook wel eens een pickup gehuurd, ter plaatse, niet vooraf geboekt. Ik denk echter dat boeken bij Enterprise altijd duurder is dan bij een maatschappij waar je vanuit Nederland kan reserveren. Bij Enterprise zijn de prijzen altijd exclusief verzekeringen en die worden voor ons (zonder Amerikaanse verzekering) altijd behoorlijk duur. Ik reken altijd zo'n 35 a 40 dollar per dag bij de prijzen die op de site van Enterprise staan. Het grote voordeel van Enterprise is dat ze je ophalen bij hotel of camping en dat ze héél veel vestigingen hebben.RichardB schreef:Een ander voordeel van een pick up is de prijs; bij enterprise zijn ze erg goedkoop ten opzichte van een suv.
-
- Amerika-expert
Pick up trucks zijn niet echt handig maar wel superleuk!
Probleem met bagage die zichtbaar is is makkelijk op te lossen met een hardtop maar of dat ook mogelijk is bij een huurauto weet ik niet.
Misschien kan je voor een paar dagen een pick up huren als je in 1 plaats blijft? Laat je je bagage in het hotel en ga je lekker op stap.
M'n schoonouders hebben een ranch in Texas en schoonpapa heeft een oude Dodge pick up waar ik stapel op ben. Groot en hoog en in de bak liggen allemaal spannende dingen die je nodig hebt op de ranch.
De kinderen zijn ook helemaal weg van die truck. Als ze mee mogen zitten ze te stralen naast hun grandpa! En op eigen terrein gaan we zo langzaam dat het okay is om in de bak mee te rijden, da's echt leuk! Helemaal als de honden ook meemogen. Wel errug stoffig maar ach, als je schoon wilt blijven heb je niets op een ranch te zoeken eh?
Probleem met bagage die zichtbaar is is makkelijk op te lossen met een hardtop maar of dat ook mogelijk is bij een huurauto weet ik niet.
Misschien kan je voor een paar dagen een pick up huren als je in 1 plaats blijft? Laat je je bagage in het hotel en ga je lekker op stap.
M'n schoonouders hebben een ranch in Texas en schoonpapa heeft een oude Dodge pick up waar ik stapel op ben. Groot en hoog en in de bak liggen allemaal spannende dingen die je nodig hebt op de ranch.
De kinderen zijn ook helemaal weg van die truck. Als ze mee mogen zitten ze te stralen naast hun grandpa! En op eigen terrein gaan we zo langzaam dat het okay is om in de bak mee te rijden, da's echt leuk! Helemaal als de honden ook meemogen. Wel errug stoffig maar ach, als je schoon wilt blijven heb je niets op een ranch te zoeken eh?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1393 Weergaves
-
Laatste bericht door Vinay