Alles bij elkaar vind ik het niet slecht, meeste routes en locaties waren prima te vinden, en voor die paar keer dat het niet helemaal goed gaat, meestal heb je al vrij snel door wanneer je niet naar je tomtom moet luisteren. Ik weet altijd wel ongeveer hoe een stad of een streek uitziet en als een tomtom een vreemde route suggereert check ik het even na voor ik m volg. Waar het misschien nog wel het handigst voor is, database met handige punten zoals duizenden hotels, tankstations etc.Dude schreef:Haha die verhalen doen me nog sterker twijfelen om er één te kopen
Zoals eerder gezegd rij ik normaal overal 'blind' naar toe en heb geen schrik om een grote (europese) stad in te rijden zonder GSP.
Maar door de verhalen van het drukke verkeer in LA wou ik mijn mening herzien, en het was dan ook enkel om in deze stad rond te bollen dat ik er één wou halen. Ook omdat we er toch een paar dagen zouden zitten en dus wssk wel wat miles zouden gaan afleggen ...
Bart
En gps is ook handig om gewoon als bevestiging, soms rij je ergens en dan ga je toch twijfelen 'rij ik nog weg goed of had ik eerder af moeten gaan' en dan is zo een ding gewoon bevestiging bij twijfel...