Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Morro Bay of Monterey

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Steppie
Amerikafan
Contacteer:

Morro Bay of Monterey

Bericht door Steppie »

Kunnen jullie mij helpen?

Volgende zomer, van LA naar SF, via de coast.

Waar zou ik een stop maken voor overnachting, Morro Bay of Monterey? En waarom?

Alvast bedankt!

Mvg,
kabbeker
Amerika-ontdekker

Re: Morro Bay of Monterey

Bericht door kabbeker »

Ik zeg direct Monterrey of Carmel, maar zeker geen Morro Bay.
In mei dit jaar hebben we in Morro Bay overnacht met onze camper; we hadden waarschijnlijk ook de verkeerde camping uitgezocht, de camping lag nl. tegen een soort waterzuivering aan, wat nogal een industrie-achtige indruk gaf.
In Monterrey en Carmel zijn mooie en gezellige plaatsen; zou ik doen.
mopar
Amerika-ontdekker

Bericht door mopar »

Wij hebben een keer in Morro Bay overnacht bij een Days Inn, sávonds lekker gegeten, vervolgens een fles wijn en een opener gekocht en op het strand opgedronken met zicht op Morro Rock en een mooie sunset.

maw natuurlijk zijn er mooiere plaatsen als Moro Bay , maar je moet het ook zelf maken.

succes, en veel plezier.
grab life by the horns
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Waarom of?, ik zou aanraden om in beide plaatsen te overnachten, dat geeft je voldoende tijd om rustig al het moois van de Californische kust te ontdekken.
In Morro bay hebben we voor het laatst in 1999 overnacht in een hotel aan het water, ik weet echt niet meer wat de naam ervan was, het was een goed hotel met een prachtige ligging, we hebben nog een wandelingetje gemaakt naar de morro rock, erg leuk, ik vond het zowiezo wel een leuk plaatsje.
In Monterey zou ik overnachten in het http://www.thesanctuarybeachresort.com/, een prachtig gelegen resort net ten noorden van Monterey, niet zo goedkoop, maar het is een hele bijzondere ervaring.

Harry
Momo
Amerikafan

Bericht door Momo »

Wij hebben overnacht in Morro Bay en Monterey, beiden erg leuk. Monterey is volgens mij wat groter, wij wilden daar vooral overnachten voor het aquarium (wat erg mooi was!).

Hoewel we Morro Bay leuk vonden, zou ik als je echt moet kiezen Monterey aanraden. Wij waren er tijdens de farmers market, eten gekocht en lekker aan het water opgegeten. Verder lekker rondgewandeld en rondgekeken. Kan niet echt 1 reden noemen voor mij keuze maar wij hadden het beter naar ons zin in Monterey.
2008: 3,5 week westkust Amerika. http://www.everyoneweb.com/Gowest/" onclick="window.open(this.href);return false;
2010: week New York
2012: 4 dagen New York en 2,5 week Noordwest Amerika
2013: week New York
alje
Amerikafan

Bericht door alje »

Beide lijkt me ook het mooist (of evt Pismo beach ipv Morro Bay). Met een overnachting is het stuk Monterey-LA nogal ver, dus zou ik daar toch niet voor kiezen.
Alje
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer