Kostte wel 238.14 dollar, maar dan heb je ook wat.
s morgens hadden we het volgende uitzicht:

Het is wel geen antwoord op je vraag, maar ik wou het maar even laten weten...

Onze oudste jongens (20 en 21) vonden de vliering dus helemaal niets, ook niet om alleen te slapen. Het probleem was de airco. Als die aan stond was het er te koud (en te veel herrie) en als die uit stond was het er te benauwd. Verder was het een heerlijk plekje en zeker een aanrader. Bij ons was er flink onweer te zien in de verte in de valley. Heel apart, die steeds oplichtende rotsformaties.gondelier schreef:Wij hebben een aantal dagen geleden met z'n vijven in een cabin geslapen, was prima te doen. Onze oudste van 16 lag op de vliering, maar vond het prima, weer eens een bed voor zich alleen. En door de airco blijft het heerlijk koel. Het was onze enigste overnachting waar we 's avonds fijn buiten konden zitten.
Het probleem zit hem meer in de periode waarin je de boeking maakt, nu is er nog volop personeelsbezetting maar gedurende de winter maanden is die bezetting minimaal en lijkt het wel of men in winterslaap isAssy schreef:Ik heb daarnet op hun site de cabin geboekt...
Ik heb een formulier kunnen afdrukken, de boeking is in orde! Final confirmation will follow shortly... Is dit hetgeen zo moeilijk blijkt? Die laatste bevestiging?
Op de één of andere manier kan ik de site niet vinden, nou ja wel de site en kan alles boeken maar geen cabin????Assy schreef:Ik heb daarnet op hun site de cabin geboekt...
Ik heb een formulier kunnen afdrukken, de boeking is in orde!
De prijzen gaan wel variëren maar in juni kost een kamer $195,00 per nacht. Wij gaan dus wel voor de cabin.Yeehaw schreef: Ik lees trouwens net dat de opening van het View Hotel al weer is uitgesteld, nu tot november en de prijzen weten ze zorgvuldig verborgen te houden.
yeehaw
Ik zou toch maar even contact opnemen.Assy schreef:Blijkbaar ook nu weer het probleem van bevestiging...
Ik heb wel de mail van direkt na de booking, maar er zou nu een confirmation mail volgen, tot nu toe nog steeds niet gekregen... Moet ik panikeren? Of eens bellen? Toch ondertussen een week voorbij!