Jikke schreef:Hallo allemaal,
ik heb geen vraag over het feest, maar wel een leuke en een minder leuke mededeling!! Dit jaar zal ik als organisatie-lid niet aanwezig zijn tijdens het feest...(dat is de minder leuke mededeling, althans dat vind ik zelf

)
De leuke mededeling is dat 1 november de uitgerekende datum is dat ik moet bevallen, wat een planning he? Ik heb inmiddels begrepen dat de kans klein is dat hij (het wordt een jongetje) ook daadwerkelijk op deze dag wordt geboren, maar ik durf het er niet op te gokken dat ik in Beesd zit en dat tijdens het feest mijn vliezen breken....
Ik wens jullie allemaal veel plezier op het feest en ik ben erg benieuwd naar de foto's en de reacties wat jullie van het feest vonden.
Groetjes,
mom 2 be Jikke
He wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd met je zwangerschap, grappig dat die data's zo vallen!
Mijn zwangerschap duurt vanaf 1 november nog ongeveer een maandje, dus dat is mijn reden om wat twijfels te hebben..... Ga ik dat nog redden, zo'n hele ( gezellige!) maar "lange" dag??? Ik kijk het nog even aan voordat wij ons opgeven.....
Monique, mag ik je dan gelijk nog wat vragen; zijn de stamppotten ook geschikt voor een vegetarier?????