Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Forumlid op vakantie

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeel succes met je examen! En daarna een heeeeeel fijne vakantie gewenst!

Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Een hele fijne vakantie toegewenst! Ik verheug me nu alweer op je reisverslag.
anice van den Boer
Amerikafan

Bericht door anice van den Boer »

Ook wij wensen je uiteraard succes met je examen en daarna weer genieten van al het moois dat Amerika ons biedt.
Zeker met je nieuwe camera zul je uitstekende foto's maken.
Wij hebben een paar zeer mooie foto's maar ook een paar die niet gelukt zijn :oops: , dus als je van vakantie terug bent en je hebt zin en een avondje tijd kun je ons misschien het een en ander uitleggen :wink: .

Maar nu eerst genieten van je vakantie en vele veilige miles :lol:

Groetjes Frank en Anice
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Nogmaals dank allemaal! :D

Het examen zit er inmiddels op en sinds 12.00 uur vanmiddag heb ik ECHT het vakantiegevoel. 8)

In Phoenix is de temp. nu lekker aangenaam zag ik al. Tussen de 94 F en 100 F de komende dagen, zweten dus. Maar een temp. zoals hier van 13 graden Celsius is ook niets.

De lange broek zal snel uit zijn in Arizona denk ik... :lol:

Groet,

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Coyote schreef:

De lange broek zal snel uit zijn in Arizona denk ik... :lol:

Groet,

Roland
Dat word dan smeren of verbranden :hilarious:
Rob
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

misschien een domme vraag (hoewel, een leraar heeft ooit tegen mij gezegd dat domme vargen niet bestaan), maar waarom een speciale thread om roland een goede reis te wensen. vrijwel iedereen hier gaat op een bepaald moment naar de US. als iedereen een speciaal draadje krijgt zijn we nog even bezig.

heb ik wat gemist? of ben ik niet lang genoeg forumlid om roland zijn geschiedenis te kennen?

natuurlijk wens ik roland ook het allerbeste en de fijnste vakantie, evenals de rest van de mensen die de komende tijd gaan.

doreen
SEEING IS BELIEVING
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

doreennicole schreef:misschien een domme vraag (hoewel, een leraar heeft ooit tegen mij gezegd dat domme vargen niet bestaan), maar waarom een speciale thread om roland een goede reis te wensen. vrijwel iedereen hier gaat op een bepaald moment naar de US. als iedereen een speciaal draadje krijgt zijn we nog even bezig.

heb ik wat gemist? of ben ik niet lang genoeg forumlid om roland zijn geschiedenis te kennen?
Doreen,

misschien lijkt het inderdaad wat overbodig om voor iedereen die naar Amerika gaat, een apart draadje te openen. Toch gebeurt het wel vaker. Kijk bijv. naar Rob's draadje van zijn liveverslag, Olaf's draadje, Ronald's draadje van zijn liveverslag en Bart's draadje.

Nou kun je de draadjes van Rob en Ronald niet helemaal vergelijken met deze, maar het is altijd wel leuk om te weten dat mensen, die vaak maanden uitgekeken hebben naar de reis, nu eindelijk op vakantie gaan. Bovendien vind ik het wel zo netjes om de overige forumleden even gedag te zeggen, zo vlak voordat ik vertrek.

Ik ben (en voel mij) overigens niets meer of minder dan de overige forumleden hoor... :wink: En een geschiedenis heb ik hier ook niet dacht ik zo.

Of dit soort draadjes overbodig zijn, dat laat ik aan Dennis, Petra en de overige moderators over. Misschien moet er wel één algemene draad voor zoiets komen. Ik vind het in ieder geval altijd wel leuk om te weten voor wie de reis nu eindelijk gaat beginnen.

Groet,

Roland 8)

doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

duidelijk.

ik dacht dat ik misschien wat gemist had. misschien was het zoiets van hij had op vakantie willen gaan en toen brak hij zijn been en toen weer en toen ging de reismaatschappij failliet etc etc. en lukte het nu eindelijk!!!!

either way, geniet ervan.

doreen
SEEING IS BELIEVING
newyork
Amerikafan

Bericht door newyork »

Good luck met je examen, en hele fijne vakantie... wordt je onderweg op de hoogte gehouden van de uitslag van je examen :?:
I love NY
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

newyork schreef:Good luck met je examen, en hele fijne vakantie... wordt je onderweg op de hoogte gehouden van de uitslag van je examen :?:
Het is nu afwachten met het examen. Gisterochtend heb ik dat gedaan. De uitslag is pas over 8 weken bekend. Over 2 weken kun je op internet de meerkeuze vragen alvast bekijken, maar ik wacht het rustig af. Tijdens mijn vakantie wil ik het werk (en het examen) even helemaal vergeten... :wink:

Roland

lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Hoi Roland,

Al een beetje zenuwachtig?
Dat was ik wel voordat ik vertrok, een maand geleden.
Geniet ervan!!

Ik had zelf een topic geopend om te zeggen dat ik bijna wegging en dat ik iedereen wilde bedanken. Toch leuk als je zoveel reacties krijgt van mensen die je een fijne vakantie wensen.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ik ga er zeker van genieten. :D

De koffer is gepakt en zometeen mijn laatste avondmaal hier in Nederland... :wink:

Het wachten is dan nog op mijn broer die mij straks ophaalt. Echt zenuwachtig ben ik niet, het is meer een "gezonde spanning".

Was het maar vast zover...

Roland

Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Nou smakelijk eten dan maar .. geen Mac Donalds he? ;)

Sandy
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Geen stress vlak voor de vakantie hoor, maar de foto gallery op jouw site werkt helemaal niet !!!

Sandy
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Bij mijn doet-ie het prima. Ik denk dat je te ongeduldig bent en er op klikt. Je moet even wachten tot het keuzemenuutje tevoorschijn komt.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Sandy schreef:Geen stress vlak voor de vakantie hoor, maar de foto gallery op jouw site werkt helemaal niet !!!
Stress ??? Dat woord komt niet in mijn vocabulaire voor... Ik ben altijd de rust zelve. :wink:

Maar even serieus nu. Ik krijg wel eens vaker een opmerking dat mijn site niet goed inleest of uiterst traag is. Het kan zijn dat de Rode knoppenbalk niet goed ingeladen wordt, een keer op F5 (refresh) wil dan nog wel eens helpen.

Wellicht dat ik na mijn vakantie eens ga kijken of ik mijn site ook wat anders ga indelen. Mocht je nog steeds niet op de fotogallery van mijn site kunnen komen, dan kun je de fotogallery altijd nog direct oproepen: http://www.rschotanus.com/photogallery04.htm. Verander 04 in 02 of 03 en je hebt gelijk de andere twee jaren.

Dat was het voor nu. Iedereen bedankt voor het meeleven en de tips die ik van jullie kreeg.

Tot over 4 weken...

Groet,

Roland 8)

rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Sandy schreef:Geen stress vlak voor de vakantie hoor, maar de foto gallery op jouw site werkt helemaal niet !!!

Hoi Sandy,

Het heeft met je beeldresolutie te maken. Ik dacht daar al eerder aan toen re een postrepley gaf op iemand die alle landen aan elkaar had getypt. Bij mij gewoon in beel, maar jij moest scrollen.
Ik denk dat je beeldscherm momenteel een instelling heeft van 800 X 600 Stel dit op een hogere resolutie in en je hoeft één minder te scrollen en twee je kunt de photogalary van Roland bekijken. :wink:
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Ik kan het keuze menu wel zien .. (ook van 2002 en 2003.. ik kan ook switchen tussen week 1, week 2 etc.)
De pagina laadt weliswaar traag, maar laadt wel.. maar er komt geen foto tevoorschijn (balk/kader bovenin blijft leeg),
ook niets met Refresh (ook niet na 2x Refresh of 5x Refresh ; ))

Beeldresolutie is overigens 1024 x 768
Dit is wat ik zie:

Afbeelding

No biggie, ga maar lekker op vakantie : ))
Laatst gewijzigd door Sandy op 08 jun 2005, 20:23, 3 keer totaal gewijzigd.
Sandy
Eric
Amerikakenner

Bericht door Eric »

same here Sandy :wink:
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Hier geen problemen, ik kan alle foto's zo bekijken en echt traag is de site ook niet.
Gr.
Rob
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer