In Sedona is Red Planet een leuke tent om te gaan eten. Hier serveren ze fantastische burgers en pasta's voor een schappelijke prijs. Pas op voor aliens!
In 'the Mission' kun je goed eten. De burritos van Mission St. zijn een locale specialiteit. Ik heb zelf een keer erg lekker geluncht bij Herbivore, een paar straten verder.Miza schreef:Het restaurant heet Bissap Baobab en ligt in Mission Street net voorbij de kruising met 19th Street (aan de linkerkant als je van downtown komt). We zijn er met bus 49 naar toe gegaan, maar er komen meerdere lijnen langs. Echt een aanrader. Ben benieuwd of er al eens iemand anders van het forum gegeten heeft.
Mee eens. Ook wij hebben hier verrukkelijk gegeten!jerbia schreef:In Sedona is Red Planet een leuke tent om te gaan eten. Hier serveren ze fantastische burgers en pasta's voor een schappelijke prijs. Pas op voor aliens!
Da's inderdaad de bedoeling maar ik heb meegemaakt dat mijn bestelde broodje omgeruild bleek voor een soppig oud broodje. Ben toen op hoge poten teruggegaan en heb m'n geld teruggekregen na veel gedoe.thedude schreef:Subway is geniaal om volgende redenen;
- broodjes zijn altijd vers voor je neus gemaakt (ipv dat ze hele dag in de koeling liggen)
yep, maar meestal zijn de lekkere dingen 's middags al uitverkocht.thedude schreef:- broodjes zijn 100% customizable (je kan per ingredient kiezen wat je op wil)
Da's niet waar. Als je extra kaas of vlees wil betaal je extra. Als je een standaardbroodje besteld en daar niets aan veranderd betaal je wel de prijs die op het menu staat.thedude schreef:- je wordt niet ge-nickle&dime'd dus prijzen zijn vast per basisbroodje, welke ingredienten je verder opzet heeft geen invloed op je prijs.
Dit moet geen Subway-discussieworden maar ik eet bijna wekelijks wel een keer Subway en zowel in Nederland als elders in EU of USA heb ik prima ervaringen. Soms kan je slechts uit 3 ipv 5 soorten brood kiezen omdat het op is maar ik heb eigenlijk nog geen 1 keer meegemaakt dat andere ingredienten op waren.LittlePhoenix schreef:Da's inderdaad de bedoeling maar ik heb meegemaakt dat mijn bestelde broodje omgeruild bleek voor een soppig oud broodje. Ben toen op hoge poten teruggegaan en heb m'n geld teruggekregen na veel gedoe.thedude schreef:Subway is geniaal om volgende redenen;
- broodjes zijn altijd vers voor je neus gemaakt (ipv dat ze hele dag in de koeling liggen)
yep, maar meestal zijn de lekkere dingen 's middags al uitverkocht.thedude schreef:- broodjes zijn 100% customizable (je kan per ingredient kiezen wat je op wil)
Da's niet waar. Als je extra kaas of vlees wil betaal je extra. Als je een standaardbroodje besteld en daar niets aan veranderd betaal je wel de prijs die op het menu staat.thedude schreef:- je wordt niet ge-nickle&dime'd dus prijzen zijn vast per basisbroodje, welke ingredienten je verder opzet heeft geen invloed op je prijs.