Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Jongerenreizen in groep

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Stephanie
Amerikafan
Contacteer:

Jongerenreizen in groep

Bericht door Stephanie »

Hey
Ik zou graag een rondreis doen door west-USA. Mijn voorkeur gaat uit naar een reis met volgende kenmerken:

- kleine groep, bvb. een tiental personen, jonge mensen van over de hele wereld
- san francisco, los angeles, san diego, las vegas, grand canyon, monument valley, bryce canyon, lake powell, yosemite, arches ...
- liefst NIET met kamperen (of toch zo weinig mogelijk nachten kamperen), een jeugdherberg ofzo vind ik wel OK

TrekAmerica vind ik bvb. een heel interessante organisatie, maar die doen bijna alles met tenten, en in een tent kan ik echt niet slapen :?
Kent iemand een vergelijkbare organisatie?
Gast

Bericht door Gast »

Kijk dit vind ik dus ook intressant. Ik wil graag in de zomervakantie een tijd naar amerika, alleen mijn beste vriend is dan helaas weg ivm uitwisseling en heb niet echt veel zin om alleen te gaan. Zijn er een beetje goeie jongeren reizen of zoiets. Ik wil niet zon verplicht progamma, met veel sport enzo :)

gewoon wat zien van america, liefst overnachten in een motel/hotel
Voor de rest maakt het me niet zoveel uit
Stephanie
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Stephanie »

Voor alle duidelijkheid: bij mij zal dat helaas niet voor dit jaar zijn, ik ga namelijk dit jaar al naar de oostkust :D
Maar bij alle voorbereidingen is mijn enthousiasme ook een beetje overgeslagen op de westkust, waar ik zeker ook één van de komende jaren eens heen wil, maar zonder rijbewijs en zonder reisgezel is dat natuurlijk niet evident, vandaar dat ik al een beetje aan het informeren ben.
Gast

Bericht door Gast »

Hoe ga je dit jaar dan? Met een reisorganisatie of summer camp? Of gewoon met vrienden/kennisen?
Stephanie
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Stephanie »

Met ouders en broer ...
In Florida zullen we een auto huren en rondreizen, in Atlanta logeren we bij familie, en de rest (Toronto / New York) is stadstoerisme, dus dat is vrij gemakkelijk op eigen houtje te doen.
Stephanie
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Stephanie »

Ik heb intussen wel wat gevonden :D
Deze tour van Suntrek lijkt me heel leuk:

http://www.suntrek.com/index.html?/sunt ... s/0330.htm

Internationale groep van maximum 13 personen, overnachten is niet in tenten maar met een 4tal personen in "cabins", en vertrek en aankomst in san francisco dus extra dagen in san francisco zijn mogelijk!

Deze zou het wel eens kunnen worden :D
Maar dan wel pas binnen twee jaar ofzo :) ik kan nu al niet wachten!
Sjeft
Amerika-ontdekker

Bericht door Sjeft »

Zoiets lijkt mij ook wel wat ja!
Maar ik twijffel nog erg over de locatie, ik weet gewoon niet waar ik heen wil :?
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer