:dance:
ben ik ook geweest via Priceline in juni laatstleden. Als ik eerlijk mag zijn vond ik sommige dingen niet echt geweldig. Het water van de zwembaden waren toch redelijk vuil. Ik kreeg ook een kamer waar de airco van de gang heel goed in te horen was en dat was 's nachts redelijk hinderlijk.VanRoyal schreef:Gisteravond het Hyatt Grand Champions in Indian Wells (Palm Springs) voor 55 dollar excl. tax en resort feegewonnen via Priceline. Eerste bod 45, tweede 50, derde 55.
:dance:
wij zaten in cathedral city in een resort (doral princess)en daar zat alles in de fee,ook de wifi en 's ochtend de usa today..........mij lijkt dit een zeer goede deal! Veel plezier. heb je trouwens nog meer geboekt via priceline?VanRoyal schreef:Resort fee ben ik van op de hoogte. Weet jij of daar het gebruik van internet ook bij inbegrepen zat, of moest dat óók nog apart?
Ben even gaan kijken op mijn uittreksels van de VISA kaart want kon het mij niet meer herinneren. En nu weet ik het weer. Je kan ofwel met de kabel ofwel via WI-FI connecteren. Het internet gaat via T-mobile en ik moest een login ID aanmaken. Prijs was 9,99 dollar per dag en betaald via Credit Card.VanRoyal schreef:Resort fee ben ik van op de hoogte. Weet jij of daar het gebruik van internet ook bij inbegrepen zat, of moest dat óók nog apart?
Ik ga er echter vanuit dat het volgend jaar juni allemaal wel gereed zal zijn.Please be advised that Hyatt Regency Washington is undergoing a $7 million lobby renovation this summer. This makeover will entail modernizing the front desk and updating the appearance and concept of the lobby restaurant and lounge. The restaurant and lounge has been relocated to the Thornton Room on the 11th floor during this time. The new lobby is scheduled to debut in late September 2008.
Bedankt voor de tip en het opzoeken. Link werkt. Ga ik zeker in overweging nemen.jokaluma schreef:roland nog even over de parking blijkbaar kun je parkeren op union station enkele blokken van het hotel voor 15 $ per dag.Ik vond dit ,weet wel niet of de link werkt en of de info nog up to date is. http://www.thecoaches.com/pdfs/DC-REGENCY.pdf
Juist ja, ik snap helemaal wat je bedoelt.jokaluma schreef:Maar met het toevoegen van rebids zones is het veiligst om juist zones te pakken waar geen 4* worden aangeboden.Dat is veiliger, en effectiever, dan om een zone te pakken waar wel 4* worden aangeboden.Je hebt nu zomaar aangenomen dat capitol hill regio duurder is.....Dit kun je iedere keer zien als je priceline per gebied aanvinkt dan zie je welke sterren er in dat gebied aangeboden worden.
ik kan je de rebidzones alleen maar uitleggen.Rebid zones: ga je ervan uit dat als ze op biddingfortravel geen lijst hebben gepubliceerd met bijv 4 sterren hotels in een bepaalde wijk, je deze wijk kunt pakken als rebid zone en hoe weet je dit zeker?
Daarom hanteer ik de "techniek" ( ahum alsof ik zo ervaren ben..... ) als je begint te bieden eerst even alle zone's op priceline na te kijken en dan op te schrijven welke gebieden geen 4* hebben! Het lijkt me dat je dan toch wel ingedekt bent of er zou juist op het moment dat je biedt er een 4* in een zone toegevoegd worden. Maar die kans lijkt me erg klein.waar volgens biddingfortravel GEEN 4ster zat, maar die was er dus ineens wel ....