paula58 schreef:
Wij hebben hetzelfde "probleem" gehad tot we een beetje met de dagen gingen rommelen en erachter kwamen dat je met British Airways op donderdag en vrijdag een stuk goedkoper uit bent.
Wij vliegen heen op 2 juli en terug op 24 juli. Amsterdam-Londen-Denver en vv. en betalen hiervoor € 828,00 pp.
Ik heb ook even gekeken bij jullie vertrekdata ( heen op 2 of 3 juli en terug op 23 of 24 juli) retourtje Denver en dan kom je uit op $1181 (€ 839) maar ik neem aan dat jullie terug willen van LV en dan ben je $1293 (€ 919,00) kwijt dus misschien ook een idee om niet in het weekend te gaan vliegen. (hoef je ook niet naar Brussel te rijden als je liever vanaf Schiphol vertrekt)
Hoi Paula,
In overleg met onze dochter kunnen we toch 1 dag eerder vertrekken. Dus op jouw advies hebben we bij British Airways gekeken én geboekt :dance:
We hebben onze reis ook een beetje omgegooid en vliegen nu Amsterdam - Londen(Heathrow) -Denver vv voor € 829,60 per persoon. Een geweldige prijs voor het hoogseizoen, lijkt ons. We vertrekken op 3 juli en vliegen terug op 26 juli. We zien jullie dus niet in het vliegtuig helaas!!
Ik vind het wel heel erg dat die ene dag zo'n verschil maakt. Dezelfde vlucht 1 dag later kost € 1270 pp. Die éne dag scheelt ons vieren dus in totaal
€ 1760
Nu hoeven we ook niet meer naar Brussel te rijden én we sparen ook nog drop-off kosten omdat we de auto in Denver weer inleveren.
Wat een tip van jou zeg. Hartstikke bedankt :beerchug:
Irma