Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat intrigeert je bij Amerikaanse huizen..
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Rick heeft ook zoveel vrije tijd, 25 vakantiedagen en 5 persoonlijke dagen, tijd om eisen te gaan stellen, Loek!!
En hetzelfde geldt voor mij als voor Joke: ik kan naar de stad lopen of fietsen en de natuur ligt ook naast de deur.
En hetzelfde geldt voor mij als voor Joke: ik kan naar de stad lopen of fietsen en de natuur ligt ook naast de deur.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Oh maar dat kan ik me heel goed voorstellen Petra. Dat heeft mijn familie die in de VS woont ook. De Nederlandse steden zijn ook prachtig, de grachten en herenhuizen met de verscheidenheid in gevels (ik heb inkomend/binnenlands toerisme gedaan ooit.. en moest al dat soort eigenschappen van ons landje kunnen dromen). Ik ben zelf ook trots op Nederland. Ik maak wel eens foto's van mooie plaatsen en steden en post ze dan met enige trots op een Amerikaans forum. Ze vinden het altijd prachtig om te zien - Ik zal niet zo snel afgeven op Nederland, ik zou mijn afkomst ook nooit kunnen "verloochenen". Het zal ook altijd mijn 'thuis' blijven denk ik .. zelfs al zouden we overzees gaan wonen. Dan zou ik Nederland zien als zijnde, het verlaten van m'n ouderlijk huisPetra/VS schreef:Toch heb ik dat ook wel met echt Nederlandse foto's, hoor. Zo'n leuk ophaalbruggetje, gevelhuizen, een weiland met koeien en zo'n oude boerderij, de molens. Of een plaatje van de Hollandse nieuwe, die er nu weer is. Ik zou niet meer in Nederland willen wonen, maar ik vind het wel een heel bijzonder en mooi land. Ik ben er trots op, dat dat mijn achtergrond is.Sandy schreef: Soms.. maar voel me niet ellendig.. en ik geef ook niet af op Nederland..
Ik heb het soms wanneer ik foto's zie van forumleden die in Amerika wonen. Of wanneer onze vrienden daar vertellen over hun dagelijkse bezigheden. Of wanneer ik de webcams van sommige plaatsen in Amerika bekijk. Het gevoel is ook moeilijk te omschrijven. Ik kan wel zeggen dat het een beetje pijn doet.. zoals je je kan voelen wanneer je een teleurstelling hebt te verwerken .. of een afscheid.. De ene keer is het sterk aanwezig, de andere keer minder.. Als het me gaat beheersen dan kijk ik gewoon even niet naar de foto's..
Grappig dat je het aanhaalt.. ik vroeg me namelijk af of ik de enige was. Mijn man die het liefst gister nog vertrok naar Amerika, heeft dat bijvoorbeeld helemaal niet.. en hij houdt net zoveel van Amerika als ik..

LOL bedtijd voor mij ..
Sandy
Wat mij betreft is er een verschil tussen het mooie Nederland (i.e. de molens, weilanden, boerderijen, grachten etc.) en het Nederland dat je ziet als je er echt dagelijks woont.
Ik bedoel, ik woon in Rotterdam en van dat 'mooie' Nederland zie ik niet zoveel. Nu zal je in America ook niet altijd het 'mooie' America zien en meer het 'alledaagse' America.
Nu heb ik pas 3 mnd in Amerika gewoont (in een klein plaatsje in NJ) maar ik heb toch het idee dat je het 'mooie' America vaker tegenkomt dan het 'mooie' Nederland. En dat het 'alledaagse' America mooier is dan het 'alledaagse' Nederland.
Als je begrijpt wat ik bedoel...
(dit gaat niet meer over huizen maar wel over wonen, is het heel erg
?
Ik bedoel, ik woon in Rotterdam en van dat 'mooie' Nederland zie ik niet zoveel. Nu zal je in America ook niet altijd het 'mooie' America zien en meer het 'alledaagse' America.
Nu heb ik pas 3 mnd in Amerika gewoont (in een klein plaatsje in NJ) maar ik heb toch het idee dat je het 'mooie' America vaker tegenkomt dan het 'mooie' Nederland. En dat het 'alledaagse' America mooier is dan het 'alledaagse' Nederland.
(dit gaat niet meer over huizen maar wel over wonen, is het heel erg

Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar vraag me tegelijk af of het ook niet te maken heeft met wat je wilt zien ... als je begrijpt wat ik bedoelMack schreef:Nu heb ik pas 3 mnd in Amerika gewoont (in een klein plaatsje in NJ) maar ik heb toch het idee dat je het 'mooie' America vaker tegenkomt dan het 'mooie' Nederland. En dat het 'alledaagse' America mooier is dan het 'alledaagse' Nederland.

Deze thread is geopend met mooie huizen in gedachten. Huizen voor de - vaak hogere - middenklasse in Amerika, waar wij ons aan vergapen omdat ze naar onze maatstaven zo goedkoop zijn. Ook voor ons (mijn vrouw en ik) is dat het beeld dat wij voor ogen hebben bij onze emigratieplannen. Maar dat is natuurlijk maar een deel van de werkelijkheid. Mijn schoonouders wonen op het platteland van North Carolina, zo'n anderhalf uur ten noorden van Charlotte. Daar kom ik huizen van dit type betrekkelijk weinig tegen. Wat je wel veel ziet? Mobile homes (soms nog best heel aardig), trailers, vervallen krotten; deels onbewoonbaar verklaard, deels onverklaarbaar bewoond ... heel veel eyesores dus, vaak nog gedecoreerd met verroeste autowrakken en John Deere tractoren in de tuin. En dat zijn weer zaken die je in NL maar heel weinig ziet. Voor een deel zullen deze minder fraaie verschijnselen te maken hebben met armoede (die veel schrijnender kan zijn dan hier); voor een deel met de overvloed aan ruimte, waardoor er geen drang is (en dus ook geen overheidsregulering) om er zorgvuldig mee om te gaan.
Life is good in the Tarheel State.
Nee Mack, het ging hier over een gevoel die ik omschreef die ik had wanneer ik bepaalde foto's van Amerika had. Petra gaf aan dat ook te hebben van Nederland bij het zien van bepaalde foto's en gaf aan trots te zijn op haar Nederlandse achtergrond. Ik beaamde dat, mijn antwoord is een antwoord aan haar. (je mag daar best op reageren, maar in het algemeen, lees nu eens een keer de hele discussie zodat je de strekking van de discussie weet, voordat je je 2 cents geeft. inmiddels weten we wel dat er in jouw optiek niets goed is aan Nederland) Heb jij Nederland wel eens goed bekeken of kun je alleen maar ondankbaar afgeven op dit land. Bijna iedere binnenstad van Nederland heeft deze mooie gevelhuizen.. Geef je ogen eens een keer de kost zou ik zeggen.. maar haal die schellen wel eerst van je ogen! - Weet je uberhaupt wel waarnaar je moet kijken om het 'mooie' van ons land te ontdekken? (we hebben echt prachtige binnensteden) - En tot slot verkijk je niet zo op Amerika, wij zijn daar ook door de 'hoods' (armere wijken) gereden. Niets moois aan!Mack schreef:Wat mij betreft is er een verschil tussen het mooie Nederland (i.e. de molens, weilanden, boerderijen, grachten etc.) en het Nederland dat je ziet als je er echt dagelijks woont.
Als je het toch zo graag kwijt wil.. Open dan een aparte draad over jouw ontevredenheid over Nederland. (vind ik serieus geen slecht idee) - Sorry, maar deze zoveelste post van je 'rubbed me wrong' ...
Laatst gewijzigd door Sandy op 09 jun 2005, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandy
Nou nou... Het enige wat ik zeg, is dat het alledaagse me in America mooier lijkt dan het alledaagse in Nederland...Sandy schreef:Nee Mack, het ging hier over een gevoel die ik omschreef die ik had wanneer ik bepaalde foto's van Amerika had. Petra gaf aan dat ook te hebben van Nederland bij het zien van bepaalde foto's en gaf aan trots te zijn op haar Nederlandse achtergrond. Ik beaamde dat, mijn antwoord is een antwoord aan haar. (je mag daar best op reageren, maar inmiddels weet ik wel dat er in jouw optiek niets goed is aan Nederland) Heb jij Nederland wel eens goed bekeken of kun je alleen maar ondankbaar afgeven op dit land. Bijna iedere binnenstad van Nederland heeft deze mooie gevelhuizen.. Geef je ogen eens een keer de kost zou ik zeggen.. haal die schellen er eerst wel af! - Weet je uberhaupt wel waarnaar je moet kijken om het 'mooie' van ons land te ontdekken? En tot slot verkijk je niet zo op Amerika, wij zijn daar ook door de 'hoods' (armere wijken) gereden. Niets moois aan!Mack schreef:Wat mij betreft is er een verschil tussen het mooie Nederland (i.e. de molens, weilanden, boerderijen, grachten etc.) en het Nederland dat je ziet als je er echt dagelijks woont.
Als je toch zo gefrustreerd bent over ons land, en dat graag kwijt wil.. Open dan een draad hierover.
Sorry, maar deze zoveelste post van je 'rubbed me wrong' ...
Ik zeg nergens dat er NIKS moois is in Nederland... Ik noem zelfs een aantal dingen die mooi zijn (1e regel).
Maar goed, dit moet geen discussie worden over wat ik zeg en wat ik niet zeg... Ik weet wel dat ik berichten gepost heb die ik niet had moeten posten, mijn excuses hiervoor, maar dit is er echt geen van.
Mack
MW Drawings
MW Drawings
Ongetwijfeld waar. Het is lastig in te schatten als je niet in beide landen gewoond hebt voor lange tijd. Ikzelf heb 9 wkn op 1 plek gezeten, maar dat is niet lang genoeg. Ik heb het trouwens nog niet gezien, wat jij hierboven schetst. Maar het is er wel natuurlijk. Ik zag laatst een artikel waarin verteld werd hoe jonge moeders in the Bronx seks ruilen voor een pak pampers. Triest natuurlijk.Marcel schreef:Wat je wel veel ziet? Mobile homes (soms nog best heel aardig), trailers, vervallen krotten; deels onbewoonbaar verklaard, deels onverklaarbaar bewoond ... heel veel eyesores dus, vaak nog gedecoreerd met verroeste autowrakken en John Deere tractoren in de tuin. En dat zijn weer zaken die je in NL maar heel weinig ziet. Voor een deel zullen deze minder fraaie verschijnselen te maken hebben met armoede (die veel schrijnender kan zijn dan hier); voor een deel met de overvloed aan ruimte, waardoor er geen drang is (en dus ook geen overheidsregulering) om er zorgvuldig mee om te gaan.
Aan de andere kant: hoeveel mensen uit Nederland weten hoeveel dichtgespijkerde drugspanden Rotterdam kent? Het is altijd maar net hoe je het bekijkt...
Mack
MW Drawings
MW Drawings
Voor bovenstaande wat Marcel schrijft hoef je hier niet ver de stad uit te gaan en aangezien wij buitenaf wonen hoef ik er maar een blokje voor om te gaan om trailers en autowrakken te zien.
We zijn het er toch wel over eens dat Nederland ook mooie dingen heeft.
De allerdaagse dingen worden na een tijd zo gewoon dat je je eraan moet herinneren dat het eigenlijk heel speciaal is. Dat geldt voor Nederland en Amerika. Zo komen mensen hier als toerist voor de mooie parken en meren, maar ik keek er ook van op hoeveel toeristen er tegenwoordig in mijn geboorteplaats komen, terwijl ik dat altijd maar als een gewoon plaatsje zag.
Annemiek
We zijn het er toch wel over eens dat Nederland ook mooie dingen heeft.
De allerdaagse dingen worden na een tijd zo gewoon dat je je eraan moet herinneren dat het eigenlijk heel speciaal is. Dat geldt voor Nederland en Amerika. Zo komen mensen hier als toerist voor de mooie parken en meren, maar ik keek er ook van op hoeveel toeristen er tegenwoordig in mijn geboorteplaats komen, terwijl ik dat altijd maar als een gewoon plaatsje zag.
Annemiek
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ik denk inderdaad, dat het het onbekende is, dat iets "mooi" en "interessant" maakt, hoewel ik wel mijn leven hier stukken leuker en interessanter vind, dan mijn moeder haar leven op mijn leeftijd in Nederland vond. Maar het is volgens mij 100% aan jezelf om het zo te krijgen en dan maakt het niet eens zoveel uit waar je woont.
Trouwens, die trailers zijn lang niet altijd zo zielig en naar. Mijn schoonzusje en zwager hebben jarenlang in eentje in Delaware op het platteland gewoond en ze waren er maar wat trots op, want hij was van hun en ze hadden er heel wat land bij. Van buitenaf was het ding niet om aan te zien en ook zij hadden er een paar roestige keukenapparaten naast staan, die volgens hen over de jaren deel zouden gaan uitmaken van de natuur (hmm?). Maar van binnen was het dolgezellig en ik, die toen nog geen eigen huis had, was er eigenlijk best een beetje jaloers op. Ze waren absoluut niet rijk, maar verdienden wel goed en studeerden.
En voor je zegt, dat zij vast een uitzondering waren, nee, want ze hadden allerlei kennissen en vrienden in een soortgelijke situatie.
Trouwens, die trailers zijn lang niet altijd zo zielig en naar. Mijn schoonzusje en zwager hebben jarenlang in eentje in Delaware op het platteland gewoond en ze waren er maar wat trots op, want hij was van hun en ze hadden er heel wat land bij. Van buitenaf was het ding niet om aan te zien en ook zij hadden er een paar roestige keukenapparaten naast staan, die volgens hen over de jaren deel zouden gaan uitmaken van de natuur (hmm?). Maar van binnen was het dolgezellig en ik, die toen nog geen eigen huis had, was er eigenlijk best een beetje jaloers op. Ze waren absoluut niet rijk, maar verdienden wel goed en studeerden.
En voor je zegt, dat zij vast een uitzondering waren, nee, want ze hadden allerlei kennissen en vrienden in een soortgelijke situatie.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Er is echt niks op tegen op een trailer, ze zijn betaalbaar en net zoals alles moet je het onderhouden. De babysit waar mijn kinderen naar toe gingen woonde ook in een trailer en ze hadden het er heel leuk, met een groot terras erbij, en veel natuur om te kunnen ravotten.
Tot die keukenapperatuur onderdeel van de natuur wordt moet je toch lang wachten lijkt me...
Annemiek
Tot die keukenapperatuur onderdeel van de natuur wordt moet je toch lang wachten lijkt me...
Annemiek
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Ik heb aan een gracht in Amsterdam gewoond, en ook in een apartment in New York, en het was allebei heel leuk, vooral omdat ik jong was en van de stad kon genieten, maar als je eenmaal aan de ruimte gewend bent, die je niet hebt in Nederland of in de steden in Amerika, is het moeilijk om weer terug te gaan. Wat me in Nederland de laatste keren dat ik er was opviel, was dat al ben je in dat mooie Nederlandse landschap, ergens in de verte zie je wel een flatgebouw.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Uiteindelijk moet je oog hebben voor de mooie dingen om je heen. Als je dat lukt dan zit geluk ook ineens in hele kleine dingen. Je kijk op het leven is dan ook een stuk positiever. Dagdromen daarentegen is natuurlijk ook fijn. Zekere als ik naar al die prachtige foto's van Amerikaanse bouwstijl kijk. Mogen ze hier wat mij betreft ook veel vaker toepassen.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Wij meten dit soor uiterlijke dingen af aan onze eigen (Nederlandse) maatstaven.Petra/VS schreef: Trouwens, die trailers zijn lang niet altijd zo zielig en naar. Mijn schoonzusje en zwager hebben jarenlang in eentje in Delaware op het platteland gewoond en ze waren er maar wat trots op, want hij was van hun en ze hadden er heel wat land bij. Van buitenaf was het ding niet om aan te zien en ook zij hadden er een paar roestige keukenapparaten naast staan, die volgens hen over de jaren deel zouden gaan uitmaken van de natuur (hmm?). Maar van binnen was het dolgezellig en ik, die toen nog geen eigen huis had, was er eigenlijk best een beetje jaloers op. Ze waren absoluut niet rijk, maar verdienden wel goed en studeerden.
.
Jaren geleden ben ik een aantal malen in Hong Kong geweest (daar woonde mijn broer toen) en was diep onder de indruk van de "armoede" die ik daar zag. Als je met een boot langs de oevers vaart dan zie je ontelbare "hutjes" op de wal. Soms niet meer dan wat palen met daar tussen wat doeken die daar hangen en er bovenop een golfplaatje als dak.
Als je dan bedenkt dat daar elk jaar tientallen tornado's razen en dat dan alles wegspoelt, dan heb je diep medelijden met de mensen die zo moeten wonen.....
Totdat mijn broer vertelde dat je er geen medelijden mee hoefde te hebben,want dat een hoop van deze mensen meer geld hebben dan jij en ik samen. Hun kinderen studeren allemaal in Europa, Canada of de VS en een aantal van deze "zielige" mensen waren zelfs "dure" zakenrelaties van mijn broer.
Toen heb ik dus geleerd dat je niet alles moet meten aan de hand van je eigen maatstaven. Deze mensen kiezen hier bewust voor omdat ze een woning totaal niet belangrijk vinden. Zij kiezen voor familie, voor ontwikkeling, voor een carriere, voor eten en vooral (in dit geval) gokken. Het is zo'n totaal andere cultuur. Tijdens volgende bezoeken is dit alleen maar bevestigd.
Door te reizen wordt je blikveld verruimd en leer je om meer te relativeren en niet zo gauw te oordelen en om dingen vanuit een ander perspectief te bekijken. En als je er voor open staat, is het heel boeiend.
En om bij het onderwerp te blijven..... Ik vind de Amerikaanse huizen zoals we ze hier regelmatig op de foto's zien geweldig! Wij "vergapen" ons er altijd aan. Helemaal als zo'n huis (of de helft er van) je onderweg "passeert" of omgekeerd.
Ook intrigeert het mij al die mensen die in trailers e.d. wonen en er dus een totaal ander leefpatroon op na houden. Ik wil altijd graag een praatje maken met deze mensen (meestal op een campground).
De allermooiste huizen in Amerika vind ik trouwens die met een houten veranda er voor en nog mooier met een oprijlaan......

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerikakenner
-
- Amerikakenner
Hier zijn ze dan: deze foto's zijn 6,5 jaar geleden gemaakt toen ik op 'bezoek' was voor een maand bij mijn tante in Indiana! Wel slechte kwaliteit want ik heb foto's van foto's gemaakt!

Een huis in de straat waar mijn tante woont. Vriendinnetje van mij en mijn nichtje woont hier. Gigantisch van binnen!

Zomaar een huis uit de straat

Ook een huis in dezelfde straat. Hier woont ook een vriendinnetje, ben er dus ook binnen geweest.

Ook een huis uit de straat. Dit was één van de grootste huizen, alleen het huis is moeilijk te zien op de foto. Ze hadden ook een eigen oprijlaan, waar die auto staat. Ik sta op de normale weg.

Gedeelte van de voorkant van het huis van mijn tante

Rechtergedeelte van de voorkant, incl garage.

De straat

gedeelte van de achtertuin

Mijn tante maait het gras in de voortuin. Echt in een typische Amerikaanse woonwijk woonde zij, ik vond het echt helemaal te gek!

Nog een foto ervan vanuit hun voortuin.

Een huis in de straat waar mijn tante woont. Vriendinnetje van mij en mijn nichtje woont hier. Gigantisch van binnen!

Zomaar een huis uit de straat

Ook een huis in dezelfde straat. Hier woont ook een vriendinnetje, ben er dus ook binnen geweest.

Ook een huis uit de straat. Dit was één van de grootste huizen, alleen het huis is moeilijk te zien op de foto. Ze hadden ook een eigen oprijlaan, waar die auto staat. Ik sta op de normale weg.

Gedeelte van de voorkant van het huis van mijn tante

Rechtergedeelte van de voorkant, incl garage.

De straat

gedeelte van de achtertuin

Mijn tante maait het gras in de voortuin. Echt in een typische Amerikaanse woonwijk woonde zij, ik vond het echt helemaal te gek!

Nog een foto ervan vanuit hun voortuin.
Laatst gewijzigd door Magnolia87 op 08 dec 2006, 19:13, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerikafan
Geweldig topic met mooie foto's.
Tja waarom zijn die huizen in de US mooier? Ze zijn groot, oprijlaan, enorme wijken, geen rijtjeshuizen. Ruimte hebben we in Nederland niet.
En in NL zouden deze huizen onbetaalbaar zijn. Ik weet niet veel van die prijzen af hoor, maar toen ik in de US een blaadje bij een supermarkt pakte waar huizen in stonden
Je kunt daar een 'groot' (relatief begrip) alleenstaand huis met tuin kopen voor de prijs waar je hier een lelijk bakstenen rijtjeshuis hebt.
Lijkt me geweldig om in zo'n straat te wonen in zo'n heerlijke buurt waar de kids overgooien met honkballen en een balletje schieten basketbal op de oprit.
Maar toch gaat mijn voorkeur uit naar een klein appartement in het drukke New York.
Maar goed, ik neem alles aan. Ik blijf niet in NL wonen. Ik ga voor de USA natuurlijk. En als dat te lang duurt of niet lukt, ga ik ergens anders heen. Australië ofzo
Tja waarom zijn die huizen in de US mooier? Ze zijn groot, oprijlaan, enorme wijken, geen rijtjeshuizen. Ruimte hebben we in Nederland niet.
En in NL zouden deze huizen onbetaalbaar zijn. Ik weet niet veel van die prijzen af hoor, maar toen ik in de US een blaadje bij een supermarkt pakte waar huizen in stonden

Je kunt daar een 'groot' (relatief begrip) alleenstaand huis met tuin kopen voor de prijs waar je hier een lelijk bakstenen rijtjeshuis hebt.
Lijkt me geweldig om in zo'n straat te wonen in zo'n heerlijke buurt waar de kids overgooien met honkballen en een balletje schieten basketbal op de oprit.
Maar toch gaat mijn voorkeur uit naar een klein appartement in het drukke New York.
Maar goed, ik neem alles aan. Ik blijf niet in NL wonen. Ik ga voor de USA natuurlijk. En als dat te lang duurt of niet lukt, ga ik ergens anders heen. Australië ofzo

GOD BLESS AMERICA
Land Of The Free, Home Of The Brave
USA Trips
05/06 Twee weken Kerstvakantie NYC
07/08 Vijf maanden stage NYC (Visits to Chicago, Boston, Philly, Washington (2x), reis naar Mid-West, en meer kleine dorpjes/steden).
Land Of The Free, Home Of The Brave
USA Trips
05/06 Twee weken Kerstvakantie NYC
07/08 Vijf maanden stage NYC (Visits to Chicago, Boston, Philly, Washington (2x), reis naar Mid-West, en meer kleine dorpjes/steden).
- Karinita
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik heb ook nog een foto van een mooi huis.
Herkent iemand dit huis? Het is bekend van... Foto is genomen in de zomer van 2005 toen een nichtje en neefje ook met ons meewaren en persé langs dit huis wilden:

Het was een straat vol mooie huizen, zoals ook deze:

(Even op de foto's klikken voor een groter formaat, ik weet niet hoe ik ze er groter op krijg)
Karin
Herkent iemand dit huis? Het is bekend van... Foto is genomen in de zomer van 2005 toen een nichtje en neefje ook met ons meewaren en persé langs dit huis wilden:

Het was een straat vol mooie huizen, zoals ook deze:

(Even op de foto's klikken voor een groter formaat, ik weet niet hoe ik ze er groter op krijg)
Karin
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1368 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-