Het vooraf plannen van een mooie route plannen en ter plekke gebruiken om routes te kiezen is voor mij de prijs van 62$ (incl. GPS en incl. 15$ verzendkosten) op zich al waard meer dan waard. Wellicht kan ik het goedkoper krijgen door lager bod uit te brengen omdat deze week versie 2009 is uitgebracht maar wat is 10$ meer of minder op een vakantie van 3 weken en direct zekerheid dat je hebt wat je wilt.Coyote schreef:Streets & Trips op de laptop in de auto mee lijkt mij ook niet erg handig. Het programma is vooral een uitkomst om vooraf een mooie planning te maken en terplekke routes te kiezen als je 's avonds op je motelkamer zit maar als navigatiesysteem zou ik het niet gebruiken. Dan kun je beter een navigatiesysteem huren of nog beter, aanschaffen.
Roland
Bedankt voor alle reacties. Naast de aanschaf van streets&trips gaan we gebruik maken van een naviatiesysteem, maar..... is het voordeliger ter plekke een navigatiesyteem aan te schaffen in plaats van huren want thuis hebben we al een navigatiesyteem in onze auto.
vr.groet, Marry