Mijn vriend en ik willen een auto huren bij usa-reisen.de
Ik => 23 jaar zal niet rijden maar heb wel een creditcard.
Mijn vriend 25+ zal rijden maar heeft geen creditcard.
Is het gewoon mogelijk om een auto te huren op mijn creditcard terwijl alleen mijn vriend zal rijden?
Wees daar voorzichtig mee!!
Toen ik twee jaar geleden in Vegas bij de autoverhuur(Alamo) was stond daar reeds een nederlands sprekend duo van ongeveer bovenstaande samenstelling.
De huurster had wel gehuurd, de creditcard maar geen rijbewijs en ze kregen de wagen niet mee.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Assy schreef:Mijn Duits gaat wel, maar voor de zekerheid toch nog een vraagje!
Ik denk best ook te gaan voor de tip Equinox met Super Inclusiv Plus verzerkering... Kijk je even op de link? Moet ik hier nog wat extra aanvinken of sla ik ergens iets over? Gewoon klikken op Vormerken/Buchen en dan de Mastercard gegevens en klaar is ie... Of zie ik nog iets over het hoofd? http://www.usareisen.de/mietwagen/carbo ... utt32.y=14
De link blijkt nie te werken op een andere pc...
Ik heb gewoon de tarieven 'zomer' gekozen...
Dan rechts bij Super Inclusiv Plus bij de Equinox (tip) berechnen gekozen...
Datum ingegeven en ophaal en return locatie ingegeven...
Dan Buchen, dan krijg ik een overzicht en weer verder kan ik de creditcard gegevens invullen!
Verder iets over het hoofd gezien?
Ik kom uit op 15dagen, (26okt - 10nov 2008) voor 414€...!
Hoe zit het met die tijden? Zijn die precies of kan dat enkele uren verschillen?
Ik kom ook uit op €414 (ben uit gegaan van SFO ophalen/inleveren)
De huurtijd gaat per 24 uur, dus als je bijv. huurt om 18.00 uur, dan lever je in -zoveel dagen later- vóór 18.00 uur, daarna geldt er een nieuwe dag autohuur.
Ik heb vanmiddag de wagen geboekt bij usa reisen voor begin december .Ik heb dan ook 2 emails ontvangen met in de laatste 2 bestanden ..1/alamo info en 2/buchingsbestatiging.In die tweede email staat te lezen dat ik de voucher 7 tot 10 dagen voor vertrek zal ontvangen .En dat ik niet moet replyen op de mail tenzij er een fout instaat van gegevens .
Ik heb uiteindelijk toch teruggemaild of ik deze mail wel correct heb verstaan omdat mijn Duits nu eenmaal niet zo schitterend is .Heeft iemand anders ook tot 10 dagen voor de afreis moeten wachten op hun voucher want vorig jaar kreeg ik hem binnen enkele dagen met nog enkele anderen bestanden toegestuurd.
Toevallig heb ik vanmiddag ook geboekt bij usareisen. Ik heb wel een auto van Hertz, niet van Alamo. In de boekingsbevestiging staat bij mij dat je bij boeking 20 % moet betalen, de rest 28 dagen voor vertrek.
Bij Nederlandse 'fysieke' reisbureaus betaal je, de laatste keer dat ik dat deed, 6 weken voor vertrek en kreeg je inderdaad een dag of 10 van te voren je voucher dus het komt me niet heel vreemd voor. Maar je kunt er zeker naar vragen natuurlijk, ik ben benieuwd wat het antwoord is.
Zelf kreeg ik de voucher binnen 20 minuten maar ja, wij vertekken ook over 12 dagen.
Mart81 schreef:Hm je voucher is toch gewoon die tekst in de e-mail of ben ik abuis? Daar staat iig "voucher" bijgeschreven
Bij een van de emails krijg je enkelen bestanden bij (pdf).Daar zou dus de voucher moeten bijzitten.Ik zeg wel zou want in de email die ik kreeg staat duidelijk te lezen dat ik hem 10 to 7 dagen voor vertrek zal ontvangen .Als jij hem niet hebt gekregen ,zou ik zeker hen morgen eens bellen of emailen.
Aïda schreef:Toevallig heb ik vanmiddag ook geboekt bij usareisen. Ik heb wel een auto van Hertz, niet van Alamo. In de boekingsbevestiging staat bij mij dat je bij boeking 20 % moet betalen, de rest 28 dagen voor vertrek.
Bij Nederlandse 'fysieke' reisbureaus betaal je, de laatste keer dat ik dat deed, 6 weken voor vertrek en kreeg je inderdaad een dag of 10 van te voren je voucher dus het komt me niet heel vreemd voor. Maar je kunt er zeker naar vragen natuurlijk, ik ben benieuwd wat het antwoord is.
Zelf kreeg ik de voucher binnen 20 minuten maar ja, wij vertekken ook over 12 dagen.
Aida , ik ga je zeker morgen laten weten wat hun antwoord aan mij is .Het is niet zo groot probleem alleen verloopt mijn boeking net zoals vorig jaar iets anders dan hier wordt geschreven .Ik schrijf het ook maar zodat anderen weten dat het ook anders kan .En ik heb betaald met visa dus ik neem aan dat ik vandaag ook het volledige bedrag heb voldaan.
Miranda V. schreef:Dag Aida, wij vertrekken ook over 12 dagen (15/9). We vliegen met United naar Washington en van daar door naar Denver.
Wat is jouw bestemming?
Ja, wij vertrekken ook de 15e. Wilden in eerste instantie ook met United (al meerdere keren met hen naar Washington geweest en altijd goed) maar voor een paar tientjes meer konden we rechtstreeks (scheelt aardig wat tijd) met KLM/NW. We zijn grote KLM-haters maar deze vluchten worden door NW uitgevoerd dus dat is hopelijk prima.
We vliegen naar Seattle en dit is onze route: viewtopic.php?f=16&t=17343
Ik heb daarnet antwoord teruggekregen op mijn mailtje .
Eerst en vooral was mijn man zijn voornaam niet volledig uitgeschreven ,dit zou geen probleem opleveren en de reden waarom de naam niet volledig was (op 1 letter na ) was omdat de achternaam nogal vrij lang was.
Dan de voucher die ik maar pas 7 tot 10 dagen voor afreis zou ontvangen is omdat onze boeking groter is dan € 1000 .En het gaat hier blijkbaar om een nieuwe regel .
Nu ben ik zelf ook wat gerust gesteld ,ik weet als wij vroeger bij Jetair de wagen reserveerde ,duurde het ook tot net voor onze afreis dat we de voucher kregen .Dus geheel uitzonderlijk is het niet .Alleen hadden wij dit bij usa reisen vorig jaar ook niet voor maar dan zaten we onder de € 1000 .
Aha, vind het toch een beetje raar want onze reservering zit ook boven de duizend euro en toch 12 dagen voor vertrek gekregen. Of zou ze van 7-10 dagen toch ook 7-12 dagen maken Of zou het misschien een regel van Alamo zijn? Nou ja, allemaal retorisch gepraat dit. In ieder geval fijn dat je nu duidelijkheid hebt gekregen!
Ik heb gisteren usareisen via mail terug gecontacteerd .Het is namelijk zo dat ik nog steeds geen betaling terug vind op mijn visa afrekening .Ik heb dus 2 betalingsafschriften van visa afgewacht ,eind september en nu eind oktober en we vertrekken begin december en ik wil uiteraard zeker zijn dat alles wel in orde is met die reservering .Ook omdat alles zo anders verloopt dan vorig jaar ,toen heb ik al in december geboekt en betaald voor een reservering in oktober .Veel veel maanden op voorhand dan nu het geval is .
Nu zouden ze maar pas innen 4 weken voor afreis en daarom moet ik ook zolang wachten op de voucher deze keer ,gewoon omdat zij de betaling nog niet in orde hebben gebracht.
Ik plaatst dit maar hier omdat anderen kunnen lezen dat het ook anders afgehandeld kan worden.
Wij hebben onze auto op 16 oktober opgehaald in Phoenix. We kregen de voucher per post zo'n 7 dagen voor vertrek thuisgestuurd en bij ons is het geld inderdaad een kleine maand voor vertrek afgeschreven.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.