Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Universal Studios & FOL

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Universal Studios & FOL

Bericht door lelie »

Haha, nee hoor, je hoeft niet steeds met je A4-tje te gaan zwaaien.
Je laat je uitgeprinte formulier zien bij binnenkomst en daarna kun je naar een standje lopen waar je een badge krijgt met een koortje die je om je nek kunt hangen. Bij elke attractie zien ze je direct (ze zijn daarop getraind lijkt het wel) en word je gezegd waar je heen moet.
Wij hadden geen eetpas.
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

M&M+D schreef:Ik heb de FOL passen online gekocht, moet je deze nog omwisselen in het park en zo ja , waar?
Ik kan me niet voorstellen dat je steeds met je uitgeprinte A4 tje moet gaan staan zwaaien, zelfde geld voor de eetpas.

Gr. Marian
wat is een eetpas?
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Voor $24,95 kun je een "all you can eat" pasje krijgen.
Dat was alleen niet aan ons besteed, want wij eten niet voor zo'n bedrag (p.p) daar.
Ik heb wel gezien dat je niet overal eten vandaan kunt halen, het zijn een paar restaurants/tentjes die daaraan meedoen en dan nog kun je niet alles eten. Bijvoorbeeld alleen 1 hoofdmaaltijd (hamburger/vis/sandwich met patat), 1 voorgerecht (salade) en 1 toetje.
Ik weet niet of je dan weer in de rij mag staan voor een evt. volgende ronde.
M&M+D
Amerikafan

Bericht door M&M+D »

lelie schreef:Haha, nee hoor, je hoeft niet steeds met je A4-tje te gaan zwaaien.
Je laat je uitgeprinte formulier zien bij binnenkomst en daarna kun je naar een standje lopen waar je een badge krijgt met een koortje die je om je nek kunt hangen. Bij elke attractie zien ze je direct (ze zijn daarop getraind lijkt het wel) en word je gezegd waar je heen moet.
Wij hadden geen eetpas.
Bedankt voor de tip en met de all you can eat pas zal het dan wel hetzelfde gaan.
Gr. Marian
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Het is alleen jammer dat je met de "all you can eat" pas niet steeds "front of line" mag :wink: (zal een hoop schelen, want soms sta je wel een half uur in de rij).
tukkertje
Amerikafan

Bericht door tukkertje »

maartvos schreef:Zijn FOL passen voornamelijk handig in het zomerseizoen of is het (eind) september ook nog nodig om zo'n pas te kopen?
Hier ben ik ook nog wel benieuwd naar, iemand enig idee?
Mart81
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Mart81 »

tukkertje schreef:
maartvos schreef:Zijn FOL passen voornamelijk handig in het zomerseizoen of is het (eind) september ook nog nodig om zo'n pas te kopen?
Hier ben ik ook nog wel benieuwd naar, iemand enig idee?
Idem..
Dutch eXpat - nieuw portaal voor Nederlanders in het buitenland
jokaluma
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

wij hebben ze toch ook nog hier in de usa online aangeschaft. 1,5 uur in de rij staan zien we niet zitten met de kinderen.Heb geen idee hoe het in september zal zijn.We zitten nu trouwens in het fantastische sedona !!
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Baia
Amerikakenner
Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
Contacteer:

Bericht door Baia »

Wij hadden ze gekocht online, en zijn 30 juni gegaan. We mochten altijd via de aparte A-ingang een attractie binnen.
Druk was het echter nooit. Hadden wel een beetje spijt dat we ze gekocht hadden.
30 juni lijkt me toch hoogseizoen, maandag welliswaar, maar toch...
Misschien was het gewoon een van de minder drukke dagen in het hoogseizoen...
Afbeelding

* Fingers al lang niet meer crossed for DV2010 ! *
** Fingers al lang niet meer crossed for DV2011 ! **
*** Fingers al lang niet meer crossed for DV2012 ! ***
jokaluma
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

Baia schreef:Wij hadden ze gekocht online, en zijn 30 juni gegaan. We mochten altijd via de aparte A-ingang een attractie binnen.
Druk was het echter nooit. Hadden wel een beetje spijt dat we ze gekocht hadden.
30 juni lijkt me toch hoogseizoen, maandag welliswaar, maar toch...
Misschien was het gewoon een van de minder drukke dagen in het hoogseizoen...
wij zijn eergisteren geweest ook op een maandag dus, het drukste was het bij de simpson ride ik geloop zo'n 1,5 uur. De andere attracties stond iets van een half uur en bij de studio tour 10 minuten. of de tijden goed kloppen weet ik niet. Onze ervaring bij eurodisney is bv dat het wavhten altijd langer is. Wij hadden dus ook in het begin dubbele gevoelens. We hebben nu alles kunnen "doen "van 10 uur tot 18,00 uur. Ik betwijfel of ik het ook zonder de tickets zo snel had kunnen doen. In ieder geval was het heerlijk om overal nagenoeg METEEN aan de beurt te zijn. Wij kochten ze online op de vakantie zelf voor 110 $ aan de poorten kosten ze 139 en volgens mij is er ook de mogelijkheid om ze binnen de poorten alsnog naar een FOL om te zetten.
usa2008
Amerikafan

Bericht door usa2008 »

Wij waren er dinsdag (15 juli?). Het was niet erg druk .Ik had de indruk dat we de passen niet echt nodig hadden, behalve bij de simpsons ride. Als je daar als eerste naartoe gaat is het nog niet druk. Je kan overigens in het park je kaartje upgraden naar FOl.
Matrox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matrox »

Vreemd. We waren er op dezelfde dag en vonden het behoorlijk druk. Bij de Simpsons liep de wachttijd op tot 50 minuten en waren we blij dat we die pas hadden. Ook bij andere attracties konden we lekker de wachtrijen van 20 minuten of meer omzeilen.
Na vier uur werd het wel in rap tempo rustiger.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

Wij waren er 2 augustus, welliswaar druk in park maar geen lange wachtrijen. (5-20 minuten)
Behalve bij de Simpsons, 45 minuten wachten (voor de "Back to the Future-the ride" fans niet echt een geweldige atraktie overigens)
FOL pas zou op deze dag dus niet veel toegevoegd hebben (The Mummy kon je via de singles-line gelijk instappen)
Laatst gewijzigd door Bushmaster op 10 aug 2008, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Wij waren er afgelopen donderdag en het was redelijk druk. wij hadden geen FOL pas gekocht maar kregen met de auti-passen van onze kinderen een guest assistance kaart die dezelfde rechten gaf.

Ik geloof niet dat ik er het extra geld voor uit had willen geven om een FOL pas te kopen.

Alleen de Simpsons was erg druk, de rest viel wel mee.
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door GPJ73 »

usa2008 schreef:Ik zou een FOL kaartje bestellen op de Universal Studio's site en niet via viator. Wij hebben bij viator besteld, maar moeten nu dus straks lang in de rij staan bij de kaartverkoop om ons kaartje van viator om te wisselen in een Universal kaartje. Als je via de Universal website koopt kan je direct naar binnen!!
Edda
Heb het net geprobeerd via Universal site maar ben verplicht om via FED-ex de kaartjes te laten bezorgen, wil liever zelf printen maar krijg dan een foutmelding moet kiezen voor een shipping method. Heb gekozen voor 2 parken (Sea World + Universal) weet iemand of je die optie ook gewoon bij Universal / Sea World zef kunt regelen? (bij de kaartverkoop) want om nu 19 dollar te betalen voor bezorgkosten vind ik niet echt handig... (=weg voordeel)
Miza
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Miza »

Wij hebben de FOL passen via een link van de AAA online geboekt. http://www.universalorlando.com/aaa/ Voor 4 sept. betaal je hiervoor $114.99 en erna $ 94.99. Ik kon ze zelf uitprinten en hoefde niet via de kassa. Meteen via de draaihekjes naar binnen en dan bij een standje omwisselen voor de kaartjes die je om je nek moet hangen.
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door GPJ73 »

Miza schreef:Wij hebben de FOL passen via een link van de AAA online geboekt. http://www.universalorlando.com/aaa/ Voor 4 sept. betaal je hiervoor $114.99 en erna $ 94.99. Ik kon ze zelf uitprinten en hoefde niet via de kassa. Meteen via de draaihekjes naar binnen en dan bij een standje omwisselen voor de kaartjes die je om je nek moet hangen.
Dank je voor de tip :-) Maar ik heb verschillende nummers geprobeerd voor A en B (first 6 digits) op de site maar die zijn niet valid, moet je een special AAA nummer halen bij kantoor ANWB?
Groeten,
Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Gewoon 6 maal 1 intikken. Wij hebben vorig jaar ook via deze wijze onze FOL-tickets gekocht.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door GPJ73 »

De 1-methode werkt (bedankt!) maar krijg jammer genoeg ook hier steeds dezelfde foutmelding bij het boeken: "Error Sorry, the online ticket store is unavailable at this time. Please try again later." Als ik shipment kies kom ik wel verder maar dat wil ik weer niet... :(

Waarschijnlijk is er iets met de website of in combinatie met mijn keuze en/of adres, heb ze maar een mailtje gestuurd en maar afwachten en anders via viator site waar ik wel verder kom :? Alleen hebben ze daar de actie niet van 2 parken voor 100 dollar, FOL lijkt me wel handig maar na lezen en mijn verwachtingen heb ik dat niet nodig. Voor die prijs krijg ik Sea World er namelijk bij.
Groeten,
Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
BartSF
Amerika-ontdekker

Bericht door BartSF »

Wij waren donderdag 31 julie in Universal en waren erg blij dat we de FOL pass niet hadden gekocht. Wij hebben er lang over getwijfelt maar vonden het toch heel veel geld. Uiteindelijk hebben we het dus niet gedaan en zijn we al vroeg naar het park gegaan en hadden we eerst The Simpsons Ride en de studio tour gedaan. Bij The Simpsons Ride hebben we toen 10 minuten gewacht en verder die dag maximaal een kwartier of 20 minuten. De wachttijden bij de populaire attracties liepen wel wat op in de middag maar ook niet boven 30 minuten. Wij waren erg blij dat we hem niet gekocht hebben en mijn advies is om op tijd naar het park te gaan wanneer je de pas niet wilt aanschaffen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer