Hoi Allemaal!
Ik woon zelf sinds kort in Michigan - ik werd verliefd op een Amerikaan en sindsdien is de rest history

Ik wacht nog steeds op mijn visum, en in de tussentijd mag ik niet reizen. Een dezer weken zal ik een brief krijgen voor een interview.. Hoe ging dit bij jullie? Kregen jullie ook een interview, of is dit alleen als je partner Amerikaans is? En wat vragen ze allemaal? Eigenlijk maak ik me er helemaal niet druk om hoor, ze hebben geen enkele reden om mijn visum te ontzeggen. Ik las veel over Holland, MI. Voor ons is het een stukkie rijden, we wonen in Wayne County, in de Canton/Novi regio. Ik ben er wel nu twee keer geweest, en de tweede keer was het idd minder leuk. Het is allemaal net een beetje, TE. De downtown area vind ik wel weer erg leuk.
Ik zou het erg leuk vinden om in contact te komen met Nederlanders die bij mij in de buurt wonen, ik vind het erg moeilijk om vrienden te maken, en gek genoeg mis ik Nederland zo nu en dan toch nog behoorlijk. Zijn er hier ook mensen in hun 20s? Wij gaan over een paar uur zodra mannetje terug is van werk kamperen aan Lake Charlevoix, op de Young State Park campground. En binnenkort gaan we(labor day) een lange week naar de UP naar de 'Porkies'.
Ik kijk er echt ontzettend naar uit, wonen in Michigan heeft me een echt buitenmens gemaakt.. kayaken, jetskien, zwemmen, wandelen. Ze zeggen dat de Porcupine Mountains een van de mooiste gebieden in the midwest is..
Ik hoop dat iemand reageert,
liefs, love (haha)