Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Eten meenemen in het vliegtuig
Eten meenemen in het vliegtuig
Hoi allemaal,
Ik heb nog nooit zo een lange vlucht geboekt dus ik vraag me af hoe laat ongeveer je eten krijgt in het vliegtuig. Wij vliegen vanuit Brussel om 11.45. uur en zijn dan ruim 8 uur onderweg. Mag je ook eten meenemen, zoals snoepjes, chips enz.? Moet alles op zijn voordat je in Amerika komt? Hoe zit dat? Zijn ook broodjes toegestaan?
Ik heb nog nooit zo een lange vlucht geboekt dus ik vraag me af hoe laat ongeveer je eten krijgt in het vliegtuig. Wij vliegen vanuit Brussel om 11.45. uur en zijn dan ruim 8 uur onderweg. Mag je ook eten meenemen, zoals snoepjes, chips enz.? Moet alles op zijn voordat je in Amerika komt? Hoe zit dat? Zijn ook broodjes toegestaan?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Eten meenemen in het vliegtuig
Alles is toegestaan om mee aan boord te nemen, je mag echter niet alles weer mee van boord nemen.
Fruit en vlees(waren) mag je niet meenemen als je uitstapt dus je broodje met vlees(waren) opeten of achterlaten.
Snoep en chips is geen probleem.
Hoe laat men met eten komt is maatschappij afhankelijk, reken maar op 2 á 3 uur na vertrek.
Fruit en vlees(waren) mag je niet meenemen als je uitstapt dus je broodje met vlees(waren) opeten of achterlaten.
Snoep en chips is geen probleem.
Hoe laat men met eten komt is maatschappij afhankelijk, reken maar op 2 á 3 uur na vertrek.
Als je nog wat krijgt
United Airlines stopt met het serveren van maaltijden.

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Nee hoor, is al terug gedraaid kijk maar in het betreffende draadje. 

- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Nee hoor, die proef is afgeblazen las ik in een ander draadje in het off-topic deel. Dus waarschijnlijk toch gewoon een maaltijd en drinken onderweg voor Nora.
Oh, dat had ik even niet meegekregen. (alles lezen lukt me niet
)

Wij vliegen met Air France en krijgen wel eten zoals op onze e-ticket staat, maar niet hoe laat
. Ik moet even rekening houden want ik heb er twee koters bij die nog in de groei zijn.
Nou dan weet ik waaran ik toe ben. Dus voordat wij eten krijgen dan zijn wij ongeveer al 7 uur onderweg.

Nou dan weet ik waaran ik toe ben. Dus voordat wij eten krijgen dan zijn wij ongeveer al 7 uur onderweg.
Nou dit is toevallig, dit vroeg ik me gister net af 
Ik ben ook nogal fan van m'n stukjes harde worst en komkommer in het vliegtuig
En het drinken dan maar halen in het taxfree gedeelte.. komt helemaal goed!

Ik ben ook nogal fan van m'n stukjes harde worst en komkommer in het vliegtuig

En het drinken dan maar halen in het taxfree gedeelte.. komt helemaal goed!
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 770 Weergaves
-
Laatste bericht door MBA93x