Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
ervaringen met NorthWest Airlines
ervaringen met NorthWest Airlines
Komende zomer vliegen wij (vrijdag 10/7) met North west Airlines naar Newark.
Vandaar uit maken wij een rondreis richting Orlando waarvandaan we weer via Detroit naar Amsterdam vliegen.
Wij reizen met drie kinderen, heeft er iemand ervaring met deze maatschappij?
Spreekt iedereen Engels aan boord? (vroeg mijn oudste dochter zich af....)
Vorige keren met Martinair gevlogen en toen hadden we comfort class geboekt met eigen entertainment voor iedereen en dat was wel ideaal!
Ik ben benieuwd wie ons wat ervaringen kan vertellen...is gelijk weer een beetje voorpret voor de kinderen, we zijn vandaag een middagje gaan vliegtuigspotten op Schiphol en toen hebben ze een toestel van NorthWest gezien. Ze waren gelijk enthousiast..
Alvast bedankt Simone
Vandaar uit maken wij een rondreis richting Orlando waarvandaan we weer via Detroit naar Amsterdam vliegen.
Wij reizen met drie kinderen, heeft er iemand ervaring met deze maatschappij?
Spreekt iedereen Engels aan boord? (vroeg mijn oudste dochter zich af....)
Vorige keren met Martinair gevlogen en toen hadden we comfort class geboekt met eigen entertainment voor iedereen en dat was wel ideaal!
Ik ben benieuwd wie ons wat ervaringen kan vertellen...is gelijk weer een beetje voorpret voor de kinderen, we zijn vandaag een middagje gaan vliegtuigspotten op Schiphol en toen hebben ze een toestel van NorthWest gezien. Ze waren gelijk enthousiast..
Alvast bedankt Simone
Re: ervaringen met NorthWest Airlines
Northwest is een prima maatschappij, mijns inziens beter dan martinair
Of je in het vliegtuig PTV (Personal TV) hebt, hangt af van het type vliegtuig.
Als je met een Airbus A330 vliegt: ja. Met de Boeing 747: alleen in business class.
Vanaf DTW vlieg je volgens mij altijd met de A330, dus op de terugweg zou je in ieder geval PTV moeten hebben.
De stewardessen zullen allemaal Engels spreken. Sommige maatschappijen hebben stewards/stewardessen die ook een andere taal spreken, afhankelijk van de bestemming.
Veel vluchten van NWA vanuit NL worden trouwens uitgevoerd door KLM dmv een code share. Het kan dus zijn dat je met een KLM vliegtuig vliegt, inclusief KLM personeel.

Als je met een Airbus A330 vliegt: ja. Met de Boeing 747: alleen in business class.
Vanaf DTW vlieg je volgens mij altijd met de A330, dus op de terugweg zou je in ieder geval PTV moeten hebben.
De stewardessen zullen allemaal Engels spreken. Sommige maatschappijen hebben stewards/stewardessen die ook een andere taal spreken, afhankelijk van de bestemming.
Veel vluchten van NWA vanuit NL worden trouwens uitgevoerd door KLM dmv een code share. Het kan dus zijn dat je met een KLM vliegtuig vliegt, inclusief KLM personeel.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Op de vlucht van en naar Nederland zijn er ook bij de Amerikaanse maatschappijen wel 1 of 2 stewards/stewardessen aan boord die Nederlands spreken.
Er is naast het Engels ook altijd een welkomswoord in het Nederlands (over de intercom)
Er is naast het Engels ook altijd een welkomswoord in het Nederlands (over de intercom)
-
- Amerika-expert
omdat NWA/KLM rechtstreeks Boston-A'dam vliegt, gebruik ik ze regelmatig. Ik vind ze een redelijke maatschappij, ik heb met betere maar ook veel en veel slechtere maatschappijen gevlogen. Comfort hangt erg van het toestel af, en hoeveelheid mensen aan boord. Ik persoonlijk ben nog geen NL-sprekende flight attendant tegengekomen, maar dat kan natuurlijk toevallig zijn.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1929 Weergaves
-
Laatste bericht door d_vdploeg
-
- 2 Reacties