Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
online alcatraz boeken
online alcatraz boeken
Hoi,
Ik wou net tickets online boeken voor Alcatraz. Nu kon ik dus kiezen uit 2 opties: laten thuissturen (geen optie dus) of het z.g. Hold At Will Call.
Iemand een idee wat dit is.
Ik had nl ergens gelezen dat je ze online kon bestellen en dat je dan ter plekke met het tonen van je credit card deze kon afhalen. Weet iemand hier iets meer van???
Alvast bedankt.
Groetjes Edith
Ik wou net tickets online boeken voor Alcatraz. Nu kon ik dus kiezen uit 2 opties: laten thuissturen (geen optie dus) of het z.g. Hold At Will Call.
Ik had nl ergens gelezen dat je ze online kon bestellen en dat je dan ter plekke met het tonen van je credit card deze kon afhalen. Weet iemand hier iets meer van???
Alvast bedankt.
Groetjes Edith
-
- Amerika-ontdekker
Hoi Edith,
Ik heb net gisteren online tickets geboekt voor een dagtour SF incl. Alcatraz. Ging heel gemakkelijk via de site: http://www.alcatraz.us
Direct na het invullen van de gegevens, ook je creditcard nummer!, ontving ik een bevestiging van mijn boeking. Plaatsen zijn dan ook gewaarborgd.
Uiterlijk 30 dagen vantevoren ontvang je een e-ticket via de email, of als je al bijna vetrekt, direct. Dit ticket is meteen ook je voucher voor de tour. Ik heb net nog even gecheckt en niets over inwisselen voor een ander ticket, het is echt de daadwerkelijke voucher.
Omdat het een dagtour is worden we ook opgehaald bij ons hotel, ik weet niet hoe dat gaat met alleen een Alcatraz tour? Voor ons was dit wel gemakkelijk, omdat we geen vervoer meer hebben als we de tour gaan maken.
Dus niets met creditcard laten zien. Ik heb er inderdaad wel eens iets over gelezen in dit forum, weet alleen niet meer waar.
Nog een kleine tip: laat je e-ticket sturen naar een emailadres dat je overal kan openen, mocht je de voucher kwijt zijn, kun je altijd in een internet cafe je ticket alsnog laten printen.
Succes verder.
Erwin
Ik heb net gisteren online tickets geboekt voor een dagtour SF incl. Alcatraz. Ging heel gemakkelijk via de site: http://www.alcatraz.us
Direct na het invullen van de gegevens, ook je creditcard nummer!, ontving ik een bevestiging van mijn boeking. Plaatsen zijn dan ook gewaarborgd.
Uiterlijk 30 dagen vantevoren ontvang je een e-ticket via de email, of als je al bijna vetrekt, direct. Dit ticket is meteen ook je voucher voor de tour. Ik heb net nog even gecheckt en niets over inwisselen voor een ander ticket, het is echt de daadwerkelijke voucher.
Omdat het een dagtour is worden we ook opgehaald bij ons hotel, ik weet niet hoe dat gaat met alleen een Alcatraz tour? Voor ons was dit wel gemakkelijk, omdat we geen vervoer meer hebben als we de tour gaan maken.
Dus niets met creditcard laten zien. Ik heb er inderdaad wel eens iets over gelezen in dit forum, weet alleen niet meer waar.
Nog een kleine tip: laat je e-ticket sturen naar een emailadres dat je overal kan openen, mocht je de voucher kwijt zijn, kun je altijd in een internet cafe je ticket alsnog laten printen.
Succes verder.
Erwin
Laatst gewijzigd door Erwin en Andrea op 15 jun 2005, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi Erwin,
ik wist niet dat er nog een andere site was. Ik zat nl op http://www.blueandgoldfleet.com/.
Wij hebben nl. wel vervoer en hebben dus geen dagtour nodig.
Is inderdaad voor jullie erg handig.
Iemand toch ervaring met http://www.blueandgoldfleet.com/
Edith
ik wist niet dat er nog een andere site was. Ik zat nl op http://www.blueandgoldfleet.com/.
Wij hebben nl. wel vervoer en hebben dus geen dagtour nodig.
Is inderdaad voor jullie erg handig.
Iemand toch ervaring met http://www.blueandgoldfleet.com/
Edith
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Het makkelijkst is inderdaad te boeken met je creditcard en dan kan je je tickets gewoon afhalen aan een apart loket...
mei 2003: LA
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wij hebben in 2002 ook via http://www.blueandgoldfleet.com tickets voor Alcatraz besteld. Een half uur voor afvaart hebben wij de tickets zonder problemen aan een speciaal locket afgehaald.
Groeten,
Groeten,
Jan Gijs
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: online alcatraz boeken
Hoi Edith,Edith schreef:Hoi,
Alvast bedankt.
Groetjes Edith
Het will-call-loket is een speciaal loket waar je kaartjes kunt afhalen die tevoren zijn besteld. Heel gemakkelijk, vind je vanzelf.
In Amerika vind je dit soort loketten bijna overal, bij sport-stadions, pretparken en attracties.
Groetjes,
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Amerika-ontdekker
Hoi,
Het is zelfs nog gemakkelijker geworden dan een loket. Als je met je creditcard hebt betaald kun je gewoon naar de kassa's gaan van blueandgoldfleet. Ver voor de loketten staan speciale machines (met printers). FF swipen (er doorheen halen) met de card waarmee je betaald hebt en ''print print'' daar zijn je kaartjes. echt ideaal
have fun!!
Het is zelfs nog gemakkelijker geworden dan een loket. Als je met je creditcard hebt betaald kun je gewoon naar de kassa's gaan van blueandgoldfleet. Ver voor de loketten staan speciale machines (met printers). FF swipen (er doorheen halen) met de card waarmee je betaald hebt en ''print print'' daar zijn je kaartjes. echt ideaal
have fun!!
California Rules!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1026 Weergaves
-
Laatste bericht door Fleecedeken