Voordat wij een route gaan uitstippelen willen we graag jullie mening op het forum. We hebben al het één en ander gelezen en we vinden het toch heel moeilijk zo'n eerste keer.. Wat mij vaak opvalt is de reactie dat er te veel aan bezienswaardigheden in te korte tijd wordt gepropt. Vandaar dat we eerst wat adviezen willen inwinnen alvorens we ons gaan wagen aan de route..
Wij hebben nog geen idee waar we het best kunnen aanvliegen, en hebben nog helemaal geen route, wat dat betreft zijn we nog helemaal blanco.. Wel zouden we heel graag Bryce, Grand Canyons, Zion, San Francisco, Las Vegas willen aandoen en misschien een bezoek aan Sea World (of iets wat daar op lijkt) - Wij vinden veel rijden en lange ritten maken geen probleem en evenzo zijn onze kinderen vrij flexibel.. maar we willen wel relaxed alles kunnen zien (maar ook weer niet onnodig te lang blijven hangen)
Graag hoor ik wat absoluut een ‘must see’ is en hoeveel dagen je voor bepaalde plaatsen zou moeten uittrekken. En heeft iemand ervaring met een route die voor kleine kinderen ook aantrekkelijk is .. (zijn deze berg gebieden niet gevaarlijk voor kleintjes overigens?)
Ik weet dat de keuze wat natuurschoon en steden betreft persoonlijk is, maar als we toch bepaalde gebieden/plaatsen moeten overslaan i.v.m. tijdgebrek, wat raden jullie ons dan aan om beslist te zien.. route technisch en qua tijd winning ..
Wie helpt ons een eind de goede richting uit…