Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Monument Valley welke kamer in de lodge?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
weimar
Amerikafan

Re: Monument Valley, cabin of lodge?

Bericht door weimar »

Wij zaten er vorige week met z'n 5-en in een family-unit. Een losstaand huis met 3 slaapkamers, 2 badkamers, keuken, washok, enz enz.
Kostte wel 238.14 dollar, maar dan heb je ook wat.

s morgens hadden we het volgende uitzicht:
Afbeelding

Het is wel geen antwoord op je vraag, maar ik wou het maar even laten weten... :D
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Volgens mij zaten wij vorig jaar in dezelfde familyunit John (Hill House 340) . Het uitzicht was idd adembenemend!

Afbeelding
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

gondelier schreef:Wij hebben een aantal dagen geleden met z'n vijven in een cabin geslapen, was prima te doen. Onze oudste van 16 lag op de vliering, maar vond het prima, weer eens een bed voor zich alleen. En door de airco blijft het heerlijk koel. Het was onze enigste overnachting waar we 's avonds fijn buiten konden zitten.
Onze oudste jongens (20 en 21) vonden de vliering dus helemaal niets, ook niet om alleen te slapen. Het probleem was de airco. Als die aan stond was het er te koud (en te veel herrie) en als die uit stond was het er te benauwd. Verder was het een heerlijk plekje en zeker een aanrader. Bij ons was er flink onweer te zien in de verte in de valley. Heel apart, die steeds oplichtende rotsformaties.
Jann
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Jann »

Ook wij logeerden vorige maand in een cabin, (welliswaar met 2 personen wat heel goed te doen is).
Het kleine ding had zijn charme zeker mee !
Voor het boeken ervan zou ik inderdaad aanraden op tijd van tevoren te reserveren.
Wij boekten in de winterperiode om er te logeren in juli en hadden het heel moeilijk om via de site van Gouldings en via mail antwoord te krijgen.
En we waren niet de enige.
Heel wat forumleden hadden hetzelfde probleem. Uiteindelijk lukte het ons toch via e-mail.
Jann
reis 2018 + roadbooks vorige reizen
noordwest 2009 - zuidwest 2010 - Canada 2011 - zuidwest 2012 - oost USA 2013 - Florida 2014 - zuid USA 2015 - Texas 2016 - Californië 2017 - Vancouver Island 2018
Assy
Amerikafan

Bericht door Assy »

Ik heb daarnet op hun site de cabin geboekt...
Ik heb een formulier kunnen afdrukken, de boeking is in orde! Final confirmation will follow shortly... Is dit hetgeen zo moeilijk blijkt? Die laatste bevestiging?
2008: Westkust + Hawaii
2012: Florida
2013: Las Vegas en omgeving
http://www.wegousa.blogspot.com
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Assy schreef:Ik heb daarnet op hun site de cabin geboekt...
Ik heb een formulier kunnen afdrukken, de boeking is in orde! Final confirmation will follow shortly... Is dit hetgeen zo moeilijk blijkt? Die laatste bevestiging?
Het probleem zit hem meer in de periode waarin je de boeking maakt, nu is er nog volop personeelsbezetting maar gedurende de winter maanden is die bezetting minimaal en lijkt het wel of men in winterslaap is :)
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Assy schreef:Ik heb daarnet op hun site de cabin geboekt...
Ik heb een formulier kunnen afdrukken, de boeking is in orde!
Op de één of andere manier kan ik de site niet vinden, nou ja wel de site en kan alles boeken maar geen cabin????
Heeft iemand het juiste adres misschien?
J&W
Amerikafan

Bericht door J&W »

http://www.gouldings.com/english/campground.htm en dan staat er onder op de pagina "camping cabin" met een beschrijving van de cabin.
Dan nog iets meer naar beneden, en dan kan je op "reservations" klikken.
En dan kom je hier uit (weet niet of link werkt): https://s28.rezrobot.com/member/Dates.asp?Robot_ID=5184
LeCoqu1
Amerika-ontdekker

Bericht door LeCoqu1 »

Wij gaan er ook eind oktober naartoe en ik heb een kamer in de Lodge geboekt.
Mijn voorkeur ging eigenlijk uit naar de cabin omdat je dan nog lekker buiten kan zitten.
Met wat voor temperaturen moeten we rekenen in die periode?
Als het 's nachts niet te koud is kan ik misschien nog de boeking wijzigen...
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Yeehaw schreef: Ik lees trouwens net dat de opening van het View Hotel al weer is uitgesteld, nu tot november en de prijzen weten ze zorgvuldig verborgen te houden.
yeehaw
De prijzen gaan wel variëren maar in juni kost een kamer $195,00 per nacht. Wij gaan dus wel voor de cabin. :wink:
Assy
Amerikafan

Bericht door Assy »

Blijkbaar ook nu weer het probleem van bevestiging...
Ik heb wel de mail van direkt na de booking, maar er zou nu een confirmation mail volgen, tot nu toe nog steeds niet gekregen... Moet ik panikeren? Of eens bellen? Toch ondertussen een week voorbij!
Priscilla
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Priscilla »

Bij ons duurde het 4,5 dag eer we een bevestiging kregen.

Ze zijn niet de snelste...Bij twijfel even bellen???

Succes!
Priscilla
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Er zijn maar 3 cabins op het terrein dus je moet wel ruim van tevoren al boeken anders zit het helaas vol...
wij hebben er vorig jaar geslapen en vonden het helemaal geweldig!!!
Weer eens iets anders dan een hotel/motel en het heeft echt iets om zo in je woonwagentje in MV te zitten.
We kregen bovendien ook nog eens de AA-discount dus uiteindelijk kostte het ons 63 dollar voor een nacht....niks toch?
Assy
Amerikafan

Bericht door Assy »

Dag Iris, ik heb een booking request van hun systeem op internet...
Enkel nog geen confirmation! Maar ik veronderstel, als ik deze heb, dat de cabin toch nog beschikbaar is?
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Dat durf ik niet te zeggen!!

Ik weet ook niet meer hoe het bij ons ging....volgens mij kreeg ik nog wel een soort bevestiging of heb ik ze zelf gemaild om te vragen of het nou bevestigd was. Ik zou het voor de zekerheid even checken!!
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Assy schreef:Blijkbaar ook nu weer het probleem van bevestiging...
Ik heb wel de mail van direkt na de booking, maar er zou nu een confirmation mail volgen, tot nu toe nog steeds niet gekregen... Moet ik panikeren? Of eens bellen? Toch ondertussen een week voorbij!
Ik zou toch maar even contact opnemen.
Ik heb vanmiddag voor twee nachten besproken (voor volgend jaar juli) en kreeg ook gelijk die mail met de mededeling dat er nog een confirmation zou volgen, die kreeg ik een uur later al in mijn mailbox.
Assy
Amerikafan

Bericht door Assy »

Dag Paula, heb net even gemaild en kreeg kort daarna volgend antwoord :(

Hello Davy,
I'm sorry our cabins are close during the winter season from October 31 to march 15.Only our RV sites are open during the winter.
Thank you,
Yvonne
Camp Park manager

Op hun site staat er niets van vermeld, heb gemaild met de vraag of ik dan een motelroom voor dezelfde prijs als de cabin kan krijgen in de plaats... Even afwachten...

Zo niet iemand enig idee welke kamer ik best kan nemen? Volgende zijn nog vrij:
*Regular motel room with one kingsize bed and a double hide-a-bed. All rooms with spectacular view of Monument Valley.
*Regular room with two queensize beds. Private balcony with spectacular view of Monument Valley.
*One queensize bed with double hide-a-bed. Private exterior balcony with spectacular view of Monument Valley.
*Stand alone motel room, larger than regular rooms. Two queensize beds with double hide-a-bed. Good unit for larger families. View of Monument Valley.
*One bedroom apartment with one queensize bed and double hide-a-bed. Private balcony with a view.

We zijn met zn tweeën, liefst een kingsize bed, maar heeft deze heeft geen balcony of hebben ze die allemaal? Is er een verschil tussen 'view' en 'spectacular view'? Ik had graag een view zoals dat in de post van Weimar :D
Assy
Amerikafan

Re: Monument Valley welke kamer in de lodge?

Bericht door Assy »

Lodge en camp park is een apart management, dus kunnen ze onderling niks regelen...
Welke optie van kamer kan ik dan best nemen voor die spectacular views? Liefst op 2nd floor en in het voorste gebouw... :oops:

*Regular motel room with one kingsize bed and a double hide-a-bed. All rooms with spectacular view of Monument Valley.
*Regular room with two queensize beds. Private balcony with spectacular view of Monument Valley.
*One queensize bed with double hide-a-bed. Private exterior balcony with spectacular view of Monument Valley.
*Stand alone motel room, larger than regular rooms. Two queensize beds with double hide-a-bed. Good unit for larger families. View of Monument Valley.
*One bedroom apartment with one queensize bed and double hide-a-bed. Private balcony with a view
Assy
Amerikafan

Re: Monument Valley welke kamer in de lodge?

Bericht door Assy »

Anyone? :oops:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer