Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Parkeren in omgeving luchthaven BRU (Brussel)
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Parkeren in omgeving luchthaven BRU (Brussel)
Hier ben ik ook erg blij mee. Een goede oplossing als we in april vanaf Brussel vertrekken. Hetzelfde hotel hadden wij ook al op het oog.
Bedankt voor de tip!
Gr. Marjan
Bedankt voor de tip!
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Rijdt die gewone luchthavenshuttle daar dan niet? Of vertrekken jullie zo vroeg zodat die nog niet aan 't rijden is en je alsnog prive iets moet regelen?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Contacteer:
Ik begreep van sammie dat de shuttle 49 euro kost.
Weet niet eens of er een gratis airportshuttle is.
Wij vliegen om 9.40 uur.
Ga morgen contact opnemen met het hotel.
Weet niet eens of er een gratis airportshuttle is.
Wij vliegen om 9.40 uur.
Ga morgen contact opnemen met het hotel.
-
- Amerikafan
Wij hadden een overnachting in Campanille Hotel Vilvoorde. Hiervoor betaalden wij voor 2 kamers €138, zonder ontbijt. De auto mochten we kosteloos een maand op de parkeerplaats laten staan. De volgende dag werden we netjes op tijd opgehaald door de taxichauffeur van taxi2airport.be. De taxi hadden we in Nederland via internet besteld, waarvan we keurig de volgende dag een telefonische bevestiging kregen. Op de terugreis hadden wij een dag vertraging. Dit hadden wij doorgegeven aan het taxibedrijf. De taxichauffeur stond bij aankomst weer netjes op tijd te wachten. Voor een retourtje taxi betaalden wij €49. Toen wij weer bij de auto afgezet waren door de chauffeur bleek onze accu leeg te zijn. De goede man heeft ons toen nog geprobeerd te helpen met startkabels en aanduwen (lukte niet, maar dat is weer een ander verhaal).
Wij zouden zeker een volgende keer weer voor deze optie kiezen (behalve de lege accu dan!!).
Groetjes, Diana
Wij zouden zeker een volgende keer weer voor deze optie kiezen (behalve de lege accu dan!!).
Groetjes, Diana
Graag gedaan, ik vind het geweldig als je elkaar zo kunt helpen.Annie schreef:Dit hebben wij ook gereserveerd,ben nu even op zoek naar een e-mailadres.
Dan kan ik ze even mailen.
De bedragen voor de taxi zijn ook prima als je dan leest wat de shuttle moet kosten.
Bedankt dat je me er op attent maakte.
Groeten
Sam
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Contact gehad met het hotel, de shuttlebus rijd 24/24, maar kost 35 euro.
De auto kan blijven staan als je een kamer neemt voor 135 euro.
Voor de rit naar het vliegveld gaan we iets anders regelen, dat zal een taxi worden,via www.taxi2airport.nl is het goedkoper.
Eigenlijk is 49 euro voor een retour ook nog best duur voor die 6 kilometer.
Al met al staat de auto daar voor weinig, een hotelovernachting hadden we toch al genomen en anders kwam daar de kosten van het parkeren op P3 er nog bij.
Ik zie steeds promo's voorbij komen van 85 euro voor een hotelovernachting, maar klikte ik verder, dan bleek dat om de zaterdag en zondagnacht te gaan.
@Jerry&Diane het hotel in Vilvoorde kost nu 94 euro per kamer.
De auto kan blijven staan als je een kamer neemt voor 135 euro.
Voor de rit naar het vliegveld gaan we iets anders regelen, dat zal een taxi worden,via www.taxi2airport.nl is het goedkoper.
Eigenlijk is 49 euro voor een retour ook nog best duur voor die 6 kilometer.
Al met al staat de auto daar voor weinig, een hotelovernachting hadden we toch al genomen en anders kwam daar de kosten van het parkeren op P3 er nog bij.
Ik zie steeds promo's voorbij komen van 85 euro voor een hotelovernachting, maar klikte ik verder, dan bleek dat om de zaterdag en zondagnacht te gaan.
@Jerry&Diane het hotel in Vilvoorde kost nu 94 euro per kamer.
-
- Amerika-ontdekker
Hebben jullie toevallig goede ervaringen met P3 op Zaventem of Q-Park daar vlak bij... Qua prijs liggen ze dicht bij elkaar. Of is er misschien nog een andere optie (geen trein, is te doen alleen, maar met zijn 4-en en 4 grote koffers nee) want wij hebben geen hotel nodig (vliegen 's middags en wonen ong. uur rijden er vandaan)...
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
We hebben geen ervaring met P3 op Zaventem, vliegen zelf voor de eerste keer vanaf Zaventem.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Wij hebben ervaring met parkeren op Zaventem.. Niet positief, niet negatief. Gewoon een parking, niet meer of minder. Veel plaatsen zijn overdekt, maar niet allemaal. Wel handig. Je stapt uit je auto en bent direct in de luchthaven.
Carine
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
Wij hebben de afgelopen zomer de auto geparkeerd op "Air Parking Security" (http://www.airparking.com/). Zij brengen je met een shuttlebusje in enkele minuten naar het vliegveld.
- deh78
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Offtopic...
Ik ben nu voor het eerst via Brussel gegaan en moet zeggen perfeckt,als het aan mij lig laat ik Schiphol links liggen.
Op Schiphol vindt ik het altijd een stress gedoe mensen onvriendelijk druk.
Op Brussel niet mee gemaakt.
Op Brussel maar een controle naar Amerika op Schiphol altijd 2 gehad.
Dennis
Ik ben nu voor het eerst via Brussel gegaan en moet zeggen perfeckt,als het aan mij lig laat ik Schiphol links liggen.
Op Schiphol vindt ik het altijd een stress gedoe mensen onvriendelijk druk.
Op Brussel niet mee gemaakt.
Op Brussel maar een controle naar Amerika op Schiphol altijd 2 gehad.
Dennis
-
- Amerika-ontdekker
dank je voor de tip!, die zocht ik eigenlijk (mijn tante had er me over vertel) maar kon hem niet vinden...Felicitas schreef:Wij hebben de afgelopen zomer de auto geparkeerd op "Air Parking Security" (http://www.airparking.com/). Zij brengen je met een shuttlebusje in enkele minuten naar het vliegveld.
op de airport parking is het inderdaad niet te ver van de luchthaven en niet te duur.
Maar wat als er krassen op de auto zijn als je terug van reis komt...al van horen
zeggen van mensen!!!
Er is een duurdere, betere betaalparking : het carhotel op brucargo (is brusselscargo, gelegen
aan de andere kant van de luchthaven). Wanneer je je auto er achterlaat, wordt de
auto gescand (tegen beschadiging). Je kan de auto ook laten wassen (van binnen en
van buiten) terwijl je op reis bent; de shuttle naar de airport is gratis (+/- 7 minuten)
www.carhotel.be
Voor mensen die uit nederland komen : er is een airportshuttle van 04 uur 's morgens
tot 23 uur 's avonds, om het uur. 10 euro voor de enkele rit; gratis parkeren met
de auto aan het crowne plaza in Antwerpen. www.airportexpress.be
En vele goedkope hotels rond de luchthaven ook....
Maar wat als er krassen op de auto zijn als je terug van reis komt...al van horen
zeggen van mensen!!!
Er is een duurdere, betere betaalparking : het carhotel op brucargo (is brusselscargo, gelegen
aan de andere kant van de luchthaven). Wanneer je je auto er achterlaat, wordt de
auto gescand (tegen beschadiging). Je kan de auto ook laten wassen (van binnen en
van buiten) terwijl je op reis bent; de shuttle naar de airport is gratis (+/- 7 minuten)
www.carhotel.be
Voor mensen die uit nederland komen : er is een airportshuttle van 04 uur 's morgens
tot 23 uur 's avonds, om het uur. 10 euro voor de enkele rit; gratis parkeren met
de auto aan het crowne plaza in Antwerpen. www.airportexpress.be
En vele goedkope hotels rond de luchthaven ook....
van 24 september tot 20 october naar deepsouth!
Wij willen ook een overnachting nemen in het Best Western Axis,85 euro met ontbijt. Daar dan kosteloos (???) 3 weken de auto laten staan en met de shuttle of taxi naar het vliegveld. Heeft iemand hier ervaring mee ?
Laatst gewijzigd door loekie op 22 sep 2008, 09:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij gaan dat volgende week doen, het kost dan wel 135 euro i.p.v. 85 euro.
We zullen er over schrijven in ons reisverslag.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Als je voor € 85 wil overnachten zal je wel in het weekend moeten vliegen, als je door de week een kamer wil boeken komt de site met € 135.
Alvast bedankt voor de info.Annie schreef:Wij gaan dat volgende week doen, het kost dan wel 135 euro i.p.v. 85 euro.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ik heb ook een parking geboekt met een shuttlebusje.Felicitas schreef:Wij hebben de afgelopen zomer de auto geparkeerd op "Air Parking Security" (http://www.airparking.com/). Zij brengen je met een shuttlebusje in enkele minuten naar het vliegveld.
Het is wel niet airparking , maar discount parking.
We betalen maar 51 euro voor de periode van 2/9 tot en met 20/9.
http://www.interparking.com/brusselsair ... mpare.aspx
Groetjes,
Carine
Carine
Wij overnachten in het Thon Hotel en kunnen onze auto daar dan "gratis" laten staanAnnie schreef:Wij gaan dat volgende week doen, het kost dan wel 135 euro i.p.v. 85 euro.
145euro voor 2 personen
Aangezien onze vlucht rond 10h vertrekt, is het wel relaxed vertrekken. geen last van files om naar de luchthaven te gaan
- Mads2010
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Wij hebben afgelopen juni/juli een overnachting geboekt bij het IBIS Brussels Airport hotel. €120 voor twee personen (en kinderbed) incl. drie weken bewaakte parking. Zij hebben daarvoor een speciaal arrangement: Park-sleep-fly. Eerste week zit bij de prijs in van de kamer, daarna € 7,50 per week erbij, kwamen wij op €120 voor 3,5 weken.
Verder is er een 24 uurs shuttle naar de luchthaven (gratis), in de ochtenduren gaat deze ook langs een aantal bedrijven maar dan duurt het hooguit 10 minuten langer naar de luchthaven, totaal 20 minuten. Bij een rechtstreekse shuttle ben je 10 minuten kwijt.
Prima hotel, verwacht er niet teveel van. Kleine kamers en weinig comfort, maar oke voor 1 overnachting.
Verder is er een 24 uurs shuttle naar de luchthaven (gratis), in de ochtenduren gaat deze ook langs een aantal bedrijven maar dan duurt het hooguit 10 minuten langer naar de luchthaven, totaal 20 minuten. Bij een rechtstreekse shuttle ben je 10 minuten kwijt.
Prima hotel, verwacht er niet teveel van. Kleine kamers en weinig comfort, maar oke voor 1 overnachting.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht