Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

travelodge palm springs

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
PF297856
Amerikafan

travelodge palm springs

Bericht door PF297856 »

Wij hebben geboekt voor travelodge palm springs voor volgende maand tijdens onze rondreis.
Nu heb ik verschillende slechte recensies (o.a. bij tripadvisor) gelezen over het hotel. Wie
kent er betaalbare alternatieven in Palm Springs; aangezien we er 2 dagen gaan relaxen; zouden
we graag een goed prijs/kwaliteit (h)(m)otel vinden. Heeft iemand tips ?
bedankt.
van 24 september tot 20 october naar deepsouth!
Manonneke

Re: travelodge palm springs

Bericht door Manonneke »

Hoi hoi!

Wij hebben "gewoon" in motel 6 gezeten, ik geloof dat ie in dezelfde straat zit.
We hadden wel een kleine kamer met dubbel queen maar betaalde maar $ 60,00 in het weekend in de winter (hoogseizoen)!
Het was schoon, stil en netjes, niets mis mee! Probeer wel een kamer aan de buitenkant te krijgen (deze zijn volgens mij goedkoper) anders zit je met je deur naar de binnenplaats waar een zwembad is en dat kan nog wel een herrie geven...

Ligging vond ik goed, je gaat toch overal met de auto heen!

Succes!

Manon
Louis
Amerika-ontdekker

Bericht door Louis »

Wij hebben goeie ervaringen met Travelodge en hebben er in een paar gezeten tijdens onze reis. Momenteel zitten we trouwens weer in een Travelodge-hotel. Het bevalt ons prima. Bovendien: ik neem niet aan dat je -als je in de VS verblijft- lang in je hotel/motel zit. Voor ons was het prima te doen. We hebben zelfs midden op de strip in Las Vegas naast het Harley Davidson cafe gezeten in de Travelodge. Kosten per nacht slechts 49 dollar, en dat was inclusief parkeren en ontbijt. Overdag ben je per slot van rekening toch weg, dus meer dan een goed bed en een prima badkamer hebben we niet nodig. Het is maar net wat je wilt. Nogmaals: ons beviel en bevalt het prima. Zeer betaalbaar, netjes en schoon.
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Wij hebben zelf in Caliente tropics gezeten, http://www.calientetropics.com/ , prima hotel met lekker zwembad en Mexicaans restaurant.(ook aangekomen via een tip op het forum)
Volgens mij zijn de prijzen daar nu tussen de $ 48 en $ 60. Ligt er een beetje aan of je in het weekend daar zit.
VanRoyal
Amerikafan

Bericht door VanRoyal »

Ik weet niet of je het 'risico' durft te nemen, maar wij zitten van 2 tot 3 oktober via Priceline voor 55 dollar (excl. tax en resort fee, totaal komt op zo'n 85 dollar) in het Hyatt Grand Champions resort in Indian Wells (tegen Palm Springs aan). Ik gok, gezien de hoeveelheid mensen die dit hotel voor 55 dollar hebben gewonnen, dat de kans groot is dat je dit hotel krijg als je bied op resorts in het Indian Wells gebied via Priceline.

Bij de resort fee zit toegang tot de spa (sauna, steamrooms, fitness) inbegrepen en ze hebben er een paar zwembaden... dus lijkt me prima om te relaxen :)
PF297856
Amerikafan

Bericht door PF297856 »

VanRoyal,

wat is er te zien in Indian Wells; ik weet enkel dat er elk jaar een atp tornooi
tennis is en het ligt 25 km van Palm Springs...
van 24 september tot 20 october naar deepsouth!
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

wij wonnen via priceline een resort (doral desert princess resort) in palm springs, alhoewel wij het meer in cathedral city vonden liggen. Dat was wel in juli voor 65$.
Er was een enorm groot mooi zwembad bij.We waren er maar een nacht en zo goed als de enigste gasten. Maar ja juli is laagzeizoen..........

Afbeelding
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
eva
Amerikafan

Bericht door eva »

In Palm Springs kan ik de Comfort Inn aanraden. Er is een leuk zwembad bij. Je kunt in de zomer een coupon in de bekende hotelboekjes vinden. Je loopt zo naar de belangrijkste winkelstraat waar op donderdagavond altijd een gezellige ' braderie ' is.
VanRoyal
Amerikafan

Bericht door VanRoyal »

PF297856 schreef:VanRoyal,

wat is er te zien in Indian Wells; ik weet enkel dat er elk jaar een atp tornooi
tennis is en het ligt 25 km van Palm Springs...
Geen idee wat er te zien is in Indian Wells, wij zijn er alleen voor een stopover :) Maar volgens mij is er ook niet zoveel te 'zien' in Palm Springs...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer