http://www.snopes.com/humor/question/rangers.asp
Door een Amerikaan, maar waarschijnlijk een die gewend was om pretparken te bezoeken.kastelke schreef:Werd die vraag gesteld door iemand die niet zo erg goed Engels sprak en daardoor een verkeerde woordkeuze maakte? Of door iemand die gewoon dacht dat ze effe de knopjes aanzetten zoals bij het watervalletje in je tuinvijver?
ANY schreef:Die moet ik aan mijn zoon laten zien, hij is dan wel geen park ranger, maar werkt op een state park. Hij zou er zo een paar aan kunnen toevoegen, van de verhalen die hij soms vertelt lig ik dubbel. Een veel gestelde vraag is " aan welke kant ligt de waterval". (er is een ingang naar het park aan 2 kanten van de weg, je ziet het meer aan de ene kant liggen, zouden mensen echt denken dat daar de waterval zou kunnen zijn?)
Inderdaad, dat park, nu alleen nog in de weekenden, dus je kunt hem geen gekke vragen stellen die dagWerkt hij in Taughannock SP daar willen wij op 7 october overnachten.
vana schreef:Die vraag staat er wel bij hoor Annie.
Blijkbaar wordt die vraag vaker gesteld :stupid:
Marjon
Jaja, Amerikanen houden gelukkig wel van een grapjeAnnie schreef:![]()
![]()
![]()
De vraag die wij hoorden staat er niet bij.
In Yosemite hoorden wij een iemand vragen wanneer de watervallen aan gingen.:stupid: