Begin over een maand met kijken ongeveer..... Nu zul je maar een paar vluchten vinden omdat niet alle maatschappijen hun prijzen klaar hebben.BEE2 schreef:Volgend jaar gaan wij voor de eerste keer naar Amerika met 3 volwassenen: mijn man,mijn zoon en ik.
Het is voor ons de eerste keer dat we een grote vliegreis maken. Wij gaan daar naar familie die met ons dan gaat rondtrekken.
Momenteel is het nog te vroeg om tickets te zoeken want de meeste sites gaan nog niet ver genoeg in de tijd
wij willen graag zondag 19 juli 2009 vertrekken ( liefst vanuit brussel) en terug komen rond 15 of 16 augustus 2009
alle hulp hierbij is welkom
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp dl 1(eerste hulp bij het boeken van vliegtickets)
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: Tickethulp
can't wait to travel again.....
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Hoi, wij willen in de meivakantie weer naar amerika als dat gaat lukken. Omdat we naar familie in Virginia willen, lijkt het het goedkoopste om het te combineren met florida.
We zijn al bij het reisbureau geweest en alles lijkt in de laagste prijsklasse al volgeboekt te zijn. Dus misschien kun jij nog wat vinden?
Vertrek: 25 april 2009 ( eventueel 24 april)
terug: 8 mei 2009
3 volwassenen en 1 kind
voorkeur amsterdam ( mag ook dusseldorf of zoiets worden hoor) naar miami
Terug orlando- amsterdam met stop-over in Washington zaterdag 2 mei( maar dit mag ook bijv philladelphia zijn)
Als dit alles niet lukt vinden we het ook nog wel leuk om van amsterdam naar new orleans te vliegen, en dan naar washington voor een stopover.
Snap je de bedoeling, of zit dit traject iets te complex in elkaar?
Ik heb zelf ook al een beetje gekeken, kom totaal tussen 2800 en 2900 euro uit, maar misschien vind jij een betere deal?
Alvast bedankt.
Groeten, Ilse
We zijn al bij het reisbureau geweest en alles lijkt in de laagste prijsklasse al volgeboekt te zijn. Dus misschien kun jij nog wat vinden?
3 volwassenen en 1 kind
Terug orlando- amsterdam met stop-over in Washington zaterdag 2 mei( maar dit mag ook bijv philladelphia zijn)
Als dit alles niet lukt vinden we het ook nog wel leuk om van amsterdam naar new orleans te vliegen, en dan naar washington voor een stopover.
Ik heb zelf ook al een beetje gekeken, kom totaal tussen 2800 en 2900 euro uit, maar misschien vind jij een betere deal?
Alvast bedankt.
Groeten, Ilse
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
butterfly schreef:Hoi, wij willen in de meivakantie weer naar amerika als dat gaat lukken. Omdat we naar familie in Virginia willen, lijkt het het goedkoopste om het te combineren met florida.
3 volwassenen en 1 kind
Alvast bedankt.
Groeten, Ilse
Als ik het goed begrijp, dan zou ik op het volgende uitkomen. De vluchten van AMS-Miami en Washington-AMS zou ik los boeken van de binnenlandse vlucht. Doe je dit dan kom je hier op uit:
Flight 1 Information – Sat 25 Apr 2009
Northwest
Flight 39 Departs: 8:00a
Amsterdam- Schiphol (AMS) Arrives: 10:40a
Wayne County (DTW)
Coach | Airbus Industrie A330-300 (Wide-body Jet) | 8h 40m
[ Layover in Detroit, MI (DTW) for 3h 00m ]
Northwest
Flight 999 Departs: 1:40p
Wayne County (DTW) Arrives: 4:37p
Miami (MIA)
Coach | Airbus Industrie A319 (Narrow-body Jet) | 2h 57m
Flight 2 Information – Fri 8 May 2009
This flight leaves on Friday and arrives on Saturday.
Air France
Flight 39 Departs: 4:45p
Dulles Intl (IAD) Arrives: 6:15a
Ch. De Gaulle (CDG)
Coach | Boeing 777-200 (Wide-body Jet) | 7h 30m
[ Layover in Paris, France (CDG) for 1h 05m ]
Air France
Flight 1240 Departs: 7:20a
Ch. De Gaulle (CDG) Arrives: 8:40a
Amsterdam- Schiphol (AMS)
Coach | Airbus Industrie A321 (Wide-body Jet) | 1h 20m
Airfare Taxes & Fees Total Cost
Orbitz $539.00 $208.69 $747.69 select
De binnenlandse enkele vlucht:
closeemail print save
Flight Information – Sat 2 May 2009
AirTran
Flight 723 Departs: 10:24a
Orlando (MCO) Arrives: 12:26p
Dulles Intl (IAD)
Coach | Fare code: L10JXN | 717 (Narrow-body Jet) | 2h 02m | 758 miles | 7 seats remain
AirTran $92.09 $17.41 $109.50 select
totaal kom je dan uit op 4 x $747.69 = $ 2990.76 + 4 x $ 109.50 = $ 438
totale kosten zijn dus $ 3428.76 = 2350 euro
Eerst vlucht te boeken bij http://www.orbitz.com, de binnelandse vlucht te boeken bij http://www.airtran.com
Suc6
Laatst gewijzigd door ndekker op 27 aug 2008, 20:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Hoi, daar ben ik weer.
Helaas moeten we onze vakantieplannen veranderen van juni naar juli en dat is aan de prijs flink te merken, ongeveer €400,00 pp duurder
Maar misschien kan je nog wel iets anders vinden.
Het gaat om een retour van Amsterdam-Denver (2personen)
vertrekdatum 2 juli (mag eventueel ook een paar dagen later)
terugkomst 23 juli (mag ook dan wat later)
Ikzelf kom niet onder de € 1.000,00 uit.
Is het nog te vroeg en moet ik nog even wachten of moet ik me maar voorbereiden op dit soort prijzen?
Vast bedankt.

Helaas moeten we onze vakantieplannen veranderen van juni naar juli en dat is aan de prijs flink te merken, ongeveer €400,00 pp duurder

Is het nog te vroeg en moet ik nog even wachten of moet ik me maar voorbereiden op dit soort prijzen?
Vast bedankt.
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Dat scheelt een heel stuk met waar ik op uit kwam. Dank je wel! ( En inderdaad dit was het schema wat ik bedoelde)
Ik heb alleen altijd gehoord dat je niet met een andere maatschappij terug kan vliegen dan heen, weet jij hoe dit zit?
Als ik van Orlando naar Washington mijn binnenlandse vlucht apart boek, kan ik misschien net zo goed van Orlando rechtstreeks naar Norfolk (va) vliegen.( dat is vlakbij mijn familie, anders gaan we met de auto van Washington naar Virginia-Beach) Maar op de link die jij erbij gezet had staat die helemaal niet. Zal dat betekenen dat er geen vlucht bestaat van Orlando naar Norfolk?
Bedankt voor al je hulp!
Groetjes, Ilse
Ik heb alleen altijd gehoord dat je niet met een andere maatschappij terug kan vliegen dan heen, weet jij hoe dit zit?
Als ik van Orlando naar Washington mijn binnenlandse vlucht apart boek, kan ik misschien net zo goed van Orlando rechtstreeks naar Norfolk (va) vliegen.( dat is vlakbij mijn familie, anders gaan we met de auto van Washington naar Virginia-Beach) Maar op de link die jij erbij gezet had staat die helemaal niet. Zal dat betekenen dat er geen vlucht bestaat van Orlando naar Norfolk?
Bedankt voor al je hulp!
Groetjes, Ilse
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
voor die data kom ik ook niet onder de 1000 uit. Zeker niet omdat de dollar sterker aan het worden is. Ik heb gezocht met vertrek ook 3 dagen voor of na, goedkoopste wat ik kan vinden is $1571 = 1080 euro. Ik zou later nog is gaan kijken om eerlijk te zijn.. Je hebt nog tijd zat voor je gaat. Het kan best dat sommige maatschappijen hun dienstregeling nog niet af hebben voor Juli 2009.paula58 schreef:Hoi, daar ben ik weer.![]()
Helaas moeten we onze vakantieplannen veranderen van juni naar juli en dat is aan de prijs flink te merken, ongeveer €400,00 pp duurder![]()
Vast bedankt.
Laatst gewijzigd door ndekker op 27 aug 2008, 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Heen en terug met een andere airline kan je zo boeken om dat airlines aan codesharing doen, of omdat ze in een alliantie werken zoals oneworld, skyteam of star alliance.butterfly schreef:Dat scheelt een heel stuk met waar ik op uit kwam. Dank je wel! ( En inderdaad dit was het schema wat ik bedoelde)
Bedankt voor al je hulp!
Groetjes, Ilse
Vlucht van Orlando naar Norfolk is te boeken bij http://www.united.com voor $ 184 pp
Flight Information – Sat 2 May 2009
United
Flight 1648 Departs: 6:00a
Orlando (MCO) Arrives: 8:04a
Dulles Intl (IAD)
Coach | Fare code: TA14AN | 32S (Narrow-body Jet) | 2h 04m | 90% on time | 758 miles | 9+ seats remain
[ Layover in Washington, DC (IAD) for 0h 51m ]
United
Flight 7716 Departs: 8:55a
Dulles Intl (IAD) Arrives: 9:56a
Norfolk (ORF)
Coach | Fare code: TA14AN | E70 (Regional Jet) | 1h 01m | 157 miles | 9+ seats remain
United $151.63 $32.37 $184.00 select
Dat maakt je totale kosten $2990.76 + 4 x $184 = $ 3726.76 = 2570 euro (min je extra reiskosten per auto)
Wil je terugvliegen vanaf norfolk naar amsterdam dan zou je dit ticket moeten boeken:
This is a multi-airport itinerary. Please review all the airports below.
Flight 1 Information – Sat 25 Apr 2009
Northwest
Flight 39 Departs: 8:00a
Amsterdam- Schiphol (AMS) Arrives: 10:40a
Wayne County (DTW)
Coach | Airbus Industrie A330-300 (Wide-body Jet) | 8h 40m
[ Layover in Detroit, MI (DTW) for 3h 00m ]
Northwest
Flight 999 Departs: 1:40p
Wayne County (DTW) Arrives: 4:37p
Miami (MIA)
Coach | Airbus Industrie A319 (Narrow-body Jet) | 2h 57m
Flight 2 Information – Fri 8 May 2009
This flight leaves on Friday and arrives on Saturday.
Northwest
Flight 1957 Departs: 12:25p
Norfolk (ORF) Arrives: 2:20p
Wayne County (DTW)
Coach | Embraer 175 (Regional Jet) | 1h 55m
[ Layover in Detroit, MI (DTW) for 3h 20m ]
Northwest
Flight 68 Departs: 5:40p
Wayne County (DTW) Arrives: 7:35a
Coach | Airbus Industrie A330-300 (Wide-body Jet) | 7h 55m
Orbitz $659.00 $194.19 $853.19 select
Dan kost de hele trip je $3850.76 = 2655 euro... scheelt je berg autokosten naar Washington DC
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Hoi, het past misschien niet helemaal in dit topic (canada) maar misschien dat iemand wat voor mij uit kan zoeken
Amsterdam - Kelowna (canada, bc) op 2 januari 2009
terug op 22 april 2009
Goedkoopste die ik kan vinden is ongeveer 900 euro.

terug op 22 april 2009

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Kom niet echt goedkoper uit, op een tientje na... En dan ook nog is met 2 keer overstappen.. MIjl op zeven die bestemming!RNA schreef:Hoi, het past misschien niet helemaal in dit topic (canada) maar misschien dat iemand wat voor mij uit kan zoeken![]()
terug op 22 april 2009
Ik wil ongeveer 17 nov. of 1 week later van Amsterdam naar San Francisco vliegen en 89 dagen later terug vliegen van Boston naar Amsterdam.
Goedkoopste tickets die ik kan vinden zijn zo rond de €670. Klopt dat? Of weet jij misschien iets interessanters te vinden haha
Bij voorbaat dank!
Goedkoopste tickets die ik kan vinden zijn zo rond de €670. Klopt dat? Of weet jij misschien iets interessanters te vinden haha

Bij voorbaat dank!

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Geen slechte prijs toch als ik eerlijk ben. Heb nog een andere voor je,Armando schreef:Ik wil ongeveer 17 nov. of 1 week later van Amsterdam naar San Francisco vliegen en 89 dagen later terug vliegen van Boston naar Amsterdam.
Goedkoopste tickets die ik kan vinden zijn zo rond de €670. Klopt dat? Of weet jij misschien iets interessanters te vinden haha![]()
Bij voorbaat dank!
email print save
Flight 1 Information – Fri 21 Nov 2008
Lufthansa
Flight 9154 Departs: 10:55a
Amsterdam- Schiphol (AMS) Arrives: 1:20p
O'Hare International (ORD)
Coach | Boeing 767-300 Passenger (Wide-body Jet) | 9h 25m
[ Layover in Chicago, IL (ORD) for 1h 40m ]
United
Flight 149 Departs: 3:00p
O'Hare International (ORD) Arrives: 5:35p
San Francisco (SFO)
Coach | Boeing 777 (Wide-body Jet) | 4h 35m
Flight 2 Information – Sat 21 Feb 2009
This flight leaves on Saturday and arrives on Sunday.
United
Flight 823 Departs: 1:45p
Logan International (BOS) Arrives: 3:32p
Dulles Intl (IAD)
Coach | Boeing 737-300 Passenger (Narrow-body Jet) | 1h 47m
[ Layover in Washington, DC (IAD) for 2h 24m ]
United
Flight 946 Departs: 5:56p
Dulles Intl (IAD) Arrives: 7:15a
CheapTickets.com $449.00 $467.39 $916.39 select
$916,39 = 625 euro.
Of het precies 89 dagen is, moet je zelf maar narekenen, had geen zin om dat uit te gaan tellen om eerlijk te zijn. Suc6
Thanks!
Hoi,
Wij zouden ook graag willen weten hoeveel we kwijt zijn voor 4 personen naar Denver op of rond 3 juli en terug op of rond 25 juli 2009
vanaf Las Vegas. Het liefst vanaf Amsterdam maar Brussel of Dusseldorf is geen probleem .
We hebben zelf ook al gekeken en kwamen rond de EUR 1180.00 p.p.uit . Toch wel duur vonden wij.
Misschien kom jij op iets goedkoper uit.
Alvast bedank
Frank
Wij zouden ook graag willen weten hoeveel we kwijt zijn voor 4 personen naar Denver op of rond 3 juli en terug op of rond 25 juli 2009
vanaf Las Vegas. Het liefst vanaf Amsterdam maar Brussel of Dusseldorf is geen probleem .
We hebben zelf ook al gekeken en kwamen rond de EUR 1180.00 p.p.uit . Toch wel duur vonden wij.

Alvast bedank
Frank
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Voor je gevondenIrma schreef:Hoi,
We hebben zelf ook al gekeken en kwamen rond de EUR 1180.00 p.p.uit . Toch wel duur vonden wij.![]()
Alvast bedank
Frank

Flight 1 Information – Fri 3 Jul 2009
Lufthansa
Flight 9154 Departs: 11:15a
Amsterdam- Schiphol (AMS) Arrives: 1:19p
Coach | Boeing 767-300 Passenger (Wide-body Jet) | 9h 04m
[ Layover in Chicago, IL (ORD) for 1h 51m ]
United
Flight 909 Departs: 3:10p
O'Hare International (ORD) Arrives: 4:50p
Denver International (DEN)
Coach | Boeing 767-300 Passenger (Wide-body Jet) | 2h 40m
Flight 2 Information – Sat 25 Jul 2009
This flight leaves on Saturday and arrives on Sunday.
United
Flight 1456 Departs: 11:00a
McCarran (LAS) Arrives: 4:40p
Coach | Airbus Industrie A318/A319/320/321 (Wide-body Jet) | 3h 40m
[ Layover in Chicago, IL (ORD) for 1h 11m ]
Lufthansa
Flight 9155 Departs: 5:51p
O'Hare International (ORD) Arrives: 9:15a
Coach | Boeing 767-300 Passenger (Wide-body Jet) | 8h 24m
CheapTickets.com $1104.00 $402.19 $1506.19 select
Het kan zijn dat je nog vroeg bent en het goedkoper wordt, maar vergeet niet dat je midden in het hoogseizoen wil, en dat weten airlines ook....
Hartelijk dank voor je snelle reacie.
Het scheelt met z'n vieren toch mooi zo'n EURO 500.00 :dance:
Frank
Frank
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
schenk jij me 10% danIrma schreef:Hartelijk dank voor je snelle reacie.
Frank

Ik zag vandaag dat British Airways een prijs heeft van $ 1204 dus dat scheelt weer een heleboel. Maar ik heb geen idee of ik al moet ingrijpen nu? of toch nog even te wachten.ndekker schreef:
voor die data kom ik ook niet onder de 1000 uit. Zeker niet omdat de dollar sterker aan het worden is. Ik heb gezocht met vertrek ook 3 dagen voor of na, goedkoopste wat ik kan vinden is $1571 = 1080 euro. Ik zou later nog is gaan kijken om eerlijk te zijn.
Ook heb ik nog nooit met BA gevlogen of in Heathrow geweest, ik zit nog wat te twijfelen, ook ivm beenruimte (geen Economy plus wat wij toch wel heel prettig vinden)
Is dit een goede prijs of zullen we het nog even aankijken?
Het ging om een retourtje Amsterdam-Denver, vertrek 2 juli, terugvlucht 23 juli 2009
bvd.
groeten Paula
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
BA is een prima airline, heb er zelf diverse keren mee naar de USA gevlogen en me altijd prima bevallen. Goede service, eigen TV'tje, ja en beenruimte zuigt altijd in een airline om eerlijk te zijn. Al is Economy plus van United idd goed te doen
Als je tevreden ben met de rate dan moet je boeken. Let op zorg wel dat je op de heenweg minimaal 2 en een half uur heb op heatrow om over te stappen... anders is de kans groot dat je zonder koffers in de usa staat.

Als je tevreden ben met de rate dan moet je boeken. Let op zorg wel dat je op de heenweg minimaal 2 en een half uur heb op heatrow om over te stappen... anders is de kans groot dat je zonder koffers in de usa staat.
Hallo Tickethulp
Wij willen op 10 juli aankomen in Phoenix en op 31 juli terug vanuit Los Angeles.
Via de KLM kunnen we de volgende vluchten boeken voor € 1.090 p/p x 3 + € 30 reserveringskosten.
heen : 10.40 A'dam --> 12:35 Minneapolis (KL6041/NWA) ; 14:20 Minneapolis --> 15:47 Phoenix (KL6127/NWA)
terug : 17.40 LA --> 13:00 Amsterdam (KL0602 = rechtstreeks.
We hebben bewust gekozen voor dit vluchtschema omdat dit het beste past bij onze plannen:
- na aankomst Phoenix zelfde dag door naar Sedona
- bij terugreis : rechtstreeks, lekker relaxed naar luchthaven en volgende dag mooie tijd thuis
Onze vraag: kunnen we een deal sluiten die min. € 75 p/p lager is of is het handig/verstandig snel bij de KLM te boeken.
Alvast heel erg bedankt,
Marry
Wij willen op 10 juli aankomen in Phoenix en op 31 juli terug vanuit Los Angeles.
Via de KLM kunnen we de volgende vluchten boeken voor € 1.090 p/p x 3 + € 30 reserveringskosten.
heen : 10.40 A'dam --> 12:35 Minneapolis (KL6041/NWA) ; 14:20 Minneapolis --> 15:47 Phoenix (KL6127/NWA)
We hebben bewust gekozen voor dit vluchtschema omdat dit het beste past bij onze plannen:
- bij terugreis : rechtstreeks, lekker relaxed naar luchthaven en volgende dag mooie tijd thuis
Onze vraag: kunnen we een deal sluiten die min. € 75 p/p lager is of is het handig/verstandig snel bij de KLM te boeken.
Alvast heel erg bedankt,
Marry
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
op eerste gezicht geen slecht deal. kan het zo snel niet goedkoper vinden!marry schreef:Hallo Tickethulp
Alvast heel erg bedankt,
Marry
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 1630 Weergaves
-