Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

beste deal tickets 2009, hulp gezocht

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Rero
Amerika-ontdekker

beste deal tickets 2009, hulp gezocht

Bericht door Rero »

Hallo allemaal,
Wie kan ons tips geven voor het vinden van betaalbare tickets voor onze reis naar het westen juli/aug 2009

2 volwassenen en 2 kinderen (8 en10)
vertrek vanuit nederland, maar mag ook een andere luchthaven zijn (brussel bijv)als dat voordeel geeft
bestemming is Los Angeles (heen en terug)
datum vertrek: woensdag 15 juli (mag ook een dag eerder of later)
datum retour: vrijdag 7 augustus (alleen namiddag vluchten) de voorkeur heeft zaterdag 8 augustus

Onze zoon zal op 7 augustus 11 jaar worden, geeft dat nog problemen gezien zijn leeftijd en retour vlucht?
Verder las ik in een eerder verhaal dat iemand onverwacht geen maaltijden meer tijdens zijn vlucht aangeboden kreeg (alleen tegen betaling) kan iemand mij vertellen welke maatschappij dat was?

Ps: de tickets waren eerder dit jaar steeds een stuk voordeliger als ik een keertje keek. Het was steeds mogelijk om tussen de 2500 en 3000 voor ons gezin te boeken. Nu lijkt het dat het niet onder de 3400 euro kan, maar ik hoop uiteraard dat we toch onder de 3000 kunnen komen, geeft wel meer lucht gezien de toch al prijzige reis :?
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: beste deal tickets 2009, hulp gezocht

Bericht door Annie »

Kijk eens bij www.connections.be , ik zie daar mooie deals voorbij komen.
En dat van de maaltijden is weer al terug gedraaid, het ging trouwens om United.
Hoe dat zit met de leeftijd van je zoon weet ik niet.
PF297856
Amerikafan

Bericht door PF297856 »

annie heeft gelijk; ik heb ook geboekt op connections.be, lang op voorhand 520 dollar per persoon taxen in.
nu de dollar terug wat duurder (euro goedkoper) en de olie ook goedkoper is, zou het misschien
raadzaam zijn nu reeds te boeken, of alleszins regelmatig de prijzen te checken.
van 24 september tot 20 october naar deepsouth!
Jonne
Amerika-ontdekker

Bericht door Jonne »

Hallo,

De prijzen zijn inderdaad verschrikkelijk gestegen, alleszins voor juli en augustus 2009. Na lang zoeken, had eerst via Connections geprobeerd maar kreeg daar een aanbod van boven de 1000 EUR per volwassene. Dan bij Joker (reisagentschap) terechtgekomen (www.joker.be) en daar op de site een goedkope vlucht gevonden (Brussel-Las Vegas en San Francisco-Brussel) via US Airways, net geen 900 EUR. US Airways is een lowbudget maatschappij en de service is wel niet te vergelijken met bv KLM of Continental , maar ja alles heeft zijn prijs !

veel geluk met je zoektocht.

Jan
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Kijk ook eens in dit topic.

Marianne
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Naar mijn idee is het nog een beetje te vroeg om tickets voor juli/ augustus te zoeken.
De meeste vliegreizen kunnen op zijn vroegst 330 dagen van tevoren geboekt worden. Dat betekent dat voor een terugreis op 7 augustus de tarieven pas net (of nog niet) vrijgekomen zijn.
Wij hebben voor al onze drie reizen (juli-augustus) steeds pas eind september of begin oktober de goedkoopste tarieven gevonden, daarvoor waren ze veel duurder.

Vorig jaar schreef Monster het volgende;

door monster op 26 sep 2007, 19:50

Ik krijg soms het idee dat er een soort "paniek"ontstaat , omdat sommige mensen al wel geboekt hebben.... Vergeet niet dat veel maatschappijen hun voordeligere (ITtarief) tarieven nog niet hebben opengezet voor boekingen...
Misschien is heel even wachten nog wel een idee, om een wat voordeliger ticket te kunnen boeken.
Tuurlijk, als je een goede deal kan vinden gelijk doen, maar meestal rond november gaan de voordeligste klasses pas open!

Marjon
Laatst gewijzigd door vana op 10 sep 2008, 11:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Annie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Annie »

Ik gaf net een fictieve vlucht in bij joker.be en dat scheelt met de zelfde vlucht, maar dan bij connections.be 200 euro pp, dat joker duurder is
Zelf vergelijk ik altijd de prijzen, ook organisaties die zeggen de goedkoopste prijs te hebben zitten er ook nog wel eens naast.
En de ene keer zal joker goedkoper zijn en de andere keer connections, gewoon goed opletten dus.
Het blijft altijd een gok om nu al te boeken, aan de andere kant we hebben zelf al mooie deals gehad door vroeg te boeken, zal misschien ook aan de periode liggen dat je gaat.
Ik heb in februari een vlucht geboekt voor 25 sept a.s naar Newark voor 480 euro per ticket, we vonden het een mooie prijs en hebben dan ook niet gewacht, misschien dat het nog goedkoper had gekunt, het is gewoon een gok.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik heb net nog even het topic van september 2007 over de ticketprijzen teruggelezen en daar klaagde iedereen al over de hoge ticketprijzen.
Ik kon toen zelf ook geen tickets onder de € 1000 vinden voor Salt lake city.
Uiteindelijk hebben wij begin oktober een ticket naar Vancouver geboekt voor € 870

De ticketprijzen zijn dit jaar dus helemaal niet hoger dan vorig jaar in dezelfde periode.
Ik weet niet of de prijzen na eind september omlaag gegaan zijn, want toen hadden wij al geboekt.

Marjon
Rero
Amerika-ontdekker

Bericht door Rero »

Bedankt alvast voor de snelle reakties. Mijn gevoel zegt na dit alles te hebben gelezen dat we nog even moeten wachten en het eind september begin oktober weer eens moeten proberen. Uiteraard probeer ik het tussentijds af en toe. Maar de sites die jullie hebben aangereikt kende ik nog niet. Nogmaals dank hiervoor.
Patrick E.
Amerika-ontdekker

Bericht door Patrick E. »

Houd vliegwinkel.nl de komende weken eens in de gaten. Ik heb afgelopen vrijdag bij hen AirCanada vluchten geboekt. Op 3 juli Dusseldorf-LV en retour op 1 aug LA-Dusseldorf voor 2 volwassenen en 2 kinderen voor 2150 euro all-in. Daarvoor geen prijzen lager dan 4000 euro gezien, dus onmiddellijk geboekt.
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

Ik heb zelf een tijdje Cheaptickets.COM in de gaten gehouden (steeds gezocht op data die wel al beschikbaar waren en ook een beetje varieren in vertrek- en terugreisdag). Ik kreeg nergens anders voordeliger tarieven voor een rechtstreekse vlucht. Uiteindelijk half augustus geboekt voor vertrek 31/5 en terug op 30/6.
Jullie terugreisdatum is daar nog niet boekbaar. Met andere data kom ik op een prijs van $1091 (=EUR 773) - vertrek 30 juni, terug 26 juli.
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

wij zaten het vorig jaar met hetzelde "probleem" ook wij wilden LA aankomst en retourin juli. Wij vlogen met 3 volwassenen en 1 kind ( dochter was al 14 toen) en kwamen nergens voordeliger uit dan zo'n 4000 euro. totdat ik een tip kreeg om een te kijken bij air berlin. Zij vliegen zelfs rechtstreeks naar Los angeles vanaf dusseldorf. We betaalden uiteindelijk precies 3000 euro. !!! En dat ook nog rechtstreeks. Dus als je vanaf brussel kunt gaan nemm ik aan dat je ook vanaf dusseldorf kunt gaan? Kijk dan eens bij air berlin. Ik weet niet of de terugdatum al geboekt kan worden............
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
pollyblue
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 30

Bericht door pollyblue »

ik heb het zekere voor het onzekere genomen en mezelf wat innerlijke rust gegund door vorig weekend al mn tickets te kopen (bru-phx heen en lax-bru terug met american airlines 5juli-31juli) via connections. waren wel prijzig, €986 pp maar nu ben ik tenminste gerust en zeker van mn plaatsje. als de prijzen nog zakken, so be it. daar bestaan echter geen garanties voor is me bij connections gezegd. heb trouwens vandaag ook net mn dollars al gekocht.
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Wauw, wat een verschil in vliegprijzen tussen mei/juni en juli/augustus!

Weet je zeker dat je tijdens die periode wilt gaan en dat je op LAX wil vliegen?
Qua kosten zou ik je aanraden op Phoenix te vliegen, aangezien dit een van de goedkoopste luchthavens is.
Maar zoals ze al aangegeven hebben, misschien verstandig om nog 3 maanden te wachten met het boeken van de vlucht.

Je zit natuurlijk met de schoolvakanties, maar ik zou echt geen 1000,- p.p. voor een vlucht naar Amerika betalen.
Zoals het er nu naar uitziet betalen wij 'maar' 700,- p.p. bij vertrek in mei.
Annie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Annie »

Vind ik voor mei nog veel geld heb bij connections tickets gezien voor net geen 500 euro,je moet dan wel vanaf Brussel vliegen, zelfde maatschappij vanaf Amsterdam is iid rond de 700 euro.
Voor het hoogseizoen is 900 en de 1000 euro normaal.
jokaluma
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

H JO ........................ 45 655,00
D CA......................... 40 655,00
D MA.........................14 655,00
K LU..........................11 440,00

ROUTE DATUM VLUCHTTIJD. VLUCHT BAGAGE
DUS LAX 07.07 13:00 14:40 LT3530 M 2P
LAX DUS 30.07 17:35 13:25 LT3531 M 2P
VLUCHTGEGEVENS /YOUR CONFIRMED ITINERARY
ONBELAST §3BABS.1 I.V.M.§26ABS.3USTG
LUCHTVEILIGHEIDSKOSTEN 3 P. 30,00
LUCHTVEILIGHEIDSKOSTEN 1 P. 10,00
BRANDSTOFTOESLAG 3 P. 150,00
BRANDSTOFTOESLAG 1 P. 50,00
CHECK-IN SLUITINGSTIJD IN DUESSELDORF:
45 MINUTEN VOOR VERTREK.
BUITENLAND. - TAX 3 P. 39,00
BUITENLAND. - TAX 1 P. 13,00
BRANDSTOFTOESLAG 3 P. 150,00
BRANDSTOFTOESLAG 1 P. 50,00
ZITPLAATSRESERVERING(EN) 120,00
19 %BTW: 19.16EUR NETTO: 100.84EUR
OVERBAGAGE-KOSTEN ZIJN OP DE LUCHTHAVEN
TE VOLDOEN.
ALLE VLUCHTEN ZIJN NIET-ROKERSVLUCHTEN.
SITZR. NETTOB: 100,84 19% MWST: 19,16
SEAT 9C-9A-8C-8A/9C-9A-8C-8A
TOTAAL BTW 19 %: 19.16EUR
+ *** BOEKING ZONDER TICKET! ***
+HOUD BIJ HET INCHECKEN UW BOEKINGSNUMME
+EN UW GELDIGE LEGITIMATIEBEWIJS
+OF PASPOORT BIJ DE HAND.
+
+BTW-NR.:
+DE 136662780 (DE+INTERNATIONAAL)
+B-0042192E (ES)
+
+DE ALGEMENE HANDELSVOORWAARDEN EN
+ALGEMENE TRANSPORTVOORWAARDEN VAN DE
+LUCHTVAARTMAATSCHAPPIJ ZIJN VAN
+TOEPASSING.

Totale prijs: EUR 3017,00
Voor het hoogseizoen is 900 en de 1000 euro normaal
zie bovenstaande onze boeking van vorig jaar Juli voor een rechtstreekse vlucht, is 900-1000 euro dus NIET nodig.ik dacht dat we net geen 3000 kwijt waren met ons viertjes maar dat was dus net iets meer dan 3000........Aldus met Air Berlin.Wij waren een beetje huiverig omdat zij een lowcost imago hebben maar dat viel 100% mee !!
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Het is hier al eens aan de orde geweest, maar toch nog maar eens melden:
het is raadzaam om bij het boeken van hotels, vliegtickets enz. regelmatig de cookies te verwijderen, of een andere computer te gebruiken.
Irma
Amerikafan

Bericht door Irma »

Patrick E. schreef:Houd vliegwinkel.nl de komende weken eens in de gaten. Ik heb afgelopen vrijdag bij hen AirCanada vluchten geboekt. Op 3 juli Dusseldorf-LV en retour op 1 aug LA-Dusseldorf voor 2 volwassenen en 2 kinderen voor 2150 euro all-in. Daarvoor geen prijzen lager dan 4000 euro gezien, dus onmiddellijk geboekt.
Dit snap ik echt niet!! Waar ik ook zoek, de laagste prijs die ik vind is 1093 euro pp voor juli, ik word er moedeloos van :(
Vertrekken van Londen, Dusseldorf, Brussel....het maakt allemaal niks uit. Ik ga maar met de boot denk ik (is dat duur??, misschien is er wel een containerschip dat ons mee wil nemen. Duurt de vakantie ook lekker lang :wink: )

Irma
Laatst gewijzigd door Irma op 13 sep 2008, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
jokaluma
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

wellicht toch eens de tip van pyca opvolgen........kan zijn dat door het vele zoeken je steeds op hetzelfde uitkomt door de cookies ed
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

Ik heb 2 weken geleden op de site van Continental Airlines tickets geboekt voor
4 juli Brs-NY (op de middag landen)
6 juli NY-SF (avondvlucht)
25 juli LA-Brs (met tussenstop in NY)
kostprijs 988 euro pp alles inbegrepen.

Dit is dus met een quasi gratis tussenstop in NY waar ik dan 2 volle dagen ben.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer