Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

clear water

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
akaaden
Amerika-newbie

clear water

Bericht door akaaden »

beste mede forummers,

Ik ben net (helaas) terug van een vakantie amerika, een weekje new york en 2 weken florida. Super genoten, en een heel mooi plekje gevonden in Florida, we reden in Tempa en stopte bij een tankstation om (logisch) te tanken en wat dingen te kopen. In de shop waren we aan het discussieren waar we heen wilde tot een nederlandse luchtmachtpiloot ons aansprak en de tip ga naar clear water te gaan, 20 minuten van Tempa vandaan.

Voor iedereen die houd van witte stranden palmbomen, mooie resorts en lekker een paar dagen echt genieten is dit echt een plek waar je een keer naar toe moet!

Wij zijn 2 dagen gebleven (toen door naar Fort Myers) maar echt een super plek, dus als je de tijd hebt ga er langs zou ik zeggen

groeten
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: clear water

Bericht door lelie »

Bedankt voor de tip. Clearwater staat ook op mijn lijstje voor oktober. Lijkt me heel mooi daar.
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Clearwater is heerlijk inderdaad, er zijn trouwens nog veel meer mooie, paradijselijke stranden aan die kant (Gulf Coast) van Florida. (het is trouwens Tampa i.p.v. Tempa)
ess
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door ess »

lelie schreef:Bedankt voor de tip. Clearwater staat ook op mijn lijstje voor oktober. Lijkt me heel mooi daar.
En als je dan in Clear water bent, dan raad ik je echt de Seascreamer aan om dolfijnen te gaan kijken!!
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

ess schreef:
lelie schreef:Bedankt voor de tip. Clearwater staat ook op mijn lijstje voor oktober. Lijkt me heel mooi daar.
En als je dan in Clear water bent, dan raad ik je echt de Seascreamer aan om dolfijnen te gaan kijken!!
Groetjes ess
Ik heb even gegoogled wat een Seascreamer is, maar dat is echt niks voor mij hoor, ik kom niet meer zo snel op een boot (na een vervelende "misselijke" ervaring). Misschien een leuke tip voor iemand anders :)
Kokopelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Kokopelli »

lelie schreef:
ess schreef: En als je dan in Clear water bent, dan raad ik je echt de Seascreamer aan om dolfijnen te gaan kijken!!
Groetjes ess
Ik heb even gegoogled wat een Seascreamer is, maar dat is echt niks voor mij hoor, ik kom niet meer zo snel op een boot (na een vervelende "misselijke" ervaring). Misschien een leuke tip voor iemand anders :)
Dat zou echt zonde zijn! Ik heb ook geen zeebenen, en ben ook wel eens goed zeeziek geweest, :yuk: maar als je op tijd een pilletje inneemt tegen zeeziekte dan zou het moeten lukken toch? Het voordeel is dat de boot snel vaart, heel snel zelfs! Dus je ligt niet te dobberen op de golven. Want dat is meestal waar je ziek van wordt (ik dan in ieder geval).
In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 >
reisverslagen
Miranda V.
Amerika-ontdekker

Bericht door Miranda V. »

Wij vonden Clear Water Beach ook een geweldige plek om te verblijven.
Wij zaten in dit hotel: http://www.starwoodhotels.com/sheraton/ ... ertyID=914

Het is misschien iets duurder, maar het heeft een fantastisch strand en zwembad en geweldige kamers.
Dolfijnen kijken deden wij jaren terug met de Little Tooth, een klein scheepje, maar super fun!
Gaat op 10 september voor de 14e keer naar de USA
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

In de haven van Clearwater liggen tal van charter bootjes.
Je kan uit van alles kiezen. Van vistripjes tot moonlight cruises.
Voor ieder wat wils.
Het door het haventje heen wandelen is al een hele belevenis vindt ik.
De gevangen vissen die hangen te "pronken" bij de boot en de pelikanen die graag bij de vissers in de buurt zijn.

Afbeelding

Afbeelding
michael66
Amerikakenner

Bericht door michael66 »

Of een piratencruise met captain Memo! http://www.captmemo.com/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht