Harry schreef:Over je hotelvraag, ik zou het Monte Carlo zeker niet nemen, volgens mij één van de saaiste hotels op de strip, er is eigenlijk niets mis mee hoor, maar het heeft ook niets bijzonders, gewoon een "grijs" hotel. Ik weet je leeftijd niet, maar als je je "jong" voelt zou ik het MGM-grand nemen (géén super kleine west-wing kamer nemen), het Mirage is meer wat voor een "rijper" publiek, zorg er daar wel voor dat je een gerenoveerde kamer krijgt, ze zijn in februari begonnen met de kamerrenovatie en ik weet niet of dat al helemaal klaar is.
Aangezien we ons niet alleen jong voelen, maar het ook nog (wel een beetje) zijn (ik 31, vriendin 28) heb ik het MGM Grand geboekt. Daar ging echter wel een hoop bargainhunting aan vooraf zeg... wat een bevalling
We zitten van 12 tot 14 oktober in Las Vegas en op 13 oktober is het Columbus Day. Nou is dat niet een van de meest populaire feestdagen volgens mij, maar toch waren de prijzen rond deze periode hoger dan 'normaal'. De prijzen lagen voor de meeste 4 sterren hotels tussen de 120 en 160 dollar per nacht, afhankelijk van de extra'tjes die erbij zaten. Ik heb de afgelopen 2 maanden elke dag fatwallet en smartervegas in de gaten gehouden en de prijzen gingen wel iets omlaag, maar echt goedkoop kon ik het allemaal nog niet noemen.
Naast de promo's hield ik ook Priceline goed in de gaten middels en daar kreeg ik de afgelopen weken elke keer automatisch een counteroffer. Zo kon ik door heel laag te bieden in de gaten houden of de prijzen - bij priceline dan - aan het zakken waren. Gedurende een aantal weken zakte die counteroffer van 110, 95 en 92 naar 84 (dacht ik). Via priceline echter nooit meer dan 60 dollar geboden.
Gisteren verscheen er opeens een promo voor het MGM Grand: 89 dollar per nacht, alleen was de reservering dan niet te annuleren. Twijfel, twijfel... nemen of niet? Toch maar niet gedaan aangezien we nog wel wat tijd hebben. Vandaag weer de verschillende promo's langsgelopen en om een of andere reden was een andere promo van MGM Grand (de 'Inner Vegas') opeens enorm gedaald in prijs: 89 dollar per nacht, terwijl dit de dagen daarvoor nog 159+ was
Ik heb maar gelijk geboekt, aangezien
deze promo wel te annuleren is. Het mooie is dat er $35 dining/entertainment credit, 2 gratis tubes voor de lazy river, 2 gratis cocktails en een gratis continental in-room breakfast bij zit.

Edit: Ik zie net dat de Lazy River alleen van vrijdag tot zondag open is, dus of we daar gebruik van kunnen maken weet ik niet, maar dat mag de pret niet drukken
Code
INB216 is trouwens vrijwel hetzelfde, alleen geeft deze ipv de tubes en cocktails gratis toegang tot de Wet Republic Ultra Pool en 2 VIP passes to Tabu Ultra Lounge... maar zo hip zijn we nou ook weer niet

De Amerikaanse clubscene en muziek is nou niet echt mijn ding....