Fenda schreef:
Globale route: Los Angeles (via High way One) naar San Francisco (via Yosemite Park door Death Valley naar de Grand Canyon) en dan naar Las Vegas
Wij weten niet hoeveel reistijd we voor alles moeten rekenen weet iemand dat van jullie?
Hallo Fenda,
Je kunt deze vraag bijvoorbeeld in het Zuidwestenforum stellen, of je vraagt een routekaartje aan met afstanden en reistijden.
Marjol schreef:Wanneer komt het topic voor 2009? Het topic voor 2008 was er al in juli, vandaar mijn vraag!
nieuwenoord schreef:
Ik wil ook Wij vertrekken op dezelfde datum, toch!
Ik denk dat jullie nog even geduld moet hebben. We zijn in deze vakantieperiode momenteel nog erg druk met zowel 2008 als met het maken van routekaartjes.
Nog eventjes wachten dus, je merkt het wel als dat topic geopend wordt......
Hoi! Ik ga 24sep niet naar SF en het noordoosten, maar alleen naar het noordoosten (NY en Boston)
1999: New York + Boston
2001: New Jersey + New York
2006: New York
2008: New Jersey + New York + Boston
2010: Colorado, South Dakota, Nebraska, Wyoming, Montana, Idaho, Utah, Arizona, Nevada
2017: Olympic NP, WA
In navolging van mijn vorige blogreeks, heb ik besloten deze reis weer een blog bij te houden, dus als iemand deze link zou kunnen toevoegen, hartelijk dank!
* Note mod - Marco
Jouw verslag is toegevoegd aan het rijtje.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation. Clint's Thoughts
Ik heb je reis in december toegevoegd in het rijtje en tevens de link naar je Liveverslag. Ik neem tenminste aan dat je die t.z.t. bij gaat houden.......
Ik ga mijn best doen het bij te houden , maar dat moet wel lukken dit keer denk ik!
Vincent zal die 3 weken dat ik er ben meeste werkdagen gewoon moeten werken ( uitgezonderd kerst en nieuwjaar ) , dus heb ik wat meer tijd om bv een blog bij te houden!
En ik zal eerdaags ook eens de blog van afgelopen vakantie afmaken
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.