Maar goed, voor de landing vragen we sowieso wel aan de steward(es) hoe we het snelst overal doorheen komen.
Mogelijk kan je 1 november tijdens de meeting http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... =4&t=17252 al een heleboel informatie en tips verzamelenHarry-Carla schreef: Voor ons wordt het tot vertrek nu veel zaken en vergaarde informatie doorlezen, napluizen, verder uitspitten etc.
Ja, deze topic hadden wij al gezien en het PB daarover ook ontvangen. Eigenlijk hebben wij op de 1e al een afspraak staanRob schreef:Mogelijk kan je 1 november tijdens de meeting http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... =4&t=17252 al een heleboel informatie en tips verzamelenHarry-Carla schreef: Voor ons wordt het tot vertrek nu veel zaken en vergaarde informatie doorlezen, napluizen, verder uitspitten etc.
Ja, nog altijd geldig (sterker nog: oude 5-jes worden nog gewoon geprint, waarschijnlijk omdat de Fed alle persen nodig heeft op het momentHarry-Carla schreef:Verder hebben wij uit de periode 1979-2002 (weten niet precies van wanneer ze zijn) nog een paar dollarbiljetten in huis.M.n. die van 1, 5 en 10 $
De vraag is nu, hoe weten wij of ze nog geldig zijn?
Ietwat zeldzaam, maar verder gewoon een geldig betaalmiddel.Harry-Carla schreef:Ook hebben wij nog 1 biljet van 2 $ maar volgens ons was daar iets (bijzonders) mee?
Toch nog antwoord na al die tijd,sorry.Harry-Carla schreef:Ook nog zo'n zwart paspoort dus![]()
Die 'aantekeningen' wie doet dat? (en evt. waar?)
Ik kan met TL ook niet echt uit de voeten voor routeplanning. Ik zoek alle sites van de campings online op, moet ze toch reserveren op die manier vaak. Via RV Park Reviews kan je vaak weldirect naar de sites klikken.Harry-Carla schreef:Zo, na een lange stilte zijn we nu weer actief bezig met de voorbereidingen.
Wij hebben geprobeerd de 2008 Trailer Life Directotry Campground Navigator CD (2008) te gebruiken, maar dat gaat niet lekker tot nu toe. Daarna de TLD-site gebruikt om van Campground naar Campground te plannen, ook dat gaat niet lekker (erg grove routeplanning).
Daarna de Rand Mcnally routenplanner gebruikt, ook die gaat niet lekker met plannen.
Onze vraag is dus: hoe kunnen wij de route(n) van Campground naar Campground vrij secuur plannen![]()
Noot: de TLD-Gids heeft vaak alleen maar een Zipcode en geen adresvermelding om te gebruiken.
Klopt,zo'n indefinitely visum heb ik dus ook nog ergens.Old Faithful schreef:Ik heb ook nog zo'n oud zwart paspoort uit 1971, vol met stempels, waaronder drie visa voor de U.S.A. Twee waren een jaar geldig; het laatste "indefinitely". Blijkbaar duurt eeuwig tegenwoordig niet meer zo lang.