Al je oplaadapparatuur anders heb je nog niks aan je fotocamera of telefoon.
Ik stop het altijd in de laptoptas.
Misschien een beetje flauw, maar je zal hem maar vergeten, dat is ook zo lastig. --> De camera.Dude schreef:-fotocameratas (als carry-on)
Binnenlands geld, buitenlands geld, creditcard, plastic balpen (geen metalen), puzzelboekje (als je van puzzelen houdt), iets om te eten/snoepen, flesje water, kopieën van rekeningen van fotocamera en laptop, Amerikaanse verloopstekker voor de laptopstekker.Dude schreef:missen we nog iets belangrijks of iets wat handig kan zijn ?
Kan dat nou zomaar ineens nog ?Dude schreef:Vandaag nog even bij de reisagent langs geweest voor de vliegtickets en wat blijkt ... 140 euro bijbetalen voor de vlucht, brandstoftoeslag![]()
Tja, de vliegtuigmaatschappij zelf mag dit een maand voor vertrek niet meer doorrekenen, maar delta had dit reeds eerder van de reisagent zijn rekening gehouden en zijn vakantiehulp heeft een foutje gemaakt met het niet door geven van deze informatie. Vandaar dat wij het nu terug gestort hebben op zijn rekening.trapson schreef:Kan dat nou zomaar ineens nog ?
Bart,Dude schreef:Ik ben nog mijn (detail)kaartjes aan het maken voor in men 'roadbook'.
als men van zion naar las vegas rijd, langs welke weg is dit met makkelijkst/mooist om las vegas binnen te rijden.
Gewoon via de I15 of meteen de afslag nemen en via de 604 binnen rijden ?
Dan nog is dit een fout van het reisbureau en ik neem aan dat ze dat dan niet meer alsnog mogen doorekenen.Dude schreef:Tja, de vliegtuigmaatschappij zelf mag dit een maand voor vertrek niet meer doorrekenen, maar delta had dit reeds eerder van de reisagent zijn rekening gehouden en zijn vakantiehulp heeft een foutje gemaakt met het niet door geven van deze informatie. Vandaar dat wij het nu terug gestort hebben op zijn rekening.trapson schreef:Kan dat nou zomaar ineens nog ?
Hij krijgt een regelmatige update van al zijn klanten, indien ze moeten bijbetalen, maar daar stonden wij niet tussen omdat het al reeds betaald was (van zijn rekening dus).
Hey Marianne,Martin & Marianne schreef:Bart,
Als je niet langs Valley of Fire of Lake Mead wilt rijden zou ik de I15 nemen. Wij hadden een andere weg nadat we van VoF kwamen en zijn uiteindelijk toch maar naar de I15 gereden omdat je daarvan heel makkelijk op de Strip komt.
Zie ook ons reisverslag (nog steeds under construction) voor een kaartje en beschrijving, bij 4 augustus: http://martinenmarianne.blogspot.com/
MArianne
ze hebben het in elk geval toch nog doorgerekend, en door ons ook al gestort zodus wat dat betreft zijn we al te laattrapson schreef:Dan nog is dit een fout van het reisbureau en ik neem aan dat ze dat dan niet meer alsnog mogen doorekenen.
(ps is die auto in je avatar van jouw ?)
Dat lijkt mij wel, die andere weg schiet niet op. Wij zijn van VoF teruggereden naar de 167 en hebben toen de 147 genomen. Vonden we erg mooi. Je kunt ook van VoF direct naar de I15 rijden. Ik weet niet waarom je de 604 zou willen doen, die ken ik niet. Eenmaal in Las vegas lijkt mij de I15 verreweg het makkelijkste en het snelste.Dude schreef:
of is het beter om tot midden vegas de I15 te volgen en dan af te slaan kort bij het hotel? (mgm grand)
Bart
Dat je betaald snap ik ergens wel je moet toch morgen op vakantie maar dan wel onder protest zodat je ook direct een klacht kunt indienen. Ik weet alleen niet hoe het wettelijk allemaal geregeld is in belgië maar in nederland mag dit dus volgens mij niet. Alle prijzen moet incl alles zijn anders is het niet toegestaan en hoeft je het niet te accepteren.Dude schreef:ze hebben het in elk geval toch nog doorgerekend, en door ons ook al gestort zodus wat dat betreft zijn we al te laattrapson schreef:Dan nog is dit een fout van het reisbureau en ik neem aan dat ze dat dan niet meer alsnog mogen doorekenen.
(ps is die auto in je avatar van jouw ?)
Die avatar is idd mijn eigen wagen (1500,5.2l, V8, handgeschakeld)![]()
Bart
Ok bedankt , dan doen we het waarschijnlijk zo.Martin & Marianne schreef:Dat lijkt mij wel, die andere weg schiet niet op. Wij zijn van VoF teruggereden naar de 167 en hebben toen de 147 genomen. Vonden we erg mooi. Je kunt ook van VoF direct naar de I15 rijden. Ik weet niet waarom je de 604 zou willen doen, die ken ik niet. Eenmaal in Las vegas lijkt mij de I15 verreweg het makkelijkste en het snelste.Dude schreef:
of is het beter om tot midden vegas de I15 te volgen en dan af te slaan kort bij het hotel? (mgm grand)
Bart
Marianne