Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Microsoft Streets & Trips 2008

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
marry
Amerikafan

Re: Microsoft Streets & Trips 2008

Bericht door marry »

Coyote schreef:Streets & Trips op de laptop in de auto mee lijkt mij ook niet erg handig. Het programma is vooral een uitkomst om vooraf een mooie planning te maken en terplekke routes te kiezen als je 's avonds op je motelkamer zit maar als navigatiesysteem zou ik het niet gebruiken. Dan kun je beter een navigatiesysteem huren of nog beter, aanschaffen.

Roland
Het vooraf plannen van een mooie route plannen en ter plekke gebruiken om routes te kiezen is voor mij de prijs van 62$ (incl. GPS en incl. 15$ verzendkosten) op zich al waard meer dan waard. Wellicht kan ik het goedkoper krijgen door lager bod uit te brengen omdat deze week versie 2009 is uitgebracht maar wat is 10$ meer of minder op een vakantie van 3 weken en direct zekerheid dat je hebt wat je wilt.

Bedankt voor alle reacties. Naast de aanschaf van streets&trips gaan we gebruik maken van een naviatiesysteem, maar..... is het voordeliger ter plekke een navigatiesyteem aan te schaffen in plaats van huren want thuis hebben we al een navigatiesyteem in onze auto.

vr.groet, Marry
Laatst gewijzigd door marry op 17 sep 2008, 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

we komen niet uit Zeeland)
Hoe bedoel je?
marry
Amerikafan

Bericht door marry »

@annie. sorry, heb het deze opmerking absoluut niet kwetsend bedoeld en daarom meteen nadat ik het bericht geplaatst had gewijzigd.
Ik bedoelde er alleen maar en niet meer mee te zeggen dat Hollanders bekend staan om hun zuinigheid: wel kijken, niet kopen. Hoop dat je mijn excuus aanvaard en begrijpt dat ik alleen maar wilde zeggen dat Hollanders wel zuinig zijn maar niet om voor een dubbeltje op de 1e rang te zitten. Als je je toch nog gekwetst of aangesproken voelt dan graag een pb'tje om elk misverstand recht te zetten.

vr.groet, Marry
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

marry schreef:Bedankt voor alle reacties. Naast de aanschaf van streets&trips gaan we gebruik maken van een naviatiesysteem, maar..... is het voordeliger ter plekke een navigatiesyteem aan te schaffen in plaats van huren want thuis hebben we al een navigatiesyteem in onze auto.
Er zijn al verschillende forumleden geweest die in Amerika een navigatiesysteem gekocht hebben. Volgens mij heb je onder de USD 200 al een prima navigatiesysteem. Kijk anders eens op de site van Best Buy (grote electronica winkel die je in bijna elke grote stad wel tegenkomt) of op de site van Walmart. Ook die zit in vrijwel elke grotere stad.

Nadeel is dat je die dan pas de 2e dag (afhankelijk van je aankomsttijd) kan kopen. Juist als je bij het vliegveld wegrijdt en je toch al moe bent van de lange vliegreis, is een navigatiesysteem handig om je naar je hotel/motel te leiden.

Eénmaal thuis zouden jullie je navigatiesysteem weer kunnen verkopen. Misschien aan één van de forumleden en anders vast wel via Marktplaats.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Wij reizen met een TT OneXL met een kaartje voor Amerika. Lekker makkelijk voor onderweg en we lenen 'm ook nog wel eens uit.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rene072
Amerika-ontdekker

Bericht door Rene072 »

Ik heb ook een TomTom One XL en tegen de tijd dat ik naar de USA ga knal ik wel een USA kaart op dat apparaat... :wink:

Streets & Trips gebruik ik dan ook vooral om thuis vast te "plannen" en voor onderweg in de USA op de laptop als we 's avonds in een hotel zitten ofzo.

Ik heb dan toevallig de uitvoering met GPS ontvanger maar had die GPS ontvanger dus niet echt nodig... ach, beter mee verlegen dan om verlegen :D
Tramps like us, baby we were Born to Run!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer