Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Internet in Amerika

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Markro, bedankt voor dit verhaal. Het is dus veel simpeler als ik dacht.
Volgend jaar gaat hij dus zeker mee.

Even een :offtopic: vraag aan jou: Jullie verslag op internet (yellowstone etc.) heb je dat ook in Word vorm? Ik zou het graag even uitprinten en meenemen op vakantie om te lezen (ter voorbereiding op volgend jaar).

Groeten
Wendy
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

wendyjol schreef:Even een :offtopic: vraag aan jou: Jullie verslag op internet (yellowstone etc.) heb je dat ook in Word vorm? Ik zou het graag even uitprinten en meenemen op vakantie om te lezen (ter voorbereiding op volgend jaar).
Hallo Wendy,

leuk dat jij dit vraagt. Ja, dat verslag heb ik als Word-bestanden, per dag een bestand. Ik wil jou dat zeker digitaal toesturen. Als jij mij, bijvoorbeeld via een "pb", jouw e-mailadres verstrekt, zal ik het jou toesturen.

Groet, Marco.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Bart40
Amerikakenner

Re: Internet in Amerika

Bericht door Bart40 »

Mooie site Ronald, ik heb nu alles zo'n beetje gelezen en bekeken. Wij hadden dezelfde problemen als jullie in 2001, diezelfde chaos op het vliegveld. Mooie foto's ook. En als ik het goed begrijp heb je met twee camera's gewerkt?
rverhoog
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door rverhoog »

Bart40 schreef:Mooie site Ronald, ik heb nu alles zo'n beetje gelezen en bekeken. Wij hadden dezelfde problemen als jullie in 2001, diezelfde chaos op het vliegveld. Mooie foto's ook. En als ik het goed begrijp heb je met twee camera's gewerkt?
Bart,
Leuk dat je mijn site hebt bezocht. Ik heb inderdaad met twee camera's gewerkt. Een snapshot camera die ik altijd bij me heb (Canon Ixus 2) en een betere camera (Fuji S602 zoom). Het was voor mij de eerste keer dat mijn koffers niet aankwamen....maar ja, dat kan gebeuren.

Ronald
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

Het is een prachtige site, je kan zien dat er heel wat uurtjes werk in zit en dan denk ik aan heel veel uur. Het resultaat is er ook na. Echt heel erg mooi.
Wij hebben ook met twee digitale camera's gewerkt. Ik was heel erg blij met mijn digitale reflex dat kan ik je wel vertellen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer